Modernizované Santa Fe přichází na trh

vloženo

O nejvhodnějším typu automobilu pro současný styl života se sice motorističtí odborníci neustále přou, kdo však tráví svůj volný čas aktivně, má v tomto směru poměrně jasno.

Modernizované Santa Fe přichází na trh Modernizované Santa Fe přichází na trh

Pro něj je nejlepší volbou vůz kategorie SUV. Těch se v loňském roce prodalo v České republice 4 934 kusů a velkou měrou k tomu přispěl i Hyundai s modelem Santa Fe (459 kusů). V roce 2004 se Santa Fe stalo králem segmentu SUV/Off Road a několik předchozích let mimochodem patřilo ke špici segmentu. V roce 2002 bylo Santa Fe ze všech SUV také nejprodávanějším.


Modernizovaný design exteriéru
Aby tomu tak bylo i v dalším období, dochází u Santa Fe k několika málo vylepšením. Málo proto, že zdokonalovat dokonalé lze jen obtížně. Přesto odlišit obě varianty Santa Fe půjde na první pohled. Nová je totiž přední maska, která vozu dodává výraznější vzhled, dominantně se pak na ní vyjímá především logo, charakteristické písmeno H. Další změny vnějšku jsou zaznamenatelné nejen zezadu (nové ztvárnění nárazníku a zadních dveří, změněná struktura zadních světel ap.), ale i z boku, kde si nelze nevšimnout výrazných plastů v dolní části karosérie po celé délce, které mají „svou“ barvu a dodávají vzhledu modelu další atraktivní rozměr. O přízeň zákazníků se budou ucházet i dvě zcela nové barvy karosérie – světle hnědý a světle modrý metalický lak.

Změny v interiéru vozu

Další změny u nového modelu Santa Fe jsou vysledovatelné v interiéru. Ten se bude od nynějška prezentovat v dvoubarevném tónu. Výrazněji jsou pojaty i hlavní ukazatele pod volantem, displej palubního počítače a další drobnosti - kupříkladu v loketní opěrce zadních sedadel přibyl držák na dva nápoje.

Technické vlastnosti

Po technické stránce zůstává Santa Fe i nadále automobilem s propracovanými jízdními vlastnostmi pro jízdu po asfaltové i polní cestě. K tomu mu nadále pomáhají vitální pohonné jednotky i důmyslný způsob pohonu všech kol. U motoru 2,0 CRDi se systémem VGT je v běžném provozu veškerý výkon přenášen na přední kola; pokud se však změní jízdní podmínky nebo požadavky na točivý moment, řídící jednotka rozpozná rozdíly a přenese výkon v optimální kombinaci na všechna čtyři kola. Novinkou je u tohoto motoru (2,0 CRDi VGT) je možnost manuálního uzamčení stálého pohonu na přední i zadní nápravu v poměru 50:50 tlačítkem 4WD lock umístěným na přístrojové desce. Ostatní verze mají stálý pohon všech kol s rozdělením točivého momentu v poměru 60:40. Platí tak i dál, že Hyundai Santa Fe nikoho na holičkách nenechá.

Ceny na českém trhu

Modernizované Santa Fe je na českém trhu nabízeno se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory a ve třech úrovních výbavy. Santa Fe v úrovni výbavy ACTIVE 4×4 je v nabídce se vznětovým motorem 2,0 CRDi a 5stupňovou manuální převodovkou v ceně 749 900 Kč s DPH (v provedení pro kategorii N1 za 648 158 Kč, tedy bez DPH). Dále ve verzi DYNAMIC 4×4 a zážehovým motorem 2,4i a 5stupňovou manuální převodovkou stejně tak, jako se vznětovým motorem 2,0 CRDi a systémem VGT (proměnné nastavení lopatek turbodmychadla) s manuální či automatickou převodovkou. Nejvyšším stupněm výbavy je verze ELEGANCE 4×4 , kde je navíc oproti verzi DYNAMIC 4×4 ještě v nabídce zážehový motor o obsahu 2,7 V6 se 4stupňovou automatickou převodovkou s možností sekvenční volby. U všech zde uvedených verzí je možná úprava pro kategorii N1.

Záruka Stejně jako na ostatní vozy značky Hyundai je i na Santa Fe poskytována záruka 3 roky bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich
24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up
22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina