Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru

vloženo

Počínaje rokem 2013 začala automobilka Volvo pozvolna začleňovat do své nabídky novou generaci středně výkonných čtyřválcových motorů. Letos na scénu přicházejí nejvýkonnější a nejslabší pohonné jednotky. Modelovou nabídku rozšíří model XC90 nebo model S60 Cross Country.

Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru

Jedná se o zahájení nové éry v historii společnosti Volvo Cars, v jejíž počáteční fázi jsme si při představení našich motorů z programu pro nové vozy Volvo vysloužili vysokou pozornost a spoustu kladných ohlasů. V roce 2015 rozšíříme řadu našich motorů Drive-E o nové výkonové úrovně, které přispějí ke zvětšení rozsahu naší nabídky co do efektivity i lepšího výkonu. Nyní bude ve všech nových našich modelech bít švédské čtyřválcové srdce. Rok 2015 zažije také představení Volvem vyvinuté nekompromisní technologie Twin Engine určené pro novou XC90,“ předesílá Michael Fleiss, viceprezident oddělení pro vývoj motorů ve společnosti Volvo Cars.


Jednou ze zásadních událostí tohoto modelového roku bude přidání benzínových a naftových motorů, které se mohou pochlubit přídomkem „nejlepší ve své třídě“, do nabídky hnacích agregátů Drive-E pro model XC90. Mezi přednosti naftového motoru o výkonu 190 koní patří emise pouhých 139 g/km a skromná spotřeba paliva 5,3 l / 100 km, zatímco benzínový motor s výkonem 254 koní spotřebuje 7,5 l / 100 km a produkuje emise CO2 v množství 174 g/km. To jsou hodnoty, které dělají z těchto hnacích jednotek z ekologického hlediska jasnou špičku ve svém segmentu. Společnost Volvo Cars tak potvrzuje vážnost svého závazku přinášet zákazníkům nekompromisní kombinaci výkonu a efektivity, jehož úžasným důsledkem je také varianta XC90 T8 Twin Engine.

Nový model
Rok 2015 bude také ve znamení Volva S60 Cross Country, které zaujme svým robustním stylem a všestrannými schopnostmi. Jeho sourozenec, Volvo V60 Cross Country, se připojil k portfoliu švédské automobilky již minulý rok.

Nejlepší spotřeba paliva ve své třídě
Jakožto lídr prémiového segmentu ve snižování emisí CO2 v závislosti na hmotnosti vozu, jímž se v posledních letech společnost Volvo Cars stala, podniká automobilka představením jedněch z nejlépe fungujících hnacích agregátů v tomto průmyslovém odvětví další významné kroky směrem k dosažení nulových emisí.

Například motor D2 s manuální převodovkou začíná u emisí pouhých 82 g/km, čímž nabízí nejlepší výsledky ve své třídě a splňuje tak požadavky pro osvobození od ekologické daně na území většiny evropských států. Verze S60 D2 s manuální převodovkou, která rovněž stojí v popředí své třídy, začíná na emisích pouhých 96 g/km. Stejný agregát začíná u modelu V60 na velmi konkurenceschopné hodnotě 98 g/km. Další zlepšení na úrovni spotřeby paliva a emisí lze vidět také u motorizace XC60 D4 AWD, která zaznamenala snížení emisí CO2 o 12 %. U varianty D5 2,4 AWD s automatickou převodovkou pak emise klesly až na 149 g/km.

Sensus – vždy ve spojení
Jednou z nejvíce oceňovaných funkcí z nabídky možností palubního systému Sensus je aplikace Volvo On Call (v ČR k dispozici až od roku 2016), která umožňuje prostřednictvím smartphonu komunikovat přímo s vozem. To v praxi znamená, že lze pomocí telefonu odemknout a zamknout dveře, zkontrolovat množství paliva v nádrži, nechat předem ohřát nebo ochladit interiér vozu, vyhledat polohu automobilu nebo zkontrolovat najeté kilometry. Pro rok 2015 bude aplikace Volvo On Call vylepšena o novou grafiku uživatelského rozhraní a zcela nové funkce zahrnující prediktivní upozornění, rozšířené možnosti odesílání dat do palubního systému vozu, diagnostické náhledy, podporu pro chytré hodinky Android Wear a Apple Watch a iPady a také hlasové ovládání prostřednictvím systému Cortana pro telefony Windows Phone.

CleanZone: nadechněte se svěžího vzduchu
Již od poloviny devadesátých let minulého století pracuje společnost Volvo Cars na vývoji inovativních řešení, jejichž úkolem je redukovat množství škodlivých částic, které by mohly prostoupit do interiéru vozu. Cenami ověnčený systém řízení kvality vzduchu společnosti Volvo Cars zajišťuje prvotřídní filtraci zvenčí nasávaného vzduchu. Mimo odfiltrování pylů a pevných částeček je vzduch při vstupu do kabiny očištěn také od oxidu uhelnatého, oxidů dusíku a uhlovodíku. Systém CleanZone řeší celou řadu aspektů kvality vzduchu v interiéru, mezi které patří i emise a pachy vznikající v kabině, a zajišťuje natolik čisté ovzduší, že jej nelze s produkty ostatních značek vůbec srovnávat.

VOLVO CAR CZECH REPUBLIC s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Volvo

Fotografie k článku

Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru Fotografie k článku Modelový rok 2016 automobilky Volvo Cars otevírá novou éru
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka