Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

vloženo

Model GT-R NISMO je vrcholným a vůbec nejdražším modelem, který u japonské automobilky můžete pořídit. GT-R Nismo stojí dvakrát více než klasické GT-R. A ještě musíte připlácet 27 500 Kč za metalízu nebo 55 000 Kč za prémiovou ultimátní stříbrnou.

Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

A co za pět milionu korun dostanete? Kromě většího výkonu o 30 koní se můžete těšit z karbonového spoileru, karbonovéhi víka zavazadelníku nebo karbonových předních sedadel. To vše bratru v celkové hodnotě přesahující čtvrt milionu korun.
Vyjímečnost dodá volant potažený alcentarou s červeným proužkem na středu, alcantarou a kůží čalouněná sedadla, nový design hlavice řadící páky a mnoho karbonových doplňků.


O pohon se stará motor V6 o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly s výkonem 600 k, což je o 30 k více než u ostatních modelů GT-R. Motor je osazen párem vysokoprůřezových velkoprůtokových turbodmychadel, jaká se používají v soutěžích GT3. Výkon mezi všechna čtyři kola rozděluje šestistupňová dvouspojková převodovka ovládaná páčkami pod volantem.

Příď GT-R NISMO je stejně jako u standardního modelu omlazená a její výraz podtrhuje nový nárazník. U tohoto modelu je však zkonstruována výhradně z uhlíkových vláken, aby se dosáhlo nižší hmotnosti. S chlazením výkonného motoru pomáhá také mřížka chladiče ve tvaru V z tmavého chromu. Nyní je větší, takže zachytí více vzduchu.

Upravená konstrukce je pečlivě navržena tak, aby vylepšila obtékání vozu vzduchem, vyvíjela vysoký přítlak a zároveň rovnala proudění vzduchu okolo kol, což pomáhá aerodynamice. Díky novým tvarům má vůz vyšší přítlak než doposud jakýkoli sériově vyráběný model Nissan, což se projevuje výjimečnou stabilitou ve vysokých rychlostech.

Vyšší je i výkon modelu s pohonem všech kol GT-R NISMO, z části i díky značnému zesílení karoserie oproti běžnému modelu. Díky tomu mohl konstruktérský tým ještě lépe vyladit tlumiče, pružiny a stabilizátory. Když připočítáme silnější přítlak vozu, je výsledkem vůz GT-R NISMO s dosud nejlepšími dynamickými schopnostmi.

Výsledky slalomu na čas a perfektní jízdní výkon v zatáčkách to jenom potvrzují: Obě hodnoty jsou o téměř 2 procenta lepší než u předchozího modelu. Ačkoli je motor silnější než kdykoli předtím, pyšní se nové GT-R NISMO ještě větší celkovou vyvážeností než předchozí modely. Díky tomu si jej řidiči užijí na klikatých silnicích i na závodních okruzích.

Stejně jako u ostatních vozů řady GT-R je u verze NISMO jedním z klíčových vylepšení luxusnější a sofistikovanější interiér. Přepracovaná palubní deska a středová loketní opěrka jsou stejně jako volant potaženy vysoce kvalitní kůží Alcantara®. Specialitou této verze jsou karbonová sportovní sedadla Recaro® s červeným čalouněním Alcantara®.


Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule
12.04.2017
Modernizovaná Škoda Rapid zlevnila a má motor 1.0 TSI
11.04.2017
Suzuki Vitara v edici SE je lidové SUV s bohatou výbavou
10.04.2017
Opel Crossland X se slevou 50 tisíc přijde na 309 900 Kč
09.04.2017
Honda Civic Sedan jde do prodeje, půl milionu nestačí