Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

vloženo

Poslední generace Mazdy 6 má za sebou pouhé dva roky existence- a už se dočkala modernizace... Facelifting se dotknul přídě i zádě, díky modifikacím na podvozku se dále zlepšily jízdní vlastnosti a nový je i benzínový dvoulitr

Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Aniž bychom chtěli optické změny bagatelizovat, tak i trénovanému oku dá celkem práci odhalit nový přední nárazník, výraznější masku chladiče či modifikované zadní svítilny. To už si spíše zákazník v prospektu povšimne čtyř zcela nových barev, nového designu litých kol a při testovací jízdě i lepšího odhlučnění.

Největší novinkou této modernizace je bezesporu benzínový dvoulitr 2,0 MZR-DISI. Jak z jeho označení vyplývá- využívá moderní technologie přímého vstřiku do válců, čímž se zvýšil výkon o 6 kW na hodnotu 114 kW a zároveň se nepatrně snížila spotřeba na hodnotu 6,9 l/100 km. Těžko říct, jestli se výrobcem udávaná čtyřprocentní úspora emisí CO2 vůči předešlému motoru dá přisuzovat novému účinnějšímu katalyzátoru, umístěnému pro co nejrychlejší dosažení provozní teploty těsně za výfukové svody, nebo jednoduše těžšímu (ekonomickému) zpřevodování, které se objevilo i u dosavadních motorů 1,8 a 2,5 MZR.
K novému dvoulitru lze alternativně objednat i pětirychlostní automatiku Activematic s upraveným (účinnějším) měničem točivého momentu.

Naftový 2,2 MZR-CD (dodává se ve výkonech 95, 120 a 132 kW) má nově pozměněné časování vstřiků, jiný tvar pístů a díky zmenšenému objemu recirkulovaných výfukových plynů se mu i lépe „dýchá“. Všechny motory samozřejmě plní Euro 5.

Podvozek modernizované Mazdy 6 má přepracované uložení stabilizátorů, vzadu jsou použity tlumiče s odlišnou charakteristikou útlumu a kratší pružiny, což se pozitivně projevilo na stabilitě vozu i přenosu vibrací na karosérii. Došlo i na brzdy, které sice nadále mají jednopístkové třmeny, ale větší kotouče s průměrem 299/280 mm (vpředu/vzadu).

Výbavy:
CE: např. 6x airbag, ABS+EBD+EBA+DSC+TCS, centrál na DO, el. okna vpředu i vzadu, el. zrcátka, manuální klimatizace, dělená sedadla, elektrický posilovač řízení, částicový filtr (u dieselů), ocelová 16“ kola, audio s CD/MP3 a 4 repro, tónovaná skla

TE:
proti CE navíc dešťový senzor, vyhřívaná vnější zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, audio s CD/MP3 a 6 repro, AUX konektor, automatická klimatizace-dvouzónová, kožený volant/řadící páka/ruční brzda, středová opěrka vpředu, 17“ litá kola

TE Plus:
proti TE navíc adaptivní bixenonové světlomety, kontrola tlaku v pneumatikách, audio Bose s měničem na 6 CD/ MP3 a 8 repro, Bluetooth, parkovací senzory vpředu i vzadu

GTA:
proti TE Plus navíc bezklíčový vstup a startování, sportovní přední sedadla, palubní přístroje ve stylu black-out, karbonový dekor interiéru, 18“ litá kola, zatmavená zadní skla

GTA Plus:
navíc kožené čalounění, elektricky nastavitelná přední sedadla, navigace DVD s dotykovou obrazovkou

>>>>>Ceny modernizované Mazdy 6 zde<<<<<


Nejdůležitější údaje:
1,8 MZR: 1798 ccm, 88 kW při 5500/min., 165 N.m při 4300/min., 5 st. převodovka, 196 km/h, 0-100 km/h za 11,4 s., spotřeba 6,4 l/100 km.
2,0 MZR-DISI: 1999 ccm, 114 kW při 6200/min., 193 N.m při 4500/min., 6 st. převodovka (5 st. automat), 217 (208) km/h, 0-100 km/h za 10 (10,9) s., spotřeba 6,9 (7,6) l/100 km.
2,5 MZR: 2488 ccm, 125 kW při 6000/min., 226 N.m při 4000/min., 6 st. převodovka, 220 km/h, 0-100 za 8,1 s., spotřeba 8,0 l/100 km.

2,2 MZR-CD (95 kW): 2184 ccm, 95 kW při 3500/min., 340 N.m při 1800-2600/min., 6 st. převodovka, 195 km/h, 0-100 za 10,7 s., spotřeba 5,2 l/100 km.
2,2 MZR-CD (120 kW): 2184 ccm, 120 kW při 3500/min, 360 N.m při 1800-3000/min, 6 st. převodovka, 212 km/h, 0-100 za 8,9 s., spotřeba 5,4 l/100 km.
2,2 MZR-CD (132 kW): 2184 ccm, 132 kW při 3500/min., 400 N.m při 1800-3000/min., 6 st. převodovka, 218 km/h, 0-100 za 8,5 s., spotřeba 5,4 l/100 km.

Marek Oborník, foto Mazda

Vyhledat vozidla v inzerci: Mazda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer