Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

vloženo

Model GT-R NISMO je vrcholným a vůbec nejdražším modelem, který u japonské automobilky můžete pořídit. GT-R Nismo stojí dvakrát více než klasické GT-R. A ještě musíte připlácet 27 500 Kč za metalízu nebo 55 000 Kč za prémiovou ultimátní stříbrnou.

Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R

A co za pět milionu korun dostanete? Kromě většího výkonu o 30 koní se můžete těšit z karbonového spoileru, karbonovéhi víka zavazadelníku nebo karbonových předních sedadel. To vše bratru v celkové hodnotě přesahující čtvrt milionu korun.
Vyjímečnost dodá volant potažený alcentarou s červeným proužkem na středu, alcantarou a kůží čalouněná sedadla, nový design hlavice řadící páky a mnoho karbonových doplňků.


O pohon se stará motor V6 o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly s výkonem 600 k, což je o 30 k více než u ostatních modelů GT-R. Motor je osazen párem vysokoprůřezových velkoprůtokových turbodmychadel, jaká se používají v soutěžích GT3. Výkon mezi všechna čtyři kola rozděluje šestistupňová dvouspojková převodovka ovládaná páčkami pod volantem.

Příď GT-R NISMO je stejně jako u standardního modelu omlazená a její výraz podtrhuje nový nárazník. U tohoto modelu je však zkonstruována výhradně z uhlíkových vláken, aby se dosáhlo nižší hmotnosti. S chlazením výkonného motoru pomáhá také mřížka chladiče ve tvaru V z tmavého chromu. Nyní je větší, takže zachytí více vzduchu.

Upravená konstrukce je pečlivě navržena tak, aby vylepšila obtékání vozu vzduchem, vyvíjela vysoký přítlak a zároveň rovnala proudění vzduchu okolo kol, což pomáhá aerodynamice. Díky novým tvarům má vůz vyšší přítlak než doposud jakýkoli sériově vyráběný model Nissan, což se projevuje výjimečnou stabilitou ve vysokých rychlostech.

Vyšší je i výkon modelu s pohonem všech kol GT-R NISMO, z části i díky značnému zesílení karoserie oproti běžnému modelu. Díky tomu mohl konstruktérský tým ještě lépe vyladit tlumiče, pružiny a stabilizátory. Když připočítáme silnější přítlak vozu, je výsledkem vůz GT-R NISMO s dosud nejlepšími dynamickými schopnostmi.

Výsledky slalomu na čas a perfektní jízdní výkon v zatáčkách to jenom potvrzují: Obě hodnoty jsou o téměř 2 procenta lepší než u předchozího modelu. Ačkoli je motor silnější než kdykoli předtím, pyšní se nové GT-R NISMO ještě větší celkovou vyvážeností než předchozí modely. Díky tomu si jej řidiči užijí na klikatých silnicích i na závodních okruzích.

Stejně jako u ostatních vozů řady GT-R je u verze NISMO jedním z klíčových vylepšení luxusnější a sofistikovanější interiér. Přepracovaná palubní deska a středová loketní opěrka jsou stejně jako volant potaženy vysoce kvalitní kůží Alcantara®. Specialitou této verze jsou karbonová sportovní sedadla Recaro® s červeným čalouněním Alcantara®.


Vyhledat vozidla v inzerci: Nissan

Fotografie k článku

Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R Fotografie k článku Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2018
Volvo XC40 nově s benzínovým tříválcem
15.02.2018
Třetí generace Citroënu Berlingo oficiálně, je to rodinný ideál
14.02.2018
Nové BMW X4 je lehčí a nižší
09.02.2018
Ford KA+ nově jako crossover v provedení Active
08.02.2018
Modernizace Škody Fabia vzala diesely a přinesla nové vychytávky
06.02.2018
Nový Mercedes-Benz A je větší a inteligentnější
05.02.2018
Je rychlejší Seat Leon Cupra nebo oštěp Barbory Špotákové?
03.02.2018
Peugeot 308 bude mít osmistupňový automat, připlatíte za něj 55 tisíc
02.02.2018
Hyundai odhalil design nového Santa Fe
01.02.2018
Malé městské SUV Škoda již příští rok
30.01.2018
Test ojetiny: Citroën C1 – nejspolehlivější citroën má základ v toyotě
29.01.2018
Test: Volkswagen Polo 1.0 TSI - nejlepší mále auto?
27.01.2018
Bentley Bentayga dostane sportovní osmiválec
25.01.2018
Kia Rio GT-Line přinese sportovní vzhled, nic jiného nečekejte
21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně