Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny

vloženo

Facelift modelu GLK přichází po necelých čtyřech letech. Ve Stuttgartu zapracovali hlavně na vzhledu a interiéru, přičemž technika zůstala vesměs identická. Model GLK se přibližuje vzheldem k ostatním členům Mercedesu, přičemž bude nabízen pouze s levostranným řízením.

Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Konkurent BMW X1 nebo Audi Q3 chce zaujmou upraveným vzhledem. Přepracovaní se dočkala celá příď. Nové jsou hlavní světlomety, upravená je maska chladiče a zcela nový je nárazník, který dostal denní LED svícení. Záď se může pochlubit rovněž novým nárazníkem a novými světly. Změn dozbnaly střešní ližiny, ochranné kryty podvozku a v nabídce narazíte na nová litá kola. Uvnitř vozu v Mercedesu upravili přístrojovou desku (volič automatické převodovky se přesunul ze středové konzole na sloupek řízení).

Nově se v nabídce modelu GLK objevuje vyspělejší systém zabraňující kolizi, adaptivní tempomat Distronic Plus s aktivním udržováním jízdního pruhu, systém Attention Assist sledující bdělost řidiče, Active Blind Spot Assist sledující pro změnu mrtvé úhly ve výhledu vnějšími zpětným zrcátky nebo parkovací asistent vytvářející díky systému kamer virtuální pohled na celé okolí vozu z ptačí perspektivy. Výkonnější palubní systém pak dokáže pracovat s iPadem od Applu a nabízet jeho prostřednictvím trochu více „infozábavy” cestujícím vzadu.

Po technické stránce se nezměnilo nic. Čtveřici turbodieselů doplňuje jediný benzinový agregát. Základ pohonných jednotek tvoří přeplňovaný čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,1 litru (GLK 200 CDI) s výkonem 105 kW (143 k), který udělá stovku za 10,3 sekundy a dosáhne maximálky 195 km/h, přičemž tato verze je výhradně spojena s pohonem zadních kol. U výkonnější čtyřválcové verze GLK 220 CDI (125 kW/170 koní) lze volit mezi pohonem zadních nebo všech kol. Verze GLK 250 CDI s výkonem 150 kW (204 koní) je dostupná výhradně s pohonem všech kol 4Matic. Z nuly na stovku se tato verze dostane za 8,0 s a po německých dálnicích může uhánět až 210 km/h. Třílitrový diesel 350 CDI je rovněž dostupný výhradně s pohonem obou náprav. Šestiválec nabízí 195 kW (265 k), zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a největší rychlost 232 km/h. A konečně benzinový šestiválec s objemem 3,5 l nabídne výkon 225 kW (306 k). Vrchol nabídky zvládá stovku za 6,5 s a umí jet až 238 km/h. 

GLK se po faceliftu vyrábí v brémském závodě Mercedesu a k prvním zákazníkům se dostane ještě letos na jaře. Známé jsou i ceny pro německý trh, které začínají na 36.236 Eur (verze GLK 200 CDI s pohonem zadních kol), přičemž za nejlevnější čtyřkolku zaplatíte minimálně 42.721 Eur. Vrchol nabídky v podobě verze GLK přijde na 50.099 Eur. Model GLK bude vyráběn pouze s levostranným řízením, proto ho nepořídíte například v Austrálii nebo Anglii.

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing
07.02.2017
Nissan čelí vážnému skandálu. Jeho Navary se lámou!