Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

vloženo

Model GT-R NISMO je vrcholným a vůbec nejdražším modelem, který u japonské automobilky můžete pořídit. GT-R Nismo stojí dvakrát více než klasické GT-R. A ještě musíte připlácet 27 500 Kč za metalízu nebo 55 000 Kč za prémiovou ultimátní stříbrnou.

Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

A co za pět milionu korun dostanete? Kromě většího výkonu o 30 koní se můžete těšit z karbonového spoileru, karbonovéhi víka zavazadelníku nebo karbonových předních sedadel. To vše bratru v celkové hodnotě přesahující čtvrt milionu korun.
Vyjímečnost dodá volant potažený alcentarou s červeným proužkem na středu, alcantarou a kůží čalouněná sedadla, nový design hlavice řadící páky a mnoho karbonových doplňků.


O pohon se stará motor V6 o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly s výkonem 600 k, což je o 30 k více než u ostatních modelů GT-R. Motor je osazen párem vysokoprůřezových velkoprůtokových turbodmychadel, jaká se používají v soutěžích GT3. Výkon mezi všechna čtyři kola rozděluje šestistupňová dvouspojková převodovka ovládaná páčkami pod volantem.

Příď GT-R NISMO je stejně jako u standardního modelu omlazená a její výraz podtrhuje nový nárazník. U tohoto modelu je však zkonstruována výhradně z uhlíkových vláken, aby se dosáhlo nižší hmotnosti. S chlazením výkonného motoru pomáhá také mřížka chladiče ve tvaru V z tmavého chromu. Nyní je větší, takže zachytí více vzduchu.

Upravená konstrukce je pečlivě navržena tak, aby vylepšila obtékání vozu vzduchem, vyvíjela vysoký přítlak a zároveň rovnala proudění vzduchu okolo kol, což pomáhá aerodynamice. Díky novým tvarům má vůz vyšší přítlak než doposud jakýkoli sériově vyráběný model Nissan, což se projevuje výjimečnou stabilitou ve vysokých rychlostech.

Vyšší je i výkon modelu s pohonem všech kol GT-R NISMO, z části i díky značnému zesílení karoserie oproti běžnému modelu. Díky tomu mohl konstruktérský tým ještě lépe vyladit tlumiče, pružiny a stabilizátory. Když připočítáme silnější přítlak vozu, je výsledkem vůz GT-R NISMO s dosud nejlepšími dynamickými schopnostmi.

Výsledky slalomu na čas a perfektní jízdní výkon v zatáčkách to jenom potvrzují: Obě hodnoty jsou o téměř 2 procenta lepší než u předchozího modelu. Ačkoli je motor silnější než kdykoli předtím, pyšní se nové GT-R NISMO ještě větší celkovou vyvážeností než předchozí modely. Díky tomu si jej řidiči užijí na klikatých silnicích i na závodních okruzích.

Stejně jako u ostatních vozů řady GT-R je u verze NISMO jedním z klíčových vylepšení luxusnější a sofistikovanější interiér. Přepracovaná palubní deska a středová loketní opěrka jsou stejně jako volant potaženy vysoce kvalitní kůží Alcantara®. Specialitou této verze jsou karbonová sportovní sedadla Recaro® s červeným čalouněním Alcantara®.


Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku
08.12.2017
Subaru XV - druhá generace již v lednu
07.12.2017
Lamborghini Urus - pekelné SUV je realitou, stovku umí za 3,6 s
06.12.2017
Mitsubishi Eclipse Cross je dražší než Karoq, má ale silnější motor a bohatší výbavu
04.12.2017
Test: BMW 218d Xdrive - rodinný vůz s geny sportovce
03.12.2017
Nejhezčí Škodovka všech dob slaví šedesátiny
02.12.2017
Lexus RX L - když běžná velikost nestačí
01.12.2017
Jak poznat kradené auto a stočený tachometr?
30.11.2017
Test ojetiny: Chevrolet Spark - nákupní vozík stále v kurzu
29.11.2017
Největší Subaru historie je tady, jmenuje se Ascent
28.11.2017
Kia Picanto v outdoorovém provedení X-Line dostalo turbomotor
24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet