Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny

vloženo

Facelift modelu GLK přichází po necelých čtyřech letech. Ve Stuttgartu zapracovali hlavně na vzhledu a interiéru, přičemž technika zůstala vesměs identická. Model GLK se přibližuje vzheldem k ostatním členům Mercedesu, přičemž bude nabízen pouze s levostranným řízením.

Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Konkurent BMW X1 nebo Audi Q3 chce zaujmou upraveným vzhledem. Přepracovaní se dočkala celá příď. Nové jsou hlavní světlomety, upravená je maska chladiče a zcela nový je nárazník, který dostal denní LED svícení. Záď se může pochlubit rovněž novým nárazníkem a novými světly. Změn dozbnaly střešní ližiny, ochranné kryty podvozku a v nabídce narazíte na nová litá kola. Uvnitř vozu v Mercedesu upravili přístrojovou desku (volič automatické převodovky se přesunul ze středové konzole na sloupek řízení).

Nově se v nabídce modelu GLK objevuje vyspělejší systém zabraňující kolizi, adaptivní tempomat Distronic Plus s aktivním udržováním jízdního pruhu, systém Attention Assist sledující bdělost řidiče, Active Blind Spot Assist sledující pro změnu mrtvé úhly ve výhledu vnějšími zpětným zrcátky nebo parkovací asistent vytvářející díky systému kamer virtuální pohled na celé okolí vozu z ptačí perspektivy. Výkonnější palubní systém pak dokáže pracovat s iPadem od Applu a nabízet jeho prostřednictvím trochu více „infozábavy” cestujícím vzadu.

Po technické stránce se nezměnilo nic. Čtveřici turbodieselů doplňuje jediný benzinový agregát. Základ pohonných jednotek tvoří přeplňovaný čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,1 litru (GLK 200 CDI) s výkonem 105 kW (143 k), který udělá stovku za 10,3 sekundy a dosáhne maximálky 195 km/h, přičemž tato verze je výhradně spojena s pohonem zadních kol. U výkonnější čtyřválcové verze GLK 220 CDI (125 kW/170 koní) lze volit mezi pohonem zadních nebo všech kol. Verze GLK 250 CDI s výkonem 150 kW (204 koní) je dostupná výhradně s pohonem všech kol 4Matic. Z nuly na stovku se tato verze dostane za 8,0 s a po německých dálnicích může uhánět až 210 km/h. Třílitrový diesel 350 CDI je rovněž dostupný výhradně s pohonem obou náprav. Šestiválec nabízí 195 kW (265 k), zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a největší rychlost 232 km/h. A konečně benzinový šestiválec s objemem 3,5 l nabídne výkon 225 kW (306 k). Vrchol nabídky zvládá stovku za 6,5 s a umí jet až 238 km/h. 

GLK se po faceliftu vyrábí v brémském závodě Mercedesu a k prvním zákazníkům se dostane ještě letos na jaře. Známé jsou i ceny pro německý trh, které začínají na 36.236 Eur (verze GLK 200 CDI s pohonem zadních kol), přičemž za nejlevnější čtyřkolku zaplatíte minimálně 42.721 Eur. Vrchol nabídky v podobě verze GLK přijde na 50.099 Eur. Model GLK bude vyráběn pouze s levostranným řízením, proto ho nepořídíte například v Austrálii nebo Anglii.

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?
04.01.2017
Nová Kia Picanto úplně odhalena, máme oficiální fotografie
04.01.2017
Audi rozšiřuje nabídku modelové řady A3 o tři nové verze