Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně

vloženo

Nová generace modelové řady GS dostala po již představené verzi GS350 a GS450h nový základ v podobě verze GS250. Tu bude pohánět zážehový vidlicový šestiválec o objemu 2,5 litru ve spojení s upravenou šestirychlostní automatickou převodovkou. Novinku bude možné kombinovat s oblíbeným paketem F Sport.

Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně

Na mezinárodní automobilové výstavě Guangzhou 2011 automobilka Lexus představila model GS 250, který rozšiřuje řadu GS. Pod kapotou nového GS 250 bude motor 2,5 l V6 se systémem D-4S (přímé i nepřímé vstřikování) a proměnným časováním ventilů Dual VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) pro vačkový hřídel sacích i výfukových ventilů. Pohonná jednotka vyvine max. výkon 154 kW ( 209 k) při 6 400 ot./min., resp. točivý moment 253 Nm při 4 800 ot./min. GS 250 tak zrychluje z 0 na 100 km/h za 8,6 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 230 km/h. Spotřeba paliva činí 8,9 l/100 km a emise CO2 jsou na úrovni 207 g/km.


Nový motor 2,5 l V6 spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou Lexus 6 Super ECT s jemným odstupňováním převodových stupňů, která je vybavena funkcí sekvenčního řazení v manuálním režimu. Nabízí řadu technických vylepšení, jako např. rychlejší přeřazování, rychlejší přemostění měniče točivého momentu a používání automatických meziplynů při řazení nižších převodových stupňů, s podporou různých jízdních režimů nastavitelných přepínačem Drive Mode Select.

S ohledem na vysokou úroveň pohodlí všech pasažérů je nové GS 250 prostornější a nabízí více místa pro hlavu i nohy předních i zadních cestujících. Kromě toho je vybaveno řadou nejmodernějších technologií, jako např. poslední verzí systému ovládání Remote Touch a největší obrazovku palubního multimediálního systému (o úhlopříčce 12,3") na světě. Model GS je dále vybaven energeticky úspornou soustavou klimatizace S-Flow s technologií čištění vzduchu "nanoe", nebo např. audiosoustavou Mark Levinson, jejíž součástí je až 17 reproduktorů.

Model GS  díky nové karoserii vykazuje lepší tuhost o 14%. Řidiči je k dispozici ovladač jízdních režimů Drive Mode Select, který upravuje chování vozidla dle stavu vozovky a upřednostňovanému stylu jízdy. Vybírat je možné z režimů ECO, NORMAL a SPORT S. U vozů GS 250 vybavených systémem AVS (adaptivní odpružení) lze navolit i režim SPORT S+ zprostředkující ještě dynamičtější jízdu. Chybět nebude ani vylepšený bezpečnostní systém pro předcházení kolizím (PCS) v kombinaci se stabilizační systémem VDIM a řadou dalších systémů, mj. systémem LKA pro udržování vozidla v jízdním pruhu, systémem pro monitorování mrtvých úhlů (BSM) a systémem pro noční vidění (Night View). GS 250 se bude nabízet i v úpravě F Sport.

Lexus/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Lexus

Fotografie k článku

Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..