Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

vloženo

Stuttgartská automobilka postupně omladila řadu svých SUVéčku a nyní došlo na ortodoxní řadu G, která po modernizaci dostane pod kapotu dvojitě přeplňovaný zážehový osmiválec a dokonce dvanáctiválec, který bude tvořit absolutní vrchol nabídky a přijde na více než šest milionů korun.

Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec

Karoserie doznala jen malých změn. Nové jsou tak například kryty zrcátek nebo LED světla pro denní svícení. Větší změny se odehrály v interiéru. Ten je z větší části převzatý z Mercedesu M třídy. Multifunkční volant a upravená středová konzole, která hostí přepínače a barevný displej sloužící systému Comand Online a Comand Controller. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu. V nabídce je nově řada příplatkových výbav a paketů včetně systému hlídání slepých úhlů zrcátek nebo parkovacího systému s couvací kamerou. Stabilizace ESP dostala nové programy pro asistenci při rozjezdu do kopce a zamezení rozkývání přívěsu.


Základem nabídky zůstává vznětový šestiválec G350 BlueTEC s objemem 3,0 l, výkonem 211 k/155 kW a točivým momentem 540 Nm. Pro náročnější zákazníky Mercedes přichystal atmosféricky plněný zážehový osmiválec G500 s objemem 5,5 l, výkonem 388 k/285 kW a točivým momentem 530 Nm. U obou motorů k dispozici sedmistupňová automatická převodovka schopná přenášet točivý moment na kola obou náprav. Vrcholné verze AMG poznáte podle jiné masky chladiče, odlišného předního nárazníku s většímy vstupy pro přívod vzduchu nebo pomocí dvacetipalcových litých kol. Dosavadní verze G55 AMG ustoupila motoru G63 AMG V8 s objemem 5,5 l, výkonem 544 k/400 kW a točivým momentem 760 Nm, jenž bude paradoxně standardně dodáván se systémem start/stop. Absolutní vrchol nabídky vytvoří model G65 AMG s dvanáctiválcem o objemu 6,0 litrů pod kapotou, který je dopovaný dvojicí turbodmychadel. Pro použití v tomto voze byl výkon dvanáctiválce snížen na 612 k/450 kW, přičemž špička točivého momentu zůstala zachována na hranici rovných 1000 Nm.

Příchod modernizované G-Classe se v sousedním Německu očekává v červnu, přičemž základní verze G3500 BlueTec přijde na 85.311 Euro, verze G500 na 99.948 Euro, G63 AMG na 137.504 Euro a vrchol nabídky v podobě verze G65 AMG na nekřesťanských 264.180 Euro (tedy více než 6 miliónů korun).

Mercedes-Benz, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mercedes-benz

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec Fotografie k článku Mercedes Benz G-Class - modernizace přináší dvanáctiválec
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší