Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E

vloženo

Oceňování rodiny motorů Drive-E společnosti Volvo Cars stále pokračuje – nyní se automobilka dočkala i kýženého titulu „Motor roku“, který získala za hnací jednotku T6 Drive-E od internetového vydavatelství Digital Trends, provozujícího v USA přední webové stránky o spotřebních technologiích.

Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E

„Při navrhování rodiny motorů Drive-E určené pro celou naši modelovou řadu bylo tím nejvyšším cílem dosáhnout efektivní rovnováhy mezi komfortem, hospodárností a výkonem,“ vysvětluje Michael Fleiss, viceprezident oddělení pro vývoj motorů ve společnosti Volvo Cars. „Agregát T6 Drive-E využívá přeplňování kompresorem i turbodmychadlem, což je technologie, která se objeví také u nové XC90 a která přináší velmi živý a přesvědčivý výsledný chod motoru. Je nám velkou ctí, že jsme obdrželi toto nejnovější uznání naší práce. Utvrzuje nás to v tom, že máme i nadále vyvíjet nové průkopnické technologie, které přinesou našim vozům i zákazníkům vyšší efektivitu.


Ocenění „Motor roku“ slouží k vyzdvižení těch technologií a značek, které mají dle názoru redakčního týmu internetového vydavatelství Digital Trends největší význam a nejlepší vliv na příslušné průmyslové odvětví. Při posuzování uchazečů o titul „Motor roku 2015“ byly brány v úvahu také tucty automobilových recenzí, výsledků testů a diskusí, přičemž se do finále společně s motorem T6 Drive-E dostaly agregáty Bentley W12 a Dodge HEMI Hellcat.



Po provedení celé řady testů, absolvování dlouhých diskusí a ověření udávaných hodnot působí motor T6 Drive-E od Volva jako dar z budoucnosti motorismu,“ soudí Nick Jaynes, automobilový redaktor Digital Trends. „Volvo je třeba za vytvoření rodiny motorů Drive-E ocenit. To se týká především agregátu T6 s výkonem šestiválcového motoru, ale s emisemi a spotřebou něčeho mnohem menšího.

Motor T6 Drive-E je v ČR aktuálně dostupný pro modely S60, V60 a XC60, kterým dodává sílu 306 koní. K dispozici bude i pro zbrusu nové Volvo XC90.

Volvo Car Czech Republic s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu
23.10.2018
Seat Terraco je třetím SUV do party
23.10.2018
Škoda Fabia Combi Scoutline představena, oplastování není levné
22.10.2018
Nissan Qashqai dostal nový motor a dvouspojkovou převodovku
18.10.2018
Jaká auta jsou nejspolehlivější? Podle britů to jsou vozy z Japonska
17.10.2018
Luxusní BMW X7 představeno! Je obrovské a bude mít minimálně šestiválec
16.10.2018
Test ojetiny: Škoda Fabia – první generace láká cenou