Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

vloženo

Stuttgartská automobilka postupně omladila řadu svých SUVéčku a nyní došlo na ortodoxní řadu G, která po modernizaci dostane pod kapotu dvojitě přeplňovaný zážehový osmiválec a dokonce dvanáctiválec, který bude tvořit absolutní vrchol nabídky a přijde na více než šest milionů korun.

Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

Karoserie doznala jen malých změn. Nové jsou tak například kryty zrcátek nebo LED světla pro denní svícení. Větší změny se odehrály v interiéru. Ten je z větší části převzatý z Mercedesu M třídy. Multifunkční volant a upravená středová konzole, která hostí přepínače a barevný displej sloužící systému Comand Online a Comand Controller. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu. V nabídce je nově řada příplatkových výbav a paketů včetně systému hlídání slepých úhlů zrcátek nebo parkovacího systému s couvací kamerou. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu.


Základem nabídky zůstává vznětový šestiválec G350 BlueTEC s objemem 3,0 l, výkonem 211 k/155 kW a točivým momentem 540 Nm. Pro náročnější zákazníky Mercedes přichystal atmosféricky plněný zážehový osmiválec G500 s objemem 5,5 l, výkonem 388 k/285 kW a točivým momentem 530 Nm. U obou motorů k dispozici sedmistupňová automatická převodovka schopná přenášet točivý moment na kola obou náprav. Vrcholné verze AMG poznáte podle jiné masky chladiče, odlišného předního nárazníku s většímy vstupy pro přívod vzduchu nebo pomocí dvacetipalcových litých kol. Dosavadní verze G55 AMG ustoupila motoru G63 AMG V8 s objemem 5,5 l, výkonem 544 k/400 kW a točivým momentem 760 Nm, jenž bude paradoxně standardně dodáván se systémem start/stop. Absolutní vrchol nabídky vytvoří model G65 AMG s dvanáctiválcem o objemu 6,0 litrů pod kapotou, který je dopovaný dvojicí turbodmychadel. Pro použití v tomto voze byl výkon dvanáctiválce snížen na 612 k/450 kW, přičemž špička točivého momentu zůstala zachována na hranici rovných 1000 Nm.

Příchod modernizované G-Classe se v sousedním Německu očekává v červnu, přičemž základní verze G3500 BlueTec přijde na 85.311 Euro, verze G500 na 99.948 Euro, G63 AMG na 137.504 Euro a vrchol nabídky v podobě verze G65 AMG na nekřesťanských 264.180 Euro (tedy více než 6 miliónů korun).

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.09.2018
Nissan uvádí na trh odolnější Navaru OFF-ROADER AT32
21.09.2018
Uhrančivý Peugeot 508 má české ceny
20.09.2018
Kia Sportage po modernizaci přijde minimálně na 514 980 Kč
17.09.2018
Test: Vstříc pohodě! Citroën Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 163
k
12.09.2018
Ušetřete při koupi nového auta, Peugeot i Toyota budou mít své dny
11.09.2018
Test ojetiny: Volvo S60 – lepší než myslíte
07.09.2018
BMW X2 M35i je tady, vrchol nabídky umí stovku za pět sekund
30.08.2018
Test ojetiny: Citroën C2 VTR a VTS – pro ty, co se nebojí
29.08.2018
Nová generace roadsteru BMW Z4 se představuje v edici M40i First Edition
28.08.2018
Fantastická Čtyřka! BMW 440i M Performance
28.08.2018
Nepostradatelné vybavení do garáže, které ušetří čas i námahu
27.08.2018
Test ojetiny: Opel Astra 1.4 Turbo (video)
24.08.2018
Třetí generace modelu Kia Ceed je tady, stojí od 379 980 Kč
23.08.2018
Test ojetiny: Renault Mégane II – špatná pověst sráží ceny
22.08.2018
Mitsubishi Space Star se dostává do Česka a nebude drahé
21.08.2018
Mladoboleslavská Škoda vyrobila milionté SUV
20.08.2018
BMW 330d M Sport Shadow Edition - Naděje žije!
17.08.2018
Mitsubishi Outlander PHEV prošel modernizací a je po všech stránkách lepší
15.08.2018
Volkswagen Grand California je revolučním kempingovým vozem s koupelnou
14.08.2018
Honda HR-V má po faceliftu a dostane nové motory