MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund

vloženo

Když se spojí nadšení pro automobilové závody s intenzivními zážitky z jízdy s otevřeným nebem nad hlavou, vzniknou ideální podmínky pro MINI John Cooper Works Cabrio. Tento vůz je druhou verzí John Cooper Works, postavenou na základě nejnovější generace vozů MINI. Právě jeho kombinace 4místné otevřené karoserie spolu s mimořádně sportovními vlastnostmi je v daném segmentu malých vozů zcela unikátní.

MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund

Plátěná střecha má elektrický pohon, který ji otevře nebo zavře během 18 sekund (v rychlosti do 30 km/h), její silnou stránkou je schopnost účinné hlukové i tepelné izolace. Kompaktní silueta se svalnatě tvarovanými povrchy je u tohoto 4místného vozu doplněna designovým aerodynamickým kitem John Cooper Works, který optimalizuje jeho aerodynamické vlastnosti.


Nejnovější generace MINI John Cooper Works Cabrio (kombinovaná spotřeba: 6,5 l/100 km, emise CO2: 152 g/km) je velmi exkluzivním způsobem, jak si člověk může užít extrémní potěšení z jízdy v otevřeném voze. Spontánní produkce výkonu a mimořádně podmanivý zvukový projev je charakteristickou vlastností nejvýkonnějšího motoru (170 kW/231 k), který se kdy montoval do vozů této britské značky. Zážehový dvoulitrový 4válec je postaven na základě nejnovější generace rodiny motorů MINI TwinPower Turbo a ve srovnání se svým předchůdcem přináší výkon zvýšený o 15 kW/20 k. Provedení John Cooper Works přidává 29 kW/39 k k již tak silnému motoru nového MINI Cooper S Cabrio. Nový motor disponuje točivým momentem 320 Nm a dokáže MINI John Cooper Works Cabrio ve spojení s šestistupňovou manuální převodovkou zrychlit z klidu na 100 km/h za 6,6 sekundy, což je o 0,3 sekundy kratší čas než u předchozí generace. V kombinaci s novou 6stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic trvá tato disciplína 6,5 s, což je o 0,6 s méně než u předchůdce. O 10 procent došlo ke zlepšení také v pružnosti, na zrychlení z 80 na 120 km/h je nyní potřeba jen 6,1 s.

Technologie podvozku využívá zkušeností získaných na závodních okruzích, samotné naladění je ale optimalizováno pro otevřenou karoserii. Volitelně jsou k dispozici aktivně řízené tlumiče Dynamic Damper Control. Výsledkem je přesné ovládání vozu a jeho obratnost ve všech jízdních situacích. MINI model MINI John Cooper Works Cabrio ladilo velmi komplexně jako jeden celek. S motorem proto ladí sportovní výfuková soustava s jadrným zvukem, stejně tak jako zmiňovaný podvozek, jehož součástí jsou 17palcová kola John Cooper Works a výkonná brzdová soustava vyvinutá společně se specialistou v daném oboru – společností Brembo. Sportovní celek doplňuje aerodynamický paket John Cooper Works a sportovní sedadla ze stejného programu.

Sportovní dynamika, vzhled i fascinující jízdní projev dodávají otevřené verzi nového MINI zcela jedinečný charakter, který se opírá o dlouhou tradici kooperace mezi MINI a John Cooper Works. Až do dnešního dne je totiž jméno konstruktéra závodních vozů Johna Coopera se značkou MINI pevně spjato i díky tomu, že tohoto britského výrobce přivedlo do světa závodních strojů.

Exkluzivnímu charakteru modelu MINI John Cooper Works Cabrio odpovídá i jeho rozsáhlá standardní výbava. Kromě elektrického ovládání plátěné skládací střechy a klimatizace patří do výbavy také rádio MINI Boost se zdířkami AUX-IN a USB, stejně tak jako LED světlomety, volič jízdních režimů MINI Driving Modes a ukazatel vzdálenosti při parkování. Pro ještě větší potěšení z jízdy, více komfortu a ještě individuálnější styl je k dispozici rozšířená nabídka doplňků z programu John Cooper Works Tuning, která doplňuje prvky, jež jsou k dispozici pro standardní modely MINI Cabrio. Mezi speciální doplňky vyhrazené pro model John Cooper Works patří barva Rebel Green, 18palcová kola z lehkých slitin John Cooper Works a také pruhy na kapotu John Cooper Works. K významnému posílení potěšení z jízdy s otevřenou střechou přispívá také volitelně dodávaný MINI Head-Up Displej.


BMW Group

Fotografie k článku

Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund Fotografie k článku MINI John Cooper Works Cabrio - střecha dole či nahoře za 18 sekund
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu