Nejspokojenější zákazníky má automobilka Volvo

vloženo

Značka Volvo obsadila v Německu přední pozice v průzkumu J.D. Power pro rok 2013. Volvo bylo vyhlášeno „nejlepší značkou“, zatímco modely V70 a XC70 byly vybrány jako nejlepší vozy ve svých segmentech.

Nejspokojenější zákazníky má automobilka Volvo Nejspokojenější zákazníky má automobilka Volvo

Anketa se zabývá spokojeností majitelů vozidel zakoupených od ledna 2010 do prosince 2011. Celkově se agentura J.D. Power dotázala 17 937 majitelů osobních automobilů. Průzkum se zaměřuje na čtyři oblasti: atraktivitu vozidla, náklady na provoz, kvalitu a spolehlivost vozu a na spokojenost se servisy. Výsledky potvrzují silnou pozici značky Volvo ve všech oblastech její nabídky. „Jedná se o skvělý výsledek. Předstihli jsme německé značky na jejich domácí půdě,“ říká s potěšením Bernhard Bauer, generální ředitel Volvo Car Germany. Volvo daleko za sebou zanechalo nejen konkurenci z Německa, ale i vozy japonské a další z celkového počtu 25 hodnocených značek. U zákazníků Volva panuje 83,2% spokojenost, což představuje náskok před v pořadí druhou Toyotou se skóre 81,6 %. Hlavním důvodem, proč Volvo obsadilo nejvyšší příčku na žebříčku spokojenosti majitelů vozidel, je, že tato značka dokáže stále vyvolávat nadšení mezi svými věrnými zákazníky i v současné náročné době díky své kvalitě, spolehlivosti a důrazu na bezpečnost a komfort posádky vozu. Proto je 832 bodů získaných v letošní studii zaslouženým výsledkem. Volvo již bylo titulem „nejlepší značka“ ohodnoceno v roce 2011. Znovuzískání titulu po roční přestávce a přední pozice pro modely V70 a XC70 jsou přesvědčivým potvrzením důrazu automobilky na kvalitu ve všech oblastech, neboť nejlepšími experty na silné i slabé stránky vozidel jsou právě jejich majitelé. A zákazníci kupující vozy prémiových značek jsou obzvláště nároční.


J.D. Power Report 2013 – Top 10 automobilových značek
1. Volvo 83,2%
2. Toyota 81,6%
3. Mercedes-Benz 81,0%
4. Mazda 80,8%
5. Mitsubishi 80,7%
6. Honda 80,6%
7. Škoda 79,8%
7. Volkswagen 79,8%
9. Audi 79,4%
10. Nissan 79,3%

J.D. Power Report 2013: Prvenství v kategoriích
Minivozy - Toyota Aygo 77,6%
Malé vozy - Toyota Yaris 82,1%
Kompaktní vozy - Toyota Prius 85,4 %
Střední třída - VW Passat CC 82,8%
Vyšší třída - Volvo V70/XC70 84,9 %
Minivany - Opel Meriva 80,6%
Vany - Seat Altea 83,7%
Kompaktní SUV - Honda CR-V 85,2%

J.D. Power Report 2013: Celkové pořadí automobilů

1. Toyota Prius 85,4
2. Honda CR-V 85,2
3. Volvo V70/XC 70 84,9
4. Mercedes-Benz GLK-Class 84,7
5. Škoda Yeti 84,4
6. Mazda 3 84,1
7. Citroën C4 83,7
7. Seat Altea/Freetrack/XL 83,7
9. VW Passat CC 82,8
10. Toyota Verso 82,7

Volvo Auto Czech, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Novou generaci Subaru Outback japonská automobilka odhalila na autosalonu v NewYorku, kde se představila s 2,4litrovým přeplňovaným boxerem pod kapotou. Ten ze sebe doluje 260 koní výkonu. V Evropě se podle všeho..

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..