MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

vloženo

Automobilka MINI dnes představila novinku v podobě Clubmanu s pohonem všech kol ALL4. Novému modelu přeje aktuální počasí v Česku, které je na některým místem doslova dělané pro prohon všech kol. Mini Clubman ALL4 je dostupný s benzínovým i dieselovým motorem. V obou případech je vůz vybaven osmistupňovou samočinnou převodovkou Steptronic, přičemž v případě zážehové jednotky je možné volit manuální šestirychlostní převodovku.

MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

Novým MINI Clubman se tato tradiční britská značka dostala do segmentu kompaktních vozů. Představení nových verzí vybavených pohonem všech kol ALL4 tuto modelovou řadu dále rozšiřuje. Nové MINI Clubman ALL4 zajišťuje sportovnější a ještě podmanivější zábavu za volantem. V nových modelech se točivý moment motoru rozděluje mezi nápravy variabilně, což je zárukou potřebné stability a jistoty za všech jízdních podmínek. S pohonem všech kol získalo nové MINI Clubman ještě výjimečnější postavení ve svém segmentu.


Podobně jako aktuální motory a převodovky, také nejnovější pohon všech kol ALL4 je navržen s důrazem na maximální účinnost a sportovní charakter. Technicky je pohon všech kol řešený elektronicky regulovanou vícelamelovou spojkou umístěnou u zadního diferenciálu. Řízení pohonu všech kol je integrované do stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control), který podle aktuální jízdní situace rozděluje hnací sílu mezi kola přední a zadní nápravy. Díky tomu pohon všech kol ALL4 nejenže optimalizuje trakci, ale současně zvyšuje agilitu při akceleraci ze zatáček.

Pohon všech kol ALL4 je jako doplněk typického pohonu předních kol k dispozici pro nejvýkonnější 4válcové motory MINI TwinPower Turbo nejnovější generace, které se vyznačují spontánními reakcemi a působivou gradací výkonu. Zážehové provedení MINI Cooper S Clubman ALL4 (kombinovaná spotřeba 7,0 až 6,9 l/100 km; emise CO2 162 až 159 g/km) disponuje výkonem 141 kW/192 k a je vybaveno 6stupňovou manuální nebo 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic. MINI Cooper SD Clubman ALL4 (kombinovaná spotřeba 4,9 až 4,8 l/100 km; emise CO2 129 až 126 g/km) je vybavené vznětovým motorem o výkonu 140 kW/190 k, který je spojen výhradně s 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic (spotřeba paliva měřená podle evropského cyklu je závislá na zvoleném rozměru pneumatik).

S premiérou nových modelů vybavených pohonem všech kol se modelová řada MINI Clubman rozrostla na celkem osm provedení. Pro všechny verze, včetně těch s pohonem všech kol, je typický vyspělý podvozek, který je možné doplnit aktivními tlumiči Dynamic Damper Control, jež zajistí na jednu stranu jízdní projev evokující motokáru a na stranu druhou prvotřídní komfort. Karoserie nového MINI Clubman se vyznačuje originální koncepcí se šesti dveřmi, z nichž dvojice otevírá vstup do zavazadlového prostoru. Ten lze zvětšit z 360 na 1250 l pomocí sklopení opěradel zadních sedadel.


BMW Group

Fotografie k článku

Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule
12.04.2017
Modernizovaná Škoda Rapid zlevnila a má motor 1.0 TSI
11.04.2017
Suzuki Vitara v edici SE je lidové SUV s bohatou výbavou