MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

vloženo

Automobilka MINI dnes představila novinku v podobě Clubmanu s pohonem všech kol ALL4. Novému modelu přeje aktuální počasí v Česku, které je na některým místem doslova dělané pro prohon všech kol. Mini Clubman ALL4 je dostupný s benzínovým i dieselovým motorem. V obou případech je vůz vybaven osmistupňovou samočinnou převodovkou Steptronic, přičemž v případě zážehové jednotky je možné volit manuální šestirychlostní převodovku.

MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

Novým MINI Clubman se tato tradiční britská značka dostala do segmentu kompaktních vozů. Představení nových verzí vybavených pohonem všech kol ALL4 tuto modelovou řadu dále rozšiřuje. Nové MINI Clubman ALL4 zajišťuje sportovnější a ještě podmanivější zábavu za volantem. V nových modelech se točivý moment motoru rozděluje mezi nápravy variabilně, což je zárukou potřebné stability a jistoty za všech jízdních podmínek. S pohonem všech kol získalo nové MINI Clubman ještě výjimečnější postavení ve svém segmentu.


Podobně jako aktuální motory a převodovky, také nejnovější pohon všech kol ALL4 je navržen s důrazem na maximální účinnost a sportovní charakter. Technicky je pohon všech kol řešený elektronicky regulovanou vícelamelovou spojkou umístěnou u zadního diferenciálu. Řízení pohonu všech kol je integrované do stabilizačního systému DSC (Dynamic Stability Control), který podle aktuální jízdní situace rozděluje hnací sílu mezi kola přední a zadní nápravy. Díky tomu pohon všech kol ALL4 nejenže optimalizuje trakci, ale současně zvyšuje agilitu při akceleraci ze zatáček.

Pohon všech kol ALL4 je jako doplněk typického pohonu předních kol k dispozici pro nejvýkonnější 4válcové motory MINI TwinPower Turbo nejnovější generace, které se vyznačují spontánními reakcemi a působivou gradací výkonu. Zážehové provedení MINI Cooper S Clubman ALL4 (kombinovaná spotřeba 7,0 až 6,9 l/100 km; emise CO2 162 až 159 g/km) disponuje výkonem 141 kW/192 k a je vybaveno 6stupňovou manuální nebo 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic. MINI Cooper SD Clubman ALL4 (kombinovaná spotřeba 4,9 až 4,8 l/100 km; emise CO2 129 až 126 g/km) je vybavené vznětovým motorem o výkonu 140 kW/190 k, který je spojen výhradně s 8stupňovou samočinnou převodovkou Steptronic (spotřeba paliva měřená podle evropského cyklu je závislá na zvoleném rozměru pneumatik).

S premiérou nových modelů vybavených pohonem všech kol se modelová řada MINI Clubman rozrostla na celkem osm provedení. Pro všechny verze, včetně těch s pohonem všech kol, je typický vyspělý podvozek, který je možné doplnit aktivními tlumiči Dynamic Damper Control, jež zajistí na jednu stranu jízdní projev evokující motokáru a na stranu druhou prvotřídní komfort. Karoserie nového MINI Clubman se vyznačuje originální koncepcí se šesti dveřmi, z nichž dvojice otevírá vstup do zavazadlového prostoru. Ten lze zvětšit z 360 na 1250 l pomocí sklopení opěradel zadních sedadel.


BMW Group

Fotografie k článku

Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4 Fotografie k článku MINI Clubman dostalo pohon všech kol ALL4

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Jak zvládnout cestování autem v parném létě

Jak zvládnout cestování autem v parném létě

Venku stoupají teploty každý den. Je vidět, že už je léto v plném proudu a v autě začíná být celkem nesnesitelně. Zvláště pokud vyrážíte na výlet, chatu nebo dovolenou. Velká horka našemu organismu vůbec nesvědčí, proto..

Modernizovaný Volkswagen Passat má české ceny, 3/4 milionu nestačí

Modernizovaný Volkswagen Passat má české ceny, 3/4 milionu nestačí

Modernizovaná osmá generace modelové řady Volkswagen Passat přichází na český trh. Bestseller střední třídy, který..

Test ojetiny: Opel Corsa - déčko není béčko!

Test ojetiny: Opel Corsa - déčko není béčko!

Čtvrtá generace Opelu Corsa s označením D vstoupila na trh v roce 2006. Přesto ani dnes ostudu neudělá. To platí jak po..

SUV Škoda Karoq a Kodiaq získají nové bezpečnostní systémy a efektní nápis na zadních dveřích

SUV Škoda Karoq a Kodiaq získají nové bezpečnostní systémy a efektní nápis na zadních dveřích

Úspěšné modely SUV vstupují do modelového roku 2020 zvýšením úrovně vybavení pro větší bezpečnost a pohodlí. Nově bude..

Modernizovaná Škoda Superb nabízí tři infotainment systémy, dva z nich mají navigaci

Modernizovaná Škoda Superb nabízí tři infotainment systémy, dva z nich mají navigaci

U všech autorizovaných dealerů lze již od konce května 2019 rezervovat modernizovaný Superb. Vlajková loď..