Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

vloženo

Poslední generace Mazdy 6 má za sebou pouhé dva roky existence- a už se dočkala modernizace... Facelifting se dotknul přídě i zádě, díky modifikacím na podvozku se dále zlepšily jízdní vlastnosti a nový je i benzínový dvoulitr

Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)

Aniž bychom chtěli optické změny bagatelizovat, tak i trénovanému oku dá celkem práci odhalit nový přední nárazník, výraznější masku chladiče či modifikované zadní svítilny. To už si spíše zákazník v prospektu povšimne čtyř zcela nových barev, nového designu litých kol a při testovací jízdě i lepšího odhlučnění.


Největší novinkou této modernizace je bezesporu benzínový dvoulitr 2,0 MZR-DISI. Jak z jeho označení vyplývá- využívá moderní technologie přímého vstřiku do válců, čímž se zvýšil výkon o 6 kW na hodnotu 114 kW a zároveň se nepatrně snížila spotřeba na hodnotu 6,9 l/100 km. Těžko říct, jestli se výrobcem udávaná čtyřprocentní úspora emisí CO2 vůči předešlému motoru dá přisuzovat novému účinnějšímu katalyzátoru, umístěnému pro co nejrychlejší dosažení provozní teploty těsně za výfukové svody, nebo jednoduše těžšímu (ekonomickému) zpřevodování, které se objevilo i u dosavadních motorů 1,8 a 2,5 MZR.
K novému dvoulitru lze alternativně objednat i pětirychlostní automatiku Activematic s upraveným (účinnějším) měničem točivého momentu.

Naftový 2,2 MZR-CD (dodává se ve výkonech 95, 120 a 132 kW) má nově pozměněné časování vstřiků, jiný tvar pístů a díky zmenšenému objemu recirkulovaných výfukových plynů se mu i lépe „dýchá“. Všechny motory samozřejmě plní Euro 5.

Podvozek modernizované Mazdy 6 má přepracované uložení stabilizátorů, vzadu jsou použity tlumiče s odlišnou charakteristikou útlumu a kratší pružiny, což se pozitivně projevilo na stabilitě vozu i přenosu vibrací na karosérii. Došlo i na brzdy, které sice nadále mají jednopístkové třmeny, ale větší kotouče s průměrem 299/280 mm (vpředu/vzadu).

Výbavy:
CE: např. 6x airbag, ABS+EBD+EBA+DSC+TCS, centrál na DO, el. okna vpředu i vzadu, el. zrcátka, manuální klimatizace, dělená sedadla, elektrický posilovač řízení, částicový filtr (u dieselů), ocelová 16“ kola, audio s CD/MP3 a 4 repro, tónovaná skla

TE:
proti CE navíc dešťový senzor, vyhřívaná vnější zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, audio s CD/MP3 a 6 repro, AUX konektor, automatická klimatizace-dvouzónová, kožený volant/řadící páka/ruční brzda, středová opěrka vpředu, 17“ litá kola

TE Plus:
proti TE navíc adaptivní bixenonové světlomety, kontrola tlaku v pneumatikách, audio Bose s měničem na 6 CD/ MP3 a 8 repro, Bluetooth, parkovací senzory vpředu i vzadu

GTA:
proti TE Plus navíc bezklíčový vstup a startování, sportovní přední sedadla, palubní přístroje ve stylu black-out, karbonový dekor interiéru, 18“ litá kola, zatmavená zadní skla

GTA Plus:
navíc kožené čalounění, elektricky nastavitelná přední sedadla, navigace DVD s dotykovou obrazovkou

>>>>>Ceny modernizované Mazdy 6 zde<<<<<


Nejdůležitější údaje:
1,8 MZR: 1798 ccm, 88 kW při 5500/min., 165 N.m při 4300/min., 5 st. převodovka, 196 km/h, 0-100 km/h za 11,4 s., spotřeba 6,4 l/100 km.
2,0 MZR-DISI: 1999 ccm, 114 kW při 6200/min., 193 N.m při 4500/min., 6 st. převodovka (5 st. automat), 217 (208) km/h, 0-100 km/h za 10 (10,9) s., spotřeba 6,9 (7,6) l/100 km.
2,5 MZR: 2488 ccm, 125 kW při 6000/min., 226 N.m při 4000/min., 6 st. převodovka, 220 km/h, 0-100 za 8,1 s., spotřeba 8,0 l/100 km.

2,2 MZR-CD (95 kW): 2184 ccm, 95 kW při 3500/min., 340 N.m při 1800-2600/min., 6 st. převodovka, 195 km/h, 0-100 za 10,7 s., spotřeba 5,2 l/100 km.
2,2 MZR-CD (120 kW): 2184 ccm, 120 kW při 3500/min, 360 N.m při 1800-3000/min, 6 st. převodovka, 212 km/h, 0-100 za 8,9 s., spotřeba 5,4 l/100 km.
2,2 MZR-CD (132 kW): 2184 ccm, 132 kW při 3500/min., 400 N.m při 1800-3000/min., 6 st. převodovka, 218 km/h, 0-100 za 8,5 s., spotřeba 5,4 l/100 km.

Marek Oborník, foto Mazda

Vyhledat vozidla v inzerci: Mazda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..) Fotografie k článku Mazda 6: facelift podrobněji (ceny, výbavy, technické údaje..)
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.11.2017
Test: Lexus NX300h jde od výstřednosti k originalitě
20.11.2017
Tesla Roadster prý zadupe běžná auta do země
14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč