Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar

vloženo

Volvo V60 Polestar se na základě nové dlouhodobé smlouvy s Mezinárodní automobilovou federací (FIA) vztahující se k Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC) stává celosvětově nejbezpečnějším zaváděcím vozem (tzv. safety car) šampionátu WTCC. Jeho sezóna byla zahájena na francouzském okruhu Circuit Paul Ricard.

Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar

Zaváděcí vůz Volvo V60 Polestar je speciálně upraven a vybaven povinnou bezpečnostní výstrojí, která jeho posádce, sestávající z řidiče a činovníka FIA, umožní v požadovaných situacích a v případě havárie plnit v čele závodu svou funkci.

Přistoupení na spolupráci se šampionátem WTCC ve formě dodání oficiálního zaváděcího vozu pro nás bylo snadným rozhodnutím. Umožní nám to uzavřít kruh od závodní dráhy k silnici a zase zpět tím, že našim zákazníkům ukážeme alternativu našich závodních vozů v podobě, kterou si mohou pořídit domů. Mimoto se Volvo V60 Polestar stane součástí zásadní a rozsáhlé práce na bezpečnosti šampionátu,“ uvedl Alexander Murdzevski Schedvin, ředitel oddělení pro motorsport ve společnosti Polestar.

Aby mohlo Volvo V60 Polestar plnit svou úlohu zaváděcího vozu, je dle přísných technických a bezpečnostních požadavků stanovených federací FIA, vedením šampionátu WTCC a promotérem Eurosport Events osazeno bezpečnostní klecí a příslušným záchranářským a komunikačním vybavením.

Loni v říjnu jsme přivítali dlouhodobý závazek společnosti Polestar jako výrobce pro šampionát WTCC. Nyní vítáme společnost Polestar v roli nového partnera šampionátu WTCC pro dodávání oficiálních zaváděcích vozů. Jedná se o exkluzivní příležitost, která pomůže propagovat extrémně bezpečný a vysoce výkonný vlajkový model V60 Polestar po celém světě,“ oznámil François Ribeiro, ředitel společnosti Eurosport Events.

Vyvinuto na základě 20 let zkušeností se závodním prostředím získalo Volvo V60 Polestar pětihvězdičkové ocenění v bezpečnostních testech Euro NCAP, přičemž se zároveň může pochlubit technologiemi, díky nimž nabízí za každého počasí vzrušující, precizní a sebejistý jízdní zážitek. Toho bylo dosaženo díky spolupráci se stájí Polestar Cyan Racing a jejími jezdci, jimiž jsou Thed Björk, Robert Dahlgren a Fredrik Ekblom.

Polestar, výkonnostní podznačka automobilky Volvo Cars, vstupuje tuto sezonu do šampionátu FIA World Touring Car Championship společně se svým partnerem, stájí Cyan Racing, se dvěma nově vyvinutými závodními vozy Volvo S60 Polestar TC1. Ty jsou postaveny na základě původních silničních modelů Volvo S60 a V60 Polestar.

Sezona WTCC se skládá z 12 závodních víkendů pořádaných na čtyřech kontinentech celého světa, kde o prestižní titul Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC) bojují mimo jiné značky jako Citroën či Honda.


Volvo Car Czech Republic s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala