Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition

vloženo

Dvojkový model Mazdy nikdy nepatřil ve své třídě k nejlevnějším. Dvojka byla vždy dražší než většina konkurentů, přičemž dokázala nabídnout nadprůměrné a zábavné jízdní vlastnosti, vyspělou techniku, vcelku bohatou výbavu a zajímavý design. Současný propad prodejů donutil Mazdu zvýhodnit většinu modelů, přičemž dvojka není vyjímkou.

Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Dvojkový model japonské automobilky patří mezi nejlepší vozy v kategorii malých automobilů. Sebevědomá cenovka ve srovnání s konkurencí byla dlouhou dobu zcela oprávněná. To se však změnilo. Japonské automobilce se letos v silné konkurenci příliš nedaří a musela proto upravit a přichystat zajímavější nabídku. Již před rokem tak vymizela třídveřová verze, která v Česku nebyla zrovna prodejně úspěšná (přišla nminimálně na 259.900 Kč). Následovalo úplné vyškrtnutí vznětových pohonných jednotek z nabídky pětidveřové verze (z ceníků tak zmizela vznětová jedna-čtyřka i jedna-šestka). V nabídce dvojkového modelu tak zůstala pouze pětidveřová varianta dostupná výhradně s benzínovými motory (1.3 MZR/55 kW, 1.3 MZR/62 kW a 1.5 MZR/75 kW), přičemž obě třináctistovky jsou dostupné pouze s manuální pětirychlostní převodovkou. U patnáctistovky MZR můžete volit mezi pětistupňovou manuální převodovkou nebo čtyřstupňovou automatickou (automat je dostupný pouze ve výbavě TE a je potřeba oproti manuálu za ni připlatit 25.000 Kč).

Základní pětidveřovou verzi CE poháněnou benzínovou třináctistovkou o výkonu 55 kW bylo již v závěru loňského roku možné pořídit za 269.900 Kč (dříve přišla 273.900 Kč). Základní cenovka zůstala i v dnešních dnech. Podle dovozce Češi kupují lépe vybavené vozy, proto se zvýhodnění ve výši 48.000 Kč vztahuje především na druhý stupeň výbavy CE Pro doplněný speciální limitovanou sérií GT Edition, která přináší integrovanou navigaci v ceně 18.000 Kč zdarma. Dvojka ve výbavě CE Pro běžně stojí 297.900 Kč a přináší oproti základní výbavě CE navíc rádio s CD a MP3 přehrávačem, digitální hodiny, manuální klimatizaci a středový panel s dekorací Piano Black. Nyní Mazdu2 v této výbavě rozšířenou o již zmíněnou integrovanou navigaci pořídíte za 249.900 Kč, což je o 20.000 Kč méně než u základní výbavy CE, která tak přestává dávat smysl. V meziročním srovnání také můžeme vypozorovat změny u nejvyšších výbav a pokles jejich ceny až o 35.000 Kč.

Mazda, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Mazda

Fotografie k článku

Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition Fotografie k článku Mazda 2 aktuálně od 249.900 Kč ve výbavě GT Edition
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion