Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny

vloženo

Facelift modelu GLK přichází po necelých čtyřech letech. Ve Stuttgartu zapracovali hlavně na vzhledu a interiéru, přičemž technika zůstala vesměs identická. Model GLK se přibližuje vzheldem k ostatním členům Mercedesu, přičemž bude nabízen pouze s levostranným řízením.

Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny

Konkurent BMW X1 nebo Audi Q3 chce zaujmou upraveným vzhledem. Přepracovaní se dočkala celá příď. Nové jsou hlavní světlomety, upravená je maska chladiče a zcela nový je nárazník, který dostal denní LED svícení. Záď se může pochlubit rovněž novým nárazníkem a novými světly. Změn dozbnaly střešní ližiny, ochranné kryty podvozku a v nabídce narazíte na nová litá kola. Uvnitř vozu v Mercedesu upravili přístrojovou desku (volič automatické převodovky se přesunul ze středové konzole na sloupek řízení).


Nově se v nabídce modelu GLK objevuje vyspělejší systém zabraňující kolizi, adaptivní tempomat Distronic Plus s aktivním udržováním jízdního pruhu, systém Attention Assist sledující bdělost řidiče, Active Blind Spot Assist sledující pro změnu mrtvé úhly ve výhledu vnějšími zpětným zrcátky nebo parkovací asistent vytvářející díky systému kamer virtuální pohled na celé okolí vozu z ptačí perspektivy. Výkonnější palubní systém pak dokáže pracovat s iPadem od Applu a nabízet jeho prostřednictvím trochu více „infozábavy” cestujícím vzadu.

Po technické stránce se nezměnilo nic. Čtveřici turbodieselů doplňuje jediný benzinový agregát. Základ pohonných jednotek tvoří přeplňovaný čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,1 litru (GLK 200 CDI) s výkonem 105 kW (143 k), který udělá stovku za 10,3 sekundy a dosáhne maximálky 195 km/h, přičemž tato verze je výhradně spojena s pohonem zadních kol. U výkonnější čtyřválcové verze GLK 220 CDI (125 kW/170 koní) lze volit mezi pohonem zadních nebo všech kol. Verze GLK 250 CDI s výkonem 150 kW (204 koní) je dostupná výhradně s pohonem všech kol 4Matic. Z nuly na stovku se tato verze dostane za 8,0 s a po německých dálnicích může uhánět až 210 km/h. Třílitrový diesel 350 CDI je rovněž dostupný výhradně s pohonem obou náprav. Šestiválec nabízí 195 kW (265 k), zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a největší rychlost 232 km/h. A konečně benzinový šestiválec s objemem 3,5 l nabídne výkon 225 kW (306 k). Vrchol nabídky zvládá stovku za 6,5 s a umí jet až 238 km/h. 

GLK se po faceliftu vyrábí v brémském závodě Mercedesu a k prvním zákazníkům se dostane ještě letos na jaře. Známé jsou i ceny pro německý trh, které začínají na 36.236 Eur (verze GLK 200 CDI s pohonem zadních kol), přičemž za nejlevnější čtyřkolku zaplatíte minimálně 42.721 Eur. Vrchol nabídky v podobě verze GLK přijde na 50.099 Eur. Model GLK bude vyráběn pouze s levostranným řízením, proto ho nepořídíte například v Austrálii nebo Anglii.

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny Fotografie k článku Mercedes Benz GLK - facelift a evropské ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.11.2017
Šest hlavních rozdílů v řízení před 60 lety a v současnosti
21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu