Mercedes-Benz GLK - české ceny

vloženo

Facelift modelu GLK přišel po necelých čtyřech letech. Ve Stuttgartu zapracovali hlavně na vzhledu a interiéru, přičemž technika zůstala téměř stejná. Novinka v Česku startuje na 927.600 Kč s dieselovým čtyřválcem 200 CDI/105 kW pod kapotou ve spojení s manuální šestirychlostní převodovkou.

Mercedes-Benz GLK - české ceny Mercedes-Benz GLK - české ceny

Konkurent BMW X1 nebo Audi Q3 chce zaujmout upraveným vzhledem. Přepracování se dočkala celá příď. Nové jsou hlavní světlomety, upravená je maska chladiče a zcela nový je nárazník, který dostal denní LED svícení. Záď se může pochlubit rovněž novým nárazníkem a novými světly. Změn doznaly střešní ližiny, ochranné kryty podvozku a v nabídce narazíte na nová litá kola. Uvnitř vozu v Mercedesu upravili přístrojovou desku (volič automatické převodovky se přesunul ze středové konzole na sloupek řízení).


Nově se v nabídce modelu GLK objevuje vyspělejší systém zabraňující kolizi, adaptivní tempomat Distronic Plus s aktivním udržováním jízdního pruhu, systém Attention Assist sledující bdělost řidiče, Active Blind Spot Assist sledující pro změnu mrtvé úhly ve výhledu vnějšími zpětnými zrcátky nebo parkovací asistent vytvářející díky systému kamer virtuální pohled na celé okolí vozu z ptačí perspektivy. Výkonnější palubní systém pak dokáže pracovat s iPadem od Applu.

Čtveřice dieselů a jeden benzín
Po technické stránce se nezměnilo nic. Čtveřici turbodieselů doplňuje jediný benzinový agregát. Základ pohonných jednotek tvoří s pořizovací cenou 927.600 Kč přeplňovaný čtyřválcový vznětový motor o objemu 2,1 litru (GLK 200 CDI BlueEfficiency) s výkonem 105 kW (143 k), který udělá stovku za 10,3 sekundy a dosáhne maximálky 195 km/h, přičemž tato verze je výhradně spojena s pohonem zadních kol a manuální šestirychlostní převodovkou. Výkonnější čtyřválcové verze GLK 220 CDI BlueEfficiency (125 kW/170 koní) přijde na 982.800 Kč ve spojení s pohonem zadních kol a šestirychlostním manuálem, resp. na 1 094.400 Kč ve spojení s pohonem všech kol 4Matic a automatickou sedmistupňovou převodovkou. Verze GLK 250 CDI BlueTec s výkonem 150 kW (204 koní)  dostupná výhradně s pohonem všech kol 4Matic as 7°automatem přijde na 1 179.600 kč, přičemž se objeví až ve třetím čtvrtletí. Třílitrový diesel 350 CDI je rovněž dostupný výhradně s pohonem obou náprav a 7°automatem startuje na 1 272.000 Kč. Šestiválec nabízí 195 kW (265 k), zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 s a největší rychlost 232 km/h.

A konečně benzinový vrcholný šestiválec s objemem 3,5 litru (GLK 350 4 Matic) nabídne výkon 225 kW (306 k) a přijde minimálně na 1 280.400 Kč ve spojení s pohonem všech kol a 7° automatem.

GLK se po faceliftu vyrábí v brémském závodě Mercedesu a je dodáván pouze s levostranným řízením.

Mercedes-Benz, ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny Fotografie k článku Mercedes-Benz GLK - české ceny
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte