Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

vloženo

Model GT-R NISMO je vrcholným a vůbec nejdražším modelem, který u japonské automobilky můžete pořídit. GT-R Nismo stojí dvakrát více než klasické GT-R. A ještě musíte připlácet 27 500 Kč za metalízu nebo 55 000 Kč za prémiovou ultimátní stříbrnou.

Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

A co za pět milionu korun dostanete? Kromě většího výkonu o 30 koní se můžete těšit z karbonového spoileru, karbonovéhi víka zavazadelníku nebo karbonových předních sedadel. To vše bratru v celkové hodnotě přesahující čtvrt milionu korun.
Vyjímečnost dodá volant potažený alcentarou s červeným proužkem na středu, alcantarou a kůží čalouněná sedadla, nový design hlavice řadící páky a mnoho karbonových doplňků.


O pohon se stará motor V6 o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly s výkonem 600 k, což je o 30 k více než u ostatních modelů GT-R. Motor je osazen párem vysokoprůřezových velkoprůtokových turbodmychadel, jaká se používají v soutěžích GT3. Výkon mezi všechna čtyři kola rozděluje šestistupňová dvouspojková převodovka ovládaná páčkami pod volantem.

Příď GT-R NISMO je stejně jako u standardního modelu omlazená a její výraz podtrhuje nový nárazník. U tohoto modelu je však zkonstruována výhradně z uhlíkových vláken, aby se dosáhlo nižší hmotnosti. S chlazením výkonného motoru pomáhá také mřížka chladiče ve tvaru V z tmavého chromu. Nyní je větší, takže zachytí více vzduchu.

Upravená konstrukce je pečlivě navržena tak, aby vylepšila obtékání vozu vzduchem, vyvíjela vysoký přítlak a zároveň rovnala proudění vzduchu okolo kol, což pomáhá aerodynamice. Díky novým tvarům má vůz vyšší přítlak než doposud jakýkoli sériově vyráběný model Nissan, což se projevuje výjimečnou stabilitou ve vysokých rychlostech.

Vyšší je i výkon modelu s pohonem všech kol GT-R NISMO, z části i díky značnému zesílení karoserie oproti běžnému modelu. Díky tomu mohl konstruktérský tým ještě lépe vyladit tlumiče, pružiny a stabilizátory. Když připočítáme silnější přítlak vozu, je výsledkem vůz GT-R NISMO s dosud nejlepšími dynamickými schopnostmi.

Výsledky slalomu na čas a perfektní jízdní výkon v zatáčkách to jenom potvrzují: Obě hodnoty jsou o téměř 2 procenta lepší než u předchozího modelu. Ačkoli je motor silnější než kdykoli předtím, pyšní se nové GT-R NISMO ještě větší celkovou vyvážeností než předchozí modely. Díky tomu si jej řidiči užijí na klikatých silnicích i na závodních okruzích.

Stejně jako u ostatních vozů řady GT-R je u verze NISMO jedním z klíčových vylepšení luxusnější a sofistikovanější interiér. Přepracovaná palubní deska a středová loketní opěrka jsou stejně jako volant potaženy vysoce kvalitní kůží Alcantara®. Specialitou této verze jsou karbonová sportovní sedadla Recaro® s červeným čalouněním Alcantara®.


Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.08.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, stovku umí za 3,4 s
18.08.2017
Bude takto vypadat nové BMW Z4? Koncept je dost dobrý
17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit