Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč

vloženo

Nástupce Partnera můžete mít v běžné velikosti za 410 000 Kč, v prodloužené verzi pak o dvacet tisíc dráže, přičemž při výkupu vašeho stávajícího vozu cena klesne od 20 000 Kč. Základní verzi s benzínovým tříválcem tak můžete mít od 390 000 Kč. Dobrou zprávou je, že nebude chybět ani verze s pohonem všech kol od firmy Dangel.

Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč

Zájemci o vůz mohou volit mezi manuální šestistupňovou převodovkou a automatickou osmistupňovou skříní, vybírat mohou ze třech stupňů výbavy (Active, Allure nebo GT Line) nebo mohou připlácet za celou řadu věcí (dvě samostatná sedadla v třetí řadě přijdou na 20 000 Kč)


Příbuznost mezi vozem Peugeot Rifter a modelovou řadou osobních vozů Peugeot je zřejmá na první pohled. Na moderní a mohutné čelní straně upoutá logo značky umístěné uprostřed vertikální masky chladiče, která je charakteristická pro poslední modely značky. Pohled šelmy dotváří světelný podpis tvořený LED diodami uvnitř světlometů. Při pohledu z boku vynikne síla stylu. Proporce jsou dokonale vyvážené, přispívá k tomu krátká horizontální kapota, vysoká linie oken a kratší převisy. S vozem přirozeně splývají střešní nosiče, k jejichž volné spodní části lze pohodlně připevňovat popruhy upevňující náklad.

Vzájemně symetricky zkosené rohy předních i zadních dveří i oken dodávají tomuto typu tvaru vozu nový styl. Zajímavě vypadá také vroubkovaná lišta prahu dveří. Nový Peugeot Rifter působí velmi stabilně, u některých verzí výbavy je opatřen 17palcovými koly s diamantovým výbrusem. Zadní část vozu nabízí široké páté dveře vedoucí do objemného zavazadlového prostoru. Příslušnost k modelové řadě vyjadřují světla ve tvaru tří drápů, která jsou pro styl vozů Peugeot typická. Hranatý nárazník dodává spodní části vozu na síle a nabízí optimální ochranu do běžného provozu.

Nový Peugeot Rifter si vypůjčil některé designové a funkční vlastnosti ze světa SUV: vyšší světlou výšku, velká kola, široké prahové lišty, velké oblouky kol a také výraznou spodní část předního i zadního nárazníku. Tyto atributy přispívají k potvrzení jeho osobnosti a umožňují mu lépe využít jeho všestrannosti: kompaktnost ve městě, sílu a výkonnost při vyjížďkách do přírody a na dlouhé trasy. A pro ty, kdo touží ještě po větším voze, existuje Peugeot Rifter v dlouhé verzi (+35 cm) nabízející ještě více prostornosti a praktičnosti.

Peugeot i-Cockpit® nabízí vyvážený a velmi moderní interiér s čistými liniemi, novými technologiemi a bezkonkurenční kvalitou zpracování. Peugeot i-Cockpit®, který se u toho segmentu objevuje poprvé, otevírá cestu k zážitkům z řízení. Počet zákazníků, kteří si tento způsob uspořádání interiéru oblíbili, přesáhl už 4 miliony. Nabízí povzbuzující a intuitivní řízení, k němuž přispívá:

  • kompaktní volant se dvěma plochými díly pro lepší uchopení a ovladatelnost;
  • kapacitní osmipalcový dotykový displej umístěný na dosah ruky i zraku;
  • přístrojová deska s vylepšeným designem, chromovanou lištou a elegantními červenými ukazateli;
  • barevný displej pro lepší čitelnost

Do posledního detailu propracované místo řidiče zahrnuje rovněž efektní chromované přepínače pro ovládání klimatizace umístěné přímo na dosah ruky, hned vedle zobrazení teploty v bílé barvě. Některé verze jsou vybaveny elektrickou brzdou, která uvolnila místo ve středové konzole. Přínosem je tak širší nabídka velkých odkládacích přihrádek. V kabině, která kombinuje praktičnost s estetičností, bylo vše optimalizováno tak, aby řidič dosáhl maximálního potěšení z jízdy, a přitom se mohl dokonale soustředit na řízení.          

                            

Elegantní verze GT Line vozu Peugeot Rifter doplňuje nabídku nejvyšších úrovní modelové řady značky Peugeot. Zřetelně odlišná verze GT Line nabízí specifické prvky v odstínu Černá Onyx, které se objevují na liště kolem masky chladiče, na krytech zpětných zrcátek, na střešních nosičích a jako součást bočních lišt. Tento exkluzivní styl doplňují 17palcová litá kola s diamantovým výbrusem „Aoraki“ a měděné logo GT Line na předních blatnících a na víku zavazadlového prostoru. Pro interiér této verze je typický volant potažený kůží, prvky palubní desky v kaštanově hnědém odstínu „Marron Quente“, látkové čalounění „Tissu Casual“ a šachovnicový vzor podkladu přístrojů na palubní desce.

Nový Peugeot Rifter je postaven na platformě EMP2, která je uznávaná pro své dynamické kvality. V zadní části byla upravena za účelem lepší modularity a zvládnutí zátěže. Vozu Peugeot Rifter poskytuje vynikající kombinaci komfortu a jízdních vlastností, která je v tomto segmentu nevídaná. O jízdní stabilitu se stará přední náprava typu Pseudo McPherson a zadní náprava s deformovatelným příčným nosníkem. Nápravový systém a řízení byly seřízeny tak, aby zajišťovaly jízdní vlastnosti na úrovni značky.

Peugeot i-Cockpit®, zvýšená poloha místa řidiče a poloměr otáčení 10,9 m zaručují dokonalou mrštnost a vynikající ovladatelnost pro skutečný požitek z jízdy. Vyšší světlá výška přináší možnost užít si vlastnosti terénního vozu. Nejodvážnější zájemci toužící po dobrodružství si mohou zvolit systém Advanced Grip Control a vyrazit mimo zpevněné cesty. Systém spojený s pneumatikami MICHELIN LATTITUDE TOUR Mud & Snow umožňuje zlepšit pohyblivost vozu trvalým působením na prokluzování kol. Systém je navíc spojen s funkcí Hill Assist Descent Control (HADC), která automaticky udrží optimální rychlost na velmi strmých svazích.

V rámci příplatkové výbavy nabízí Peugeot Rifter i verzi 4×4, na jejímž vývoji se podílel dlouholetý partner značky Peugeot, společnost Dangel.

Účinnost motorů v nabídce je proto na nejvyšší úrovni. Splňují nejnovější normu Euro 6.c (Euro 6.2) a již nyní jsou připraveny vyhovět nadcházejícímu homologačnímu cyklu WLTP.

Nabídku benzínových motorů 1.2 PureTech tvoří:

  • PureTech 130 k S&S s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8 (k dispozici v roce 2019);
  • PureTech 110 k S&S s pětistupňovou manuální převodovkou, rovněž k dispozici ve verzi s velmi nízkou spotřebou.
  • Motory PureTech jsou opatřeny filtrem Gasoline Particulate Filter pro snížení emisí pevných částic.

Nabídka dieselových motorů 1.5 BlueHDi zahrnuje tři varianty:

  • BlueHDi 130 k S&S s šestistupňovou manuální převodovkou nebo s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8;
  • BlueHDi 100 k s pětistupňovou manuální převodovkou rovněž k dispozici ve verzi s velmi nízkou spotřebou;
  • BlueHDi 75 k, s pětistupňovou manuální převodovkou.

Všechny dieselové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic (FAP) a systémem selektivní katalytické redukce (SCR).

Díky optimalizaci architektury je vůz k dispozici ve dvou délkách, ve standardní (440 cm) a dlouhou (475 m) verzi, každá v pětimístné nebo sedmimístné variantě. Delší verze má rovněž větší rozvor a převisy pro ideální obyvatelnost vozu. Na každé ze tří samostatných sedadel lze upevnit dětskou sedačku. Sedadla se velmi snadno dají složit do roviny pomocí ovladače „Magic Flat“ umístěného v zavazadlovém prostoru (k dispozici ve druhém čtvrtletí roku 2019).

U dlouhé verze lze obě samostatná sedadla ve třetí řadě z vozu vyjmout (stejně jako u standardní verze vozu) a jsou navíc posuvná, takže se dokážou přizpůsobit situaci pro větší objem zavazadlového prostoru, nebo prostoru pro nohy. Nakládání dlouhých předmětů usnadňuje možnost sklopit přední sedadlo spolujezdce.

Objem zavazadlového prostoru vozu Peugeot Rifter se pohybuje v rozmezí 775 l pod krytem u  pětimístné standardní verze po 4 000 l ke stropu se sklopenými sedadly u dlouhé verze. Kryt zavazadelníku má dvě polohy a dokáže se tak přizpůsobit uspořádání zavazadlového prostoru. Je možné ho uložit za opěradla sedadel ve druhé řadě.

Řidič i cestující mají k dispozici řadu prostorných a snadno dosažitelných odkládacích přihrádek. Jsou rozmístěny po celé kabině – na středové konzole, ve stropě, ve dveřích, v první i ve druhé řadě a rovněž v zavazadlovém prostoru.

Díky tomu, že airbag spolujezdce byl přesunut do stropu („Bag In Roof“), bylo možné vytvořit obrovskou uzavřenou ​​chlazenou odkládací přihrádku. Maximální úložná kapacita je u tohoto typu vozidla bezprecedentní: dosahuje až 186 litrů v závislosti na verzi.

Legendární střecha Zénith®, kterou si zákazníci velmi oblíbili, se od svého prvního představení v roce 2002 postupně vyvinula a nabízí stále víc. Nyní je opatřena jednodílným střešním oknem, které lze zakrýt clonou s elektrickým ovládáním. Napříč střechou prochází průhledný oblouk s oddělenými odkládacími přihrádkami. Celou kabinu tak prostupuje více světla.

Objem přihrádek v oblouku je 14 litrů, je spojen se střešním odkládacím prostorem (přístupným z 2. řady nebo ze zavazadlového prostoru) a s odkládací přihrádkou nad hlavami. Po okrajích je oblouk doplněn LED diodami vytvářejícími příjemné osvětlení a dodávajícími interiéru moderní vzhled.

Optimalizace posuvných bočních dveří umožňuje snadný a široký přístup na palubu. Nové uložení vodicích kolejniček nyní zlepšuje vnitřní prostor, došlo k odstranění vyboulené části na úrovni ramen a dveře lépe vizuálně zapadají do celého vozu. Široké víko zavazadlového prostoru je opatřeno otevíratelným oknem, což je v této kategorii jedinečné. Díky němu je možné dostat se do zavazadlového prostoru bez nutnosti otevírat celé víko. Je to velmi praktické a užitečné řešení, pokud si potřebujete vzít věc položenou na krytu zavazadlového prostoru nebo pokud je vůz zaparkován blízko překážky.

Nový Peugeot Rifter bude ve světové premiéře představen na ženevském autosalonu 2018 a na mezinárodní trhy vstoupí v září. Vyrábět se bude v továrnách ve španělském městě Vigo a v Mangualde v Portugalsku.


redakce, peugeot

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč Fotografie k článku Na nový Peugeot Rifter stačí 390 000 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.08.2018
BMW 330d M Sport Shadow Edition - Naděje žije!
17.08.2018
Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší
15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory
12.08.2018
Test ojetiny: Mitsubishi ASX 1.6 DI-D 4WD (video)
10.08.2018
Test ojetiny: Peugeot 307 – řada variant a příznivé ceny
07.08.2018
Test: Mitsubishi ASX Black Edition - když chcete víc za málo
04.08.2018
Na omlazený model Škoda Fabia čtvrt milionu korun nestačí
03.08.2018
Nová Honda CR-V má české ceny, konkurenci zatápí bohatou výbavou
02.08.2018
Škoda Karoq se rychle rozmnožuje - dnes tu máme verzi Sportline
01.08.2018
Škoda Karoq Scout je tady a vypadá skvěle
31.07.2018
BMW X2 25d xDrive - Více stylu, méně BMW
30.07.2018
Přijíždí Hyundai Kona v limitované edici Iron Man
29.07.2018
Falešný poplach: dieselové motory jsou v ČR stále v hledáčku kupujících
29.07.2018
Test ojetiny: Kia Sportage 1.7 CRDi 85 kW 2WD (video)
26.07.2018
Test ojetiny: Audi A6 – ve hře díky nadčasovým tvarům
25.07.2018
Druhá generace Audi Q3 je tady, vypadá jako zmenšená Q8
23.07.2018
Volkswagen Amarok V6 zvládá terén dobře
20.07.2018
Rain Man s mobilem: Jsem výborný řidič
18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí