Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí

vloženo

Mladoboleslavská automobilka dnešním dnem zahajuje předprodej nového kompaktního SUV Karoq. Na domácím trhu mohou první zákazníci vybírat ze čtyř motorizací s výkony od 85 kW (115 k) do 110 kW (150 k). Do předprodeje vstupuje Karoq zatím jen ve vyšších výbavách Ambition a Style, v cenách od 529 900 Kč.

Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí

Na nejlvnější výbavy si bude nutné nějakou dobu počkat.


„První reakce zákazníků i odborné veřejnosti po premiéře nového modelu KAROQ byly velice pozitivní, proto mě velmi těší, že již dnešním dnem můžeme zákazníkům netrpělivě očekávanou novinku nabídnout v předprodeji,“ říká Luboš Vlček, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika. V rámci Strategie ŠKODA 2025 bude značka v následujících letech rozšiřovat modelovou paletu o nové modely, v centru pozornosti přitom je zejména další rozšíření nabídky modelů segmentu SUV. Nový model ŠKODA KAROQ je již možno objednávat, první předváděcí vozy budou k dispozici u autorizovaných prodejních partnerů ŠKODA k zahájení prodejní fáze 18. 10. 2017.

Model ŠKODA KAROQ se v předprodeji nabízí ve dvou vyšších výbavových stupních. Ambition s cenou od 529 900 Kč nabízí mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+ a digitálním příjmem DAB, dešťový senzor a Light Assist, zadní parkovací senzory, 16palcová kola Castor z lehkých slitin, tempomat s omezovačem rychlosti, asistent rozjezdu do kopce a vyhřívaná přední sedadla. Standardem je také výškové nastavení a bederní opěrky sedadel řidiče i spolujezdce, loketní opěrka s 12V zásuvkou, příprava pro tažné zařízení a síťový program pro zavazadlový prostor i podélné střešní nosiče. Standardními bezpečnostními prvky jsou například systém Front Assist či sedm airbagů včetně kolenního. Pro dieselové motory je standardně k dispozici systém příhřevu motoru PTC. Paket Ambition Plus pak za 15 000 Kč přidává například LED hlavní světlomety s funkcí AFS a LED mlhovými světlomety s Corner funkcí či rezervní kolo.

skoda karoq interior

Vrcholný výbavový stupeň Style (od 584 900 Kč) obsahuje nad rámec výbavy Ambition například LED hlavní světlomety a mlhovky s funkcí Corner, navigační infotainmentový systém Amundsen s osmi reproduktory, Bluetooth a konektivitou SmartLink+, barevný MaxiDot displej, přední a zadní parkovací senzory, adaptivní tempomat ACC, systém bezklíčkového vstupu a startování KESSY, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin Ratikon či zatmavená okna Sunset. Standardem je také systém rozpoznání únavy řidiče, vyhřívaná přední i zadní sedadla a volant či stříbrné střešní ližiny doplňující chromový paket. Zvýhodněný paket Style Plus přidává za 23 600 Kč variabilní zadní sedadla s unikátním systémem VarioFlex, čalounění sedadel v kombinaci kůže a látky, rezervní kolo a zadní parkovací kameru.

Pro výbavu Style jsou dále k dispozici zvýhodněné pakety výbav na přání. Paket Multimedia obsahuje infotainment Columbus s 9,2palcovým kapacitním dotykovým displejem, 3D navigací, WLAN hotspotem a 64 GB SSD pamětí a SmartLink+, komfortní telefonování s bezdrátovým dobíjením telefonu, systém Media Command a rozpoznání dopravních značek. Cena paketu je 26 000 Kč. Za 17 000 Kč je možno zvolit také Paket Comfort s ovládáním víka zavazadlového prostoru virtuálním pedálem, volbou až pěti jízdních režimů Driving Mode Select (Normal, Sport, Eco, Individual a ve verzi 4×4 Snow), personalizovaným klíčkem s uloženým nastavením vozu pro konkrétního uživatele a LED Paketem s ambientním osvětlením interiéru včetně LED proužků ve dveřích a palubní desce.

Výbava Active bude následovat v prodejní fázi.

Motorová paleta SUV ŠKODA KAROQ se v předprodeji skládá ze čtyř pohonných jednotek, všechny agregáty jsou přeplňované turbodmychadlem a mají přímé vstřikování paliva, systém Start-Stop a rekuperaci brzdné energie.

Agregát 1,0 TSI s výkonem 85 kW je pro model KAROQ k dispozici za ceny od 529 900 Kč (s výbavou Ambition) s poháněnou přední nápravou. Nový motor 1,5 TSI s výkonem 110 kW (od 574 900 Kč) je vybaven systémem Active Cylinder Management Technology, tj. funkcí odpojování dvou válců v určitých provozních režimech, která přispívá k úspoře paliva. Vznětový motor 1,6 TDI o výkonu 85 kW s pohonem přední nápravy je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou za cenu od 579 900 Kč i se sedmistupňovou převodovkou DSG (od 629 900 Kč). Motor 2.0 TDI/110 kW je pro kompaktní SUV v prodeji s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou převodovkou za cenu od 669 900 Kč i ve spojení s DSG od 719 900 Kč. Verze s motorem 2.0 TDI o výkonu 140 kW ve spojení s pohonem všech kol a DSG přijde v první polovině roku 2018.

Dvouspojkové automatické převodovky DSG se sedmi převodovými stupni jsou na přání k dispozici pro všechny motory za příplatek 50 000 Kč.

Díky inovativním řešením patří ŠKODA KAROQ v oblasti konektivity na vrchol segmentu. Infotainment vychází z druhé generace koncernové modulární infotainmentové stavebnice. Nabízí vysoce moderní funkce a rozhraní a je vybaven kapacitními dotykovými displeji. Pokročilé mobilní on-line služby ŠKODA Connect odpovídají rychlostnímu standardu LTE a jsou rozděleny do dvou kategorií: Infotainment Online sloužící pro informace a navigaci a služby Care Connect, které pomáhají v nouzi. Další on-line služby fungují prostřednictvím aplikace ŠKODA Connect. S nimi lze vůz na dálku kontrolovat, konfigurovat a třeba také najít pomocí chytrého telefonu.

Poprvé ve voze značky ŠKODA bude k dispozici digitální přístrojový panel, který řidiči vozu ŠKODA KAROQ umožní nastavit uspořádání velkoplošného displeje v přístrojovém štítu. Tato mimořádná výbava bude k dispozici v první polovině roku 2018.

Zavazadlový prostor modelu KAROQ má v pětimístném uspořádání interiéru základní objem 521 l, při sklopených zadních opěradlech až 1630 l. S volitelně dodávaným systémem zadních sedadel VarioFlex je základní velikost prostoru pro zavazadla variabilní a pohybuje se od 479 do 588 l. Maximální využitelný objem zavazadlového po vyjmutí sedadel činí 1 810 l. ŠKODA KAROQ je ve všech variantách standardně vybavena přípravou pro tažné zařízení.


Petr Šikl, Škoda Auto

Vyhledat vozidla v inzerci: Skoda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí Fotografie k článku Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit