Mazda 6 - třetí generace na obzoru

vloženo

Třetí generace Mazdy 6 mám dnes svou výstavní premiéru na autosalonu v Moskvě. Pojďme se tedy podívat na fotografie verze sedan určené pro Ruský trh a na první technické informace. Podle všeho se evropská verze, která si odbyde svou premiéru na autosalonu v Paříži, nebude lišit.

Mazda 6 - třetí generace na obzoru Nová Mazda6 je druhým modelem z nové generace vozidel značky Mazda, který využívá kompletní škálu technologií SKYACTIV v kombinaci s novým designovým jazykem "KODO - duše v pohybu". Zároveň jde o první model vybavený systémem rekuperace brzdné síly Mazda i-ELOOP (Mazda 6 dostala kapacitor, který uchovává elektrickou energii získanou při zpomalování. Jakmile řidič přidá plyn, veškeré elektrické systémy vozu od klimatizace a rádia po elektrická okna jsou napájena z akumulátoru a kapacitoru. Po sundání nohy z plynu začne alternátor nabíjet kapacitor a ten zase akumulátor).

Nová Mazda6 bude ve všech ohledech větší než stávající generace. Rozvor dosáhne délky 2.830 mm (+ 105 mm). Karoserie sedanu má být 4.865 mm dlouhá, 1.840 mm široká a 1.450 mm vysoká. Přední kola byla v pozici vůči patě sloupku A posunuta o 100 mm vpřed. Výsledkem je tak kratší přední převis karoserie a zvětšení prostoru pro posádku. Zavazadelník pojme 483 litrů zavazadlem. Velkým plusem je o 32 mm širší vstupní otvor než u dosavadní generace.

Cestující vpředu budou mít o 20 mm více prostoru na šířku v oblasti ramen. Lépe na tom budou i cestující vzadu, kteří získají o 37 mm více místa pro nohy, přičemž sedadla mají mít o 20 mm delší sedáky a o 33 mm vyšší opěráky. Struktura karoserie vyniká rozsáhlým použitím prvků vyrobených z vysokopevnostní oceli (nižší celková hmotnost a až o 30% vyšší tuhost v krutu). Na přední nápravě najdeme modifikované závěsy se vzpěrami McPherson a elektrický posilovač řízení uchycený přímo na tyči řízení, vzadu pak víceprvkové závěsy.

V Rusku "šestka" bude k dispozici s dvojicí zážehových čtyřválců SKYACTIV-G. Základ vytvoří dvoulitr s výkonem 110 kW piř 6.000 ot./min. a maximem točivého momentu 210 Nm při 4.000 ot./min. Druhou pohonnou jednotkou bude čtyřválec s objemem 2,5 l, který poskytne výkon 141 kW při 5.700 ot./min. a točivý moment vrcholící hodnotou 256 Nm při 3.250 ot./min. Oba motory budou standardně opatřeny systémem „i-stop“ (tj. start/stop) a bude je možno kombinovat s šestistupňovým manuálem nebo automatem.

Model, který bude vystaven na moskevském autosalonu (Moscow International Motor Show 2012), bude v karoserii sedan a s výbavou určenou pro ruský trh. Osazen bude dvoulitrovým benzinovým motorem SKY-G s přímým vstřikem a šestistupňovou samočinnou převodovkou SKY-Drive. Pro veřejnost bude autosalon otevřen od 31. srpna do 9. září 2012.

Mazda

Vyhledat vozidla v inzerci: Mazda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru Fotografie k článku Mazda 6 - třetí generace na obzoru
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

16.01.2017
Test: Škoda Octavia 1.0 TSI – lepší, než myslíte (+video)
15.01.2017
Škoda Muzeum se chlubí rekordní návštěvností, už jste tam byli?
14.01.2017
Renault Megane GrandCoupe - limuzína za cenu Škody Rapid
13.01.2017
Auto ESA spouští akci „SLEVA TÝDNE“
13.01.2017
Nové Audi SQ5 ve znamení návratu benzínového šestiválce
12.01.2017
Nová generace Hyundai i30 je tady, na trh vstupuje v limitované výbavě
12.01.2017
Test: Honda HR-V 1.5 i-VTEC CVT – třetí do party
11.01.2017
Škoda Octavia má nový vzhled, ale původní techniku. Nové motory až v létě
11.01.2017
Bentley Continental Supersports je králem čtyřmístných kupé
10.01.2017
Lexus LS 2018 - luxusní limuzína s desetistupňovým automatem
09.01.2017
Kia Stinger bude zadokolka a půjde po krku prémiovým konkurentům
09.01.2017
Test ojetiny: Volkswagen Passat 3,6 FSI 4Motion - pan Tajemný
08.01.2017
Nová auta budou ještě bezpečnější. Povinně!
07.01.2017
Nejprodávanější modely: Škoda Octavia, Fabia, Rapid a Superb
06.01.2017
Kolik stojí vlastnit BMW M3? (+video)
06.01.2017
Nová auta jdou na dračku - přehled nejprodávanějších
05.01.2017
U Fordu neujde elektrifikaci Mustang ani legendární F-150
05.01.2017
Test: Alfa Romeo Giulietta – jak jezdí v dieselu s automatem?
04.01.2017
Nová Kia Picanto úplně odhalena, máme oficiální fotografie
04.01.2017
Audi rozšiřuje nabídku modelové řady A3 o tři nové verze