Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu

vloženo

Na Český trh Scuderia Praha oficiálně uvedla první SUV značky Maserati. Model Levante je zatím dostupný s jedním ze tří motorů ve dvou výbavách Luxury a Sport, přičemž nejlevněji pořídíte vznětovou verzi - 1 612 000 Kč. První kusy dostanou zákazníci v červnu. Časem se objeví i osmiválcová varianta.

Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu

Historicky první SUV s neptunovým trojzubcem ve znaku dostalo jméno Levante, které je odvozeno od teplého středomořského větru, který se v mžiku může z mírného vánku proměnit v bouři. Podobný je podle všeho i samotný charakter tohoto modelu.

SUV od Maserati není žádný drobek. Karoserie skvěle maskuje své rozměry, když na délku naměříte přes pět metrů (5003 mm) a na šířku téměř dva metry (1968 mm). S výškou 1679 mm působí Levanty atleticky a obratně. Rozvor kol pak profituje z hodnoty 3004 mm. Levante má nejlepší aerodynamické vlastnosti ve své třídě, a to díky součiniteli odporu vzduchu o hodnotě 0,31.

Maserati Levante

Novinku může pohánět jeden ze tří motorů. Základ tvoří turbodiesel od VM Motori, přičemž postupně přijdou na trh i dva zážehové agregáty GDI o výkonu 257 a 316 kW. Všechny pohonné jednotky mají šest válců řazených do V s úhlem rozevření 60°, jsou přeplňované, mají objem 3,0 litru a spolupracují s osmistupňovou automatickou převodovkou od ZF. Ještě v průběhu letošního roku se však dočkají také milovníci osmiválců.

Všechny verze mají vpředu dvojité lichobežníky, vzadu pak víceprvkovou nápravu, přičemž již ve standardu disponují adaptivními tlumiči Skyhook a vzduchovým odpružením Air Spring se 6 stupni světlé výšky.

Zajímavosti o modelu Levante:

  • Poprvé v dějinách Maserati se jako volitelný doplněk nabízí také tažné zařízení umožňující využívat přívěs až do nejvyšší hmotnosti 2700 kg.
  • Benzínové motory do Levante vyrábí Ferrari v Maranellu.
  • Měrný výkon a točivý moment 430 k nového motoru jsou nejlepšími ve své třídě.
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy s nejvyšší dosaženou rychlostí 264 km/h (Levante S).
  • Ideální rozdělení hmotnosti 50:50.
  • Nejnižší těžiště ve třídě SUV.
  • Brzdná dráha z 100 na 0 km/h za 34,5m u 430 k verze, nejlepší ve své třídě.
  • Cx = 0,31, nejlepší aerodynamický součinitel odporu ve své třídě.
  • Zkoušky v extrémně horkém prostředí se prováděly v Jižní Africe a v pouštích Spojených arabských emirátů a Maroka. Denní teploty zde vystoupaly až na 48–50 °C.
  • Zkoušky v extrémně chladném prostředí se prováděly v Laponsku a na Novém Zélandu. Zvláštní zkoušky kvality se prováděly také v Číně a v Dubaji.
  • Zkoušky spolehlivosti při vysokém počtu ujetých kilometrů probíhaly ve Spojených státech a v Rusku.


Vyhledat vozidla v inzerci: Maserati

Fotografie k článku

Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má