Magazín AAA AUTO jako příloha Nedělního Blesku s Janem Kollerem

29. 04. 2004
Sdílet článek


Fotbalista Borussie Dortmund a opora národního týmu Jan Koller se stal novou mediální tváří společnosti AAA AUTO. Rozsáhlá reklamní kampaň s novou celebritou začne dnem vstupu České republiky do EU. V první části kampaně se Jan Koller objeví na titulní stránce "Magazínu AAA AUTO", zaměřenému na motoristickou problematiku spojenou se vstupem naší země do EU. Magazín v půlmilionovém nákladu vyjde 2.5. jako příloha Nedělního Blesku. Druhá část imageové kampaně začne před šampionátem EURO 2004 a podpořena bude v TV, tisku, rozhlase i na billboardech. Jan Koller bude mediální osobností AAA AUTO nejméně do února 2005. Zdroj: AAA AUTO a.s.

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

999 000 Kč

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

265 777 Kč

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč