Nejprodávanější levné ojetiny: Golf, Focus, Fabia

vloženo

Největší poptávka v cenové kategori do 100 000 Kč je po vozech Volkswagen Golf, Ford Focus a ŠKODA Fabia. Přibližně 45 % těchto vozidel kupují rodiče svým dětem pod stromeček. Zajímavostí je velký zájem o sledovací zařízení, které monitoruje nejen pozici vozidla, ale také jeho rychlost.

Nejprodávanější levné ojetiny: Golf, Focus, Fabia Listopadové a prosincové prodeje v Auto ESA se nesou ve znamení vysoké poptávky po vozidlech v ceně do 100.000 korun. Největší poptávka v této cenové kategorii je po vozech Volkswagen Golf, Ford Focus a ŠKODA Fabia. Přibližně 45 % těchto vozidel kupují rodiče svým dětem pod stromeček. Oproti loňskému roku se listopadová a prosincová poptávka zvýšila o 21 %. Vyplývá to z interního průzkumu Autocentra ESA. Zajímavostí je velký zájem o sledovací zařízení, které monitoruje nejen pozici vozidla, ale také jeho rychlost.

Poptávka po modelech Volkswagen Golf, Ford Focus nebo ŠKODA Fabia je trvale vysoká. V posledních dnech se však velmi razantně zvýšila“, vysvětluje Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA. Podle Kučery stojí za zvýšenou poptávkou v tomto segmentu vánoční období, ve kterém chtějí někteří rodiče koupit první vůz svým dětem. „Poptávají vozy vizuálně atraktivní a s kvalitní bezpečnostní výbavou“. Podle Kučery je už naštěstí pryč doba, kdy děti dostávaly vysloužilá auta po svých rodičích nebo prarodičích a své první kilometry najížděly v modelech ŠKODA 120 nebo Favorit.

Naprostá většina těchto vozidel je kupována za hotové a kupující je velmi často vybavují sledovacím zařízením z nabídky Auto ESA. „Důvodem je pochopitelně možnost vyhledání vozu v případě krádeže, ale také schopnost zařízení informovat i zpětně o rychlosti vozidla. Rodiče tak mohou mít přehled nad tím, jakou rychlostí jejich potomek s vozidlem jezdí“, vysvětluje Kučera. Dalším prvkem volitelné výbavy je dle Kučery pojištění mechanických závad Defend. „Tatínkové si tak kupují určitou jistotu, že jejich dcery a synové nezůstanou v případě poruchy vozidla bez pomoci“, uzavírá Kučera.

Auto ESA

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!