Mercedes-Benz GLK - české ceny

vloženo

Facelift modelu GLK přišel po necelých čtyřech letech. Ve Stuttgartu zapracovali hlavně na vzhledu a interiéru, přičemž technika zůstala téměř stejná. Novinka v Česku startuje na 927.600 Kč s dieselovým čtyřválcem 200 CDI/105 kW pod kapotou ve spojení s manuální šestirychlostní převodovkou.

Mercedes-Benz GLK - české ceny Mercedes-Benz GLK - české ceny

Konkurent BMW X1 nebo Audi Q3 chce zaujmout upraveným vzhledem. Přepracování se dočkala celá příď. Nové jsou hlavní světlomety, upravená je maska chladiče a zcela nový je nárazník, který dostal denní LED svícení. Záď se může pochlubit rovněž novým nárazníkem a novými světly. Změn doznaly střešní ližiny, ochranné kryty podvozku a v nabídce narazíte na nová litá kola. Uvnitř vozu v Mercedesu upravili přístrojovou desku (volič automatické převodovky se přesunul ze středové konzole na sloupek řízení).


Nově se v nabídce modelu GLK objevuje vyspělejší systém zabraňující kolizi, adaptivní tempomat Distronic Plus s aktivním udržováním jízdního pruhu, systém Attention Assist sledující bdělost řidiče, Active Blind Spot Assist sledující pro změnu mrtvé úhly ve výhledu vnějšími zpětnými zrcátky nebo parkovací asistent vytvářející díky systému kamer virtuální pohled na celé okolí vozu z ptačí perspektivy. Výkonnější palubní systém pak dokáže pracovat s iPadem od Applu.

Čtveřice dieselů a jeden benzín
Po technické stránce se nezměnilo nic. Čtveřici turbodieselů doplňuje jediný benzinový agregát. Základ pohonných jednotek tvoří s pořizovací cenou 927.600 Kč přeplňovaný čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,1 litru (GLK 200 CDI BlueEfficiency) s výkonem 105 kW (143 k), který udělá stovku za 10,3 sekundy a dosáhne maximálky 195 km/h, přičemž tato verze je výhradně spojena s pohonem zadních kol a manuální šestirychlostní převodovkou. Výkonnější čtyřválcové verze GLK 220 CDI BlueEfficiency (125 kW/170 koní) přijde na 982.800 Kč ve spojení s pohonem zadních kol a šestirychlostním manuálem, resp. na 1 094.400 Kč ve spojení s pohonem všech kol 4Matic a automatickou sedmistupňovou převodovkou. Verze GLK 250 CDI BlueTec s výkonem 150 kW (204 koní)  dostupná výhradně s pohonem všech kol 4Matic as 7°automatem přijde na 1 179.600 kč, přičemž se objeví až ve třetím čtvrtletí. Třílitrový diesel 350 CDI je rovněž dostupný výhradně s pohonem obou náprav a 7°automatem startuje na 1 272.000 Kč. Šestiválec nabízí 195 kW (265 k), zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a největší rychlost 232 km/h.

A konečně benzinový vrcholný šestiválec s objemem 3,5 litru (GLK 350 4 Matic) nabídne výkon 225 kW (306 k) a přijde minimálně na 1 280.400 Kč ve spojení s pohonem všech kol a 7° automatem.

GLK se po faceliftu vyrábí v brémském závodě Mercedesu a je dodáván pouze s levostranným řízením.

Mercedes-Benz, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..