Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

vloženo

Stuttgartská automobilka postupně omladila řadu svých SUVéčku a nyní došlo na ortodoxní řadu G, která po modernizaci dostane pod kapotu dvojitě přeplňovaný zážehový osmiválec a dokonce dvanáctiválec, který bude tvořit absolutní vrchol nabídky a přijde na více než šest milionů korun.

Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Karoserie doznala jen malých změn. Nové jsou tak například kryty zrcátek nebo LED světla pro denní svícení. Větší změny se odehrály v interiéru. Ten je z větší části převzatý z Mercedesu M třídy. Multifunkční volant a upravená středová konzole, která hostí přepínače a barevný displej sloužící systému Comand Online a Comand Controller. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu. V nabídce je nově řada příplatkových výbav a paketů včetně systému hlídání slepých úhlů zrcátek nebo parkovacího systému s couvací kamerou. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu.

Základem nabídky zůstává vznětový šestiválec G350 BlueTEC s objemem 3,0 l, výkonem 211 k/155 kW a točivým momentem 540 Nm. Pro náročnější zákazníky Mercedes přichystal atmosféricky plněný zážehový osmiválec G500 s objemem 5,5 l, výkonem 388 k/285 kW a točivým momentem 530 Nm. U obou motorů k dispozici sedmistupňová automatická převodovka schopná přenášet točivý moment na kola obou náprav. Vrcholné verze AMG poznáte podle jiné masky chladiče, odlišného předního nárazníku s většímy vstupy pro přívod vzduchu nebo pomocí dvacetipalcových litých kol. Dosavadní verze G55 AMG ustoupila motoru G63 AMG V8 s objemem 5,5 l, výkonem 544 k/400 kW a točivým momentem 760 Nm, jenž bude paradoxně standardně dodáván se systémem start/stop. Absolutní vrchol nabídky vytvoří model G65 AMG s dvanáctiválcem o objemu 6,0 litrů pod kapotou, který je dopovaný dvojicí turbodmychadel. Pro použití v tomto voze byl výkon dvanáctiválce snížen na 612 k/450 kW, přičemž špička točivého momentu zůstala zachována na hranici rovných 1000 Nm.

Příchod modernizované G-Classe se v sousedním Německu očekává v červnu, přičemž základní verze G3500 BlueTec přijde na 85.311 Euro, verze G500 na 99.948 Euro, G63 AMG na 137.504 Euro a vrchol nabídky v podobě verze G65 AMG na nekřesťanských 264.180 Euro (tedy více než 6 miliónů korun).

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer