Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny

vloženo

Facelift modelu GLK přichází po necelých čtyřech letech. Ve Stuttgartu zapracovali hlavně na vzhledu a interiéru, přičemž technika zůstala vesměs identická. Model GLK se přibližuje vzheldem k ostatním členům Mercedesu, přičemž bude nabízen pouze s levostranným řízením.

Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Konkurent BMW X1 nebo Audi Q3 chce zaujmou upraveným vzhledem. Přepracovaní se dočkala celá příď. Nové jsou hlavní světlomety, upravená je maska chladiče a zcela nový je nárazník, který dostal denní LED svícení. Záď se může pochlubit rovněž novým nárazníkem a novými světly. Změn dozbnaly střešní ližiny, ochranné kryty podvozku a v nabídce narazíte na nová litá kola. Uvnitř vozu v Mercedesu upravili přístrojovou desku (volič automatické převodovky se přesunul ze středové konzole na sloupek řízení).

Nově se v nabídce modelu GLK objevuje vyspělejší systém zabraňující kolizi, adaptivní tempomat Distronic Plus s aktivním udržováním jízdního pruhu, systém Attention Assist sledující bdělost řidiče, Active Blind Spot Assist sledující pro změnu mrtvé úhly ve výhledu vnějšími zpětným zrcátky nebo parkovací asistent vytvářející díky systému kamer virtuální pohled na celé okolí vozu z ptačí perspektivy. Výkonnější palubní systém pak dokáže pracovat s iPadem od Applu a nabízet jeho prostřednictvím trochu více „infozábavy” cestujícím vzadu.

Po technické stránce se nezměnilo nic. Čtveřici turbodieselů doplňuje jediný benzinový agregát. Základ pohonných jednotek tvoří přeplňovaný čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,1 litru (GLK 200 CDI) s výkonem 105 kW (143 k), který udělá stovku za 10,3 sekundy a dosáhne maximálky 195 km/h, přičemž tato verze je výhradně spojena s pohonem zadních kol. U výkonnější čtyřválcové verze GLK 220 CDI (125 kW/170 koní) lze volit mezi pohonem zadních nebo všech kol. Verze GLK 250 CDI s výkonem 150 kW (204 koní) je dostupná výhradně s pohonem všech kol 4Matic. Z nuly na stovku se tato verze dostane za 8,0 s a po německých dálnicích může uhánět až 210 km/h. Třílitrový diesel 350 CDI je rovněž dostupný výhradně s pohonem obou náprav. Šestiválec nabízí 195 kW (265 k), zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a největší rychlost 232 km/h. A konečně benzinový šestiválec s objemem 3,5 l nabídne výkon 225 kW (306 k). Vrchol nabídky zvládá stovku za 6,5 s a umí jet až 238 km/h. 

GLK se po faceliftu vyrábí v brémském závodě Mercedesu a k prvním zákazníkům se dostane ještě letos na jaře. Známé jsou i ceny pro německý trh, které začínají na 36.236 Eur (verze GLK 200 CDI s pohonem zadních kol), přičemž za nejlevnější čtyřkolku zaplatíte minimálně 42.721 Eur. Vrchol nabídky v podobě verze GLK přijde na 50.099 Eur. Model GLK bude vyráběn pouze s levostranným řízením, proto ho nepořídíte například v Austrálii nebo Anglii.

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit