Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar

vloženo

Volvo V60 Polestar se na základě nové dlouhodobé smlouvy s Mezinárodní automobilovou federací (FIA) vztahující se k Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC) stává celosvětově nejbezpečnějším zaváděcím vozem (tzv. safety car) šampionátu WTCC. Jeho sezóna byla zahájena na francouzském okruhu Circuit Paul Ricard.

Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar

Zaváděcí vůz Volvo V60 Polestar je speciálně upraven a vybaven povinnou bezpečnostní výstrojí, která jeho posádce, sestávající z řidiče a činovníka FIA, umožní v požadovaných situacích a v případě havárie plnit v čele závodu svou funkci.


Přistoupení na spolupráci se šampionátem WTCC ve formě dodání oficiálního zaváděcího vozu pro nás bylo snadným rozhodnutím. Umožní nám to uzavřít kruh od závodní dráhy k silnici a zase zpět tím, že našim zákazníkům ukážeme alternativu našich závodních vozů v podobě, kterou si mohou pořídit domů. Mimoto se Volvo V60 Polestar stane součástí zásadní a rozsáhlé práce na bezpečnosti šampionátu,“ uvedl Alexander Murdzevski Schedvin, ředitel oddělení pro motorsport ve společnosti Polestar.

Aby mohlo Volvo V60 Polestar plnit svou úlohu zaváděcího vozu, je dle přísných technických a bezpečnostních požadavků stanovených federací FIA, vedením šampionátu WTCC a promotérem Eurosport Events osazeno bezpečnostní klecí a příslušným záchranářským a komunikačním vybavením.

Loni v říjnu jsme přivítali dlouhodobý závazek společnosti Polestar jako výrobce pro šampionát WTCC. Nyní vítáme společnost Polestar v roli nového partnera šampionátu WTCC pro dodávání oficiálních zaváděcích vozů. Jedná se o exkluzivní příležitost, která pomůže propagovat extrémně bezpečný a vysoce výkonný vlajkový model V60 Polestar po celém světě,“ oznámil François Ribeiro, ředitel společnosti Eurosport Events.

Vyvinuto na základě 20 let zkušeností se závodním prostředím získalo Volvo V60 Polestar pětihvězdičkové ocenění v bezpečnostních testech Euro NCAP, přičemž se zároveň může pochlubit technologiemi, díky nimž nabízí za každého počasí vzrušující, precizní a sebejistý jízdní zážitek. Toho bylo dosaženo díky spolupráci se stájí Polestar Cyan Racing a jejími jezdci, jimiž jsou Thed Björk, Robert Dahlgren a Fredrik Ekblom.

Polestar, výkonnostní podznačka automobilky Volvo Cars, vstupuje tuto sezonu do šampionátu FIA World Touring Car Championship společně se svým partnerem, stájí Cyan Racing, se dvěma nově vyvinutými závodními vozy Volvo S60 Polestar TC1. Ty jsou postaveny na základě původních silničních modelů Volvo S60 a V60 Polestar.

Sezona WTCC se skládá z 12 závodních víkendů pořádaných na čtyřech kontinentech celého světa, kde o prestižní titul Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC) bojují mimo jiné značky jako Citroën či Honda.


Volvo Car Czech Republic s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar Fotografie k článku Nejbezpečnější safety car? Volvo V60 Polestar
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik