MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

vloženo

Automobilka MINI dnes představila novinku v podobě Clubmanu s pohonem všech kol ALL4. Novému modelu přeje aktuální počasí v Česku, které je na některým místem doslova dělané pro prohon všech kol. Mini Clubman ALL4 je dostupný s benzínovým i dieselovým motorem. V obou případech je vůz vybaven osmistupňovou samočinnou převodovkou Steptronic, přičemž v případě zážehové jednotky je možné volit manuální šestirychlostní převodovku.

MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

Novým MINI Clubman se tato tradiční britská značka dostala do segmentu kompaktních vozů. Představení nových verzí vybavených pohonem všech kol ALL4 tuto modelovou řadu dále rozšiřuje. Nové MINI Clubman ALL4 zajišťuje sportovnější a ještě podmanivější zábavu za volantem. V nových modelech se točivý moment motoru rozděluje mezi nápravy variabilně, což je zárukou potřebné stability a jistoty za všech jízdních podmínek. S pohonem všech kol získalo nové MINI Clubman ještě výjimečnější postavení ve svém segmentu.


Podobně jako aktuální motory a převodovky, také nejnovější pohon všech kol ALL4 je navržen s důrazem na maximální účinnost a sportovní charakter. Technicky je pohon všech kol řešený elektronicky regulovanou vícelamelovou spojkou umístěnou u zadního diferenciálu. Řízení pohonu všech kol je integrované do stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control), který podle aktuální jízdní situace rozděluje hnací sílu mezi kola přední a zadní nápravy. Díky tomu pohon všech kol ALL4 nejenže optimalizuje trakci, ale současně zvyšuje agilitu při akceleraci ze zatáček.

Pohon všech kol ALL4 je jako doplněk typického pohonu předních kol k dispozici pro nejvýkonnější 4válcové motory MINI TwinPower Turbo nejnovější generace, které se vyznačují spontánními reakcemi a působivou gradací výkonu. Zážehové provedení MINI Cooper S Clubman ALL4 (kombinovaná spotřeba 7,0 až 6,9 l/100 km; emise CO2 162 až 159 g/km) disponuje výkonem 141 kW/192 k a je vybaveno 6stupňovou manuální nebo 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic. MINI Cooper SD Clubman ALL4 (kombinovaná spotřeba 4,9 až 4,8 l/100 km; emise CO2 129 až 126 g/km) je vybavené vznětovým motorem o výkonu 140 kW/190 k, který je spojen výhradně s 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic (spotřeba paliva měřená podle evropského cyklu je závislá na zvoleném rozměru pneumatik).

S premiérou nových modelů vybavených pohonem všech kol se modelová řada MINI Clubman rozrostla na celkem osm provedení. Pro všechny verze, včetně těch s pohonem všech kol, je typický vyspělý podvozek, který je možné doplnit aktivními tlumiči Dynamic Damper Control, jež zajistí na jednu stranu jízdní projev evokující motokáru a na stranu druhou prvotřídní komfort. Karoserie nového MINI Clubman se vyznačuje originální koncepcí se šesti dveřmi, z nichž dvojice otevírá vstup do zavazadlového prostoru. Ten lze zvětšit z 360 na 1250 l pomocí sklopení opěradel zadních sedadel.


BMW Group

Fotografie k článku

Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu