Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

vloženo

Stuttgartská automobilka postupně omladila řadu svých SUVéčku a nyní došlo na ortodoxní řadu G, která po modernizaci dostane pod kapotu dvojitě přeplňovaný zážehový osmiválec a dokonce dvanáctiválec, který bude tvořit absolutní vrchol nabídky a přijde na více než šest milionů korun.

Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

Karoserie doznala jen malých změn. Nové jsou tak například kryty zrcátek nebo LED světla pro denní svícení. Větší změny se odehrály v interiéru. Ten je z větší části převzatý z Mercedesu M třídy. Multifunkční volant a upravená středová konzole, která hostí přepínače a barevný displej sloužící systému Comand Online a Comand Controller. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu. V nabídce je nově řada příplatkových výbav a paketů včetně systému hlídání slepých úhlů zrcátek nebo parkovacího systému s couvací kamerou. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu.


Základem nabídky zůstává vznětový šestiválec G350 BlueTEC s objemem 3,0 l, výkonem 211 k/155 kW a točivým momentem 540 Nm. Pro náročnější zákazníky Mercedes přichystal atmosféricky plněný zážehový osmiválec G500 s objemem 5,5 l, výkonem 388 k/285 kW a točivým momentem 530 Nm. U obou motorů k dispozici sedmistupňová automatická převodovka schopná přenášet točivý moment na kola obou náprav. Vrcholné verze AMG poznáte podle jiné masky chladiče, odlišného předního nárazníku s většímy vstupy pro přívod vzduchu nebo pomocí dvacetipalcových litých kol. Dosavadní verze G55 AMG ustoupila motoru G63 AMG V8 s objemem 5,5 l, výkonem 544 k/400 kW a točivým momentem 760 Nm, jenž bude paradoxně standardně dodáván se systémem start/stop. Absolutní vrchol nabídky vytvoří model G65 AMG s dvanáctiválcem o objemu 6,0 litrů pod kapotou, který je dopovaný dvojicí turbodmychadel. Pro použití v tomto voze byl výkon dvanáctiválce snížen na 612 k/450 kW, přičemž špička točivého momentu zůstala zachována na hranici rovných 1000 Nm.

Příchod modernizované G-Classe se v sousedním Německu očekává v červnu, přičemž základní verze G3500 BlueTec přijde na 85.311 Euro, verze G500 na 99.948 Euro, G63 AMG na 137.504 Euro a vrchol nabídky v podobě verze G65 AMG na nekřesťanských 264.180 Euro (tedy více než 6 miliónů korun).

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu