Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E

vloženo

Oceňování rodiny motorů Drive-E společnosti Volvo Cars stále pokračuje – nyní se automobilka dočkala i kýženého titulu „Motor roku“, který získala za hnací jednotku T6 Drive-E od internetového vydavatelství Digital Trends, provozujícího v USA přední webové stránky o spotřebních technologiích.

Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E

„Při navrhování rodiny motorů Drive-E určené pro celou naši modelovou řadu bylo tím nejvyšším cílem dosáhnout efektivní rovnováhy mezi komfortem, hospodárností a výkonem,“ vysvětluje Michael Fleiss, viceprezident oddělení pro vývoj motorů ve společnosti Volvo Cars. „Agregát T6 Drive-E využívá přeplňování kompresorem i turbodmychadlem, což je technologie, která se objeví také u nové XC90 a která přináší velmi živý a přesvědčivý výsledný chod motoru. Je nám velkou ctí, že jsme obdrželi toto nejnovější uznání naší práce. Utvrzuje nás to v tom, že máme i nadále vyvíjet nové průkopnické technologie, které přinesou našim vozům i zákazníkům vyšší efektivitu.


Ocenění „Motor roku“ slouží k vyzdvižení těch technologií a značek, které mají dle názoru redakčního týmu internetového vydavatelství Digital Trends největší význam a nejlepší vliv na příslušné průmyslové odvětví. Při posuzování uchazečů o titul „Motor roku 2015“ byly brány v úvahu také tucty automobilových recenzí, výsledků testů a diskusí, přičemž se do finále společně s motorem T6 Drive-E dostaly agregáty Bentley W12 a Dodge HEMI Hellcat.



Po provedení celé řady testů, absolvování dlouhých diskusí a ověření udávaných hodnot působí motor T6 Drive-E od Volva jako dar z budoucnosti motorismu,“ soudí Nick Jaynes, automobilový redaktor Digital Trends. „Volvo je třeba za vytvoření rodiny motorů Drive-E ocenit. To se týká především agregátu T6 s výkonem šestiválcového motoru, ale s emisemi a spotřebou něčeho mnohem menšího.

Motor T6 Drive-E je v ČR aktuálně dostupný pro modely S60, V60 a XC60, kterým dodává sílu 306 koní. K dispozici bude i pro zbrusu nové Volvo XC90.

Volvo Car Czech Republic s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E Fotografie k článku Motorem roku 2015 je podle Digital Trends agregát Volvo T6 Drive-E
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?