Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu

vloženo

Na Český trh Scuderia Praha oficiálně uvedla první SUV značky Maserati. Model Levante je zatím dostupný s jedním ze tří motorů ve dvou výbavách Luxury a Sport, přičemž nejlevněji pořídíte vznětovou verzi - 1 612 000 Kč. První kusy dostanou zákazníci v červnu. Časem se objeví i osmiválcová varianta.

Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu

Historicky první SUV s neptunovým trojzubcem ve znaku dostalo jméno Levante, které je odvozeno od teplého středomořského větru, který se v mžiku může z mírného vánku proměnit v bouři. Podobný je podle všeho i samotný charakter tohoto modelu.

SUV od Maserati není žádný drobek. Karoserie skvěle maskuje své rozměry, když na délku naměříte přes pět metrů (5003 mm) a na šířku téměř dva metry (1968 mm). S výškou 1679 mm působí Levanty atleticky a obratně. Rozvor kol pak profituje z hodnoty 3004 mm. Levante má nejlepší aerodynamické vlastnosti ve své třídě, a to díky součiniteli odporu vzduchu o hodnotě 0,31.

Maserati Levante

Novinku může pohánět jeden ze tří motorů. Základ tvoří turbodiesel od VM Motori, přičemž postupně přijdou na trh i dva zážehové agregáty GDI o výkonu 257 a 316 kW. Všechny pohonné jednotky mají šest válců řazených do V s úhlem rozevření 60°, jsou přeplňované, mají objem 3,0 litru a spolupracují s osmistupňovou automatickou převodovkou od ZF. Ještě v průběhu letošního roku se však dočkají také milovníci osmiválců.

Všechny verze mají vpředu dvojité lichobežníky, vzadu pak víceprvkovou nápravu, přičemž již ve standardu disponují adaptivními tlumiči Skyhook a vzduchovým odpružením Air Spring se 6 stupni světlé výšky.

Zajímavosti o modelu Levante:

  • Poprvé v dějinách Maserati se jako volitelný doplněk nabízí také tažné zařízení umožňující využívat přívěs až do nejvyšší hmotnosti 2700 kg.
  • Benzínové motory do Levante vyrábí Ferrari v Maranellu.
  • Měrný výkon a točivý moment 430 k nového motoru jsou nejlepšími ve své třídě.
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy s nejvyšší dosaženou rychlostí 264 km/h (Levante S).
  • Ideální rozdělení hmotnosti 50:50.
  • Nejnižší těžiště ve třídě SUV.
  • Brzdná dráha z 100 na 0 km/h za 34,5m u 430 k verze, nejlepší ve své třídě.
  • Cx = 0,31, nejlepší aerodynamický součinitel odporu ve své třídě.
  • Zkoušky v extrémně horkém prostředí se prováděly v Jižní Africe a v pouštích Spojených arabských emirátů a Maroka. Denní teploty zde vystoupaly až na 48–50 °C.
  • Zkoušky v extrémně chladném prostředí se prováděly v Laponsku a na Novém Zélandu. Zvláštní zkoušky kvality se prováděly také v Číně a v Dubaji.
  • Zkoušky spolehlivosti při vysokém počtu ujetých kilometrů probíhaly ve Spojených státech a v Rusku.


Vyhledat vozidla v inzerci: Maserati

Fotografie k článku

Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu Fotografie k článku Maserati Levante v Česku, připravte si 1,6 milionu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi