Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

vloženo

Poslední generace Mazdy 6 má za sebou pouhé dva roky existence- a už se dočkala modernizace... Facelifting se dotknul přídě i zádě, díky modifikacím na podvozku se dále zlepšily jízdní vlastnosti a nový je i benzínový dvoulitr

Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

Aniž bychom chtěli optické změny bagatelizovat, tak i trénovanému oku dá celkem práci odhalit nový přední nárazník, výraznější masku chladiče či modifikované zadní svítilny. To už si spíše zákazník v prospektu povšimne čtyř zcela nových barev, nového designu litých kol a při testovací jízdě i lepšího odhlučnění.


Největší novinkou této modernizace je bezesporu benzínový dvoulitr 2,0 MZR-DISI. Jak z jeho označení vyplývá- využívá moderní technologie přímého vstřiku do válců, čímž se zvýšil výkon o 6 kW na hodnotu 114 kW a zároveň se nepatrně snížila spotřeba na hodnotu 6,9 l/100 km. Těžko říct, jestli se výrobcem udávaná čtyřprocentní úspora emisí CO2 vůči předešlému motoru dá přisuzovat novému účinnějšímu katalyzátoru, umístěnému pro co nejrychlejší dosažení provozní teploty těsně za výfukové svody, nebo jednoduše těžšímu (ekonomickému) zpřevodování, které se objevilo i u dosavadních motorů 1,8 a 2,5 MZR.
K novému dvoulitru lze alternativně objednat i pětirychlostní automatiku Activematic s upraveným (účinnějším) měničem točivého momentu.

Naftový 2,2 MZR-CD (dodává se ve výkonech 95, 120 a 132 kW) má nově pozměněné časování vstřiků, jiný tvar pístů a díky zmenšenému objemu recirkulovaných výfukových plynů se mu i lépe „dýchá“. Všechny motory samozřejmě plní Euro 5.

Podvozek modernizované Mazdy 6 má přepracované uložení stabilizátorů, vzadu jsou použity tlumiče s odlišnou charakteristikou útlumu a kratší pružiny, což se pozitivně projevilo na stabilitě vozu i přenosu vibrací na karosérii. Došlo i na brzdy, které sice nadále mají jednopístkové třmeny, ale větší kotouče s průměrem 299/280 mm (vpředu/vzadu).

Výbavy:
CE: např. 6x airbag, ABS+EBD+EBA+DSC+TCS, centrál na DO, el. okna vpředu i vzadu, el. zrcátka, manuální klimatizace, dělená sedadla, elektrický posilovač řízení, částicový filtr (u dieselů), ocelová 16“ kola, audio s CD/MP3 a 4 repro, tónovaná skla

TE:
proti CE navíc dešťový senzor, vyhřívaná vnější zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, audio s CD/MP3 a 6 repro, AUX konektor, automatická klimatizace-dvouzónová, kožený volant/řadící páka/ruční brzda, středová opěrka vpředu, 17“ litá kola

TE Plus:
proti TE navíc adaptivní bixenonové světlomety, kontrola tlaku v pneumatikách, audio Bose s měničem na 6 CD/ MP3 a 8 repro, Bluetooth, parkovací senzory vpředu i vzadu

GTA:
proti TE Plus navíc bezklíčový vstup a startování, sportovní přední sedadla, palubní přístroje ve stylu black-out, karbonový dekor interiéru, 18“ litá kola, zatmavená zadní skla

GTA Plus:
navíc kožené čalounění, elektricky nastavitelná přední sedadla, navigace DVD s dotykovou obrazovkou

>>>>>Ceny modernizované Mazdy 6 zde<<<<<


Nejdůležitější údaje:
1,8 MZR: 1798 ccm, 88 kW při 5500/min., 165 N.m při 4300/min., 5 st. převodovka, 196 km/h, 0-100 km/h za 11,4 s., spotřeba 6,4 l/100 km.
2,0 MZR-DISI: 1999 ccm, 114 kW při 6200/min., 193 N.m při 4500/min., 6 st. převodovka (5 st. automat), 217 (208) km/h, 0-100 km/h za 10 (10,9) s., spotřeba 6,9 (7,6) l/100 km.
2,5 MZR: 2488 ccm, 125 kW při 6000/min., 226 N.m při 4000/min., 6 st. převodovka, 220 km/h, 0-100 za 8,1 s., spotřeba 8,0 l/100 km.

2,2 MZR-CD (95 kW): 2184 ccm, 95 kW při 3500/min., 340 N.m při 1800-2600/min., 6 st. převodovka, 195 km/h, 0-100 za 10,7 s., spotřeba 5,2 l/100 km.
2,2 MZR-CD (120 kW): 2184 ccm, 120 kW při 3500/min, 360 N.m při 1800-3000/min, 6 st. převodovka, 212 km/h, 0-100 za 8,9 s., spotřeba 5,4 l/100 km.
2,2 MZR-CD (132 kW): 2184 ccm, 132 kW při 3500/min., 400 N.m při 1800-3000/min., 6 st. převodovka, 218 km/h, 0-100 za 8,5 s., spotřeba 5,4 l/100 km.

Marek Oborník, foto Mazda

Vyhledat vozidla v inzerci: Mazda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport
13.12.2017
Test: Nissan Qashqai - bestseller po faceliftu je ještě lepší
12.12.2017
Na novou generaci Mercedesu Benz CLS si připravte 1,7 milionu
10.12.2017
Nový Jeep Wrangler miluje terén i moderní vychytávky
09.12.2017
Nového Fordu Transit Connect a Courier se dočkáme až v druhé polovině příštího roku