Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně

vloženo

Nová generace modelové řady GS dostala po již představené verzi GS350 a GS450h nový základ v podobě verze GS250. Tu bude pohánět zážehový vidlicový šestiválec o objemu 2,5 litru ve spojení s upravenou šestirychlostní automatickou převodovkou. Novinku bude možné kombinovat s oblíbeným paketem F Sport.

Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně

Na mezinárodní automobilové výstavě Guangzhou 2011 automobilka Lexus představila model GS 250, který rozšiřuje řadu GS. Pod kapotou nového GS 250 bude motor 2,5 l V6 se systémem D-4S (přímé i nepřímé vstřikování) a proměnným časováním ventilů Dual VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) pro vačkový hřídel sacích i výfukových ventilů. Pohonná jednotka vyvine max. výkon 154 kW ( 209 k) při 6 400 ot./min., resp. točivý moment 253 Nm při 4 800 ot./min. GS 250 tak zrychluje z 0 na 100 km/h za 8,6 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 230 km/h. Spotřeba paliva činí 8,9 l/100 km a emise CO2 jsou na úrovni 207 g/km.


Nový motor 2,5 l V6 spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou Lexus 6 Super ECT s jemným odstupňováním převodových stupňů, která je vybavena funkcí sekvenčního řazení v manuálním režimu. Nabízí řadu technických vylepšení, jako např. rychlejší přeřazování, rychlejší přemostění měniče točivého momentu a používání automatických meziplynů při řazení nižších převodových stupňů, s podporou různých jízdních režimů nastavitelných přepínačem Drive Mode Select.

S ohledem na vysokou úroveň pohodlí všech pasažérů je nové GS 250 prostornější a nabízí více místa pro hlavu i nohy předních i zadních cestujících. Kromě toho je vybaveno řadou nejmodernějších technologií, jako např. poslední verzí systému ovládání Remote Touch a největší obrazovku palubního multimediálního systému (o úhlopříčce 12,3") na světě. Model GS je dále vybaven energeticky úspornou soustavou klimatizace S-Flow s technologií čištění vzduchu "nanoe", nebo např. audiosoustavou Mark Levinson, jejíž součástí je až 17 reproduktorů.

Model GS  díky nové karoserii vykazuje lepší tuhost o 14%. Řidiči je k dispozici ovladač jízdních režimů Drive Mode Select, který upravuje chování vozidla dle stavu vozovky a upřednostňovanému stylu jízdy. Vybírat je možné z režimů ECO, NORMAL a SPORT S. U vozů GS 250 vybavených systémem AVS (adaptivní odpružení) lze navolit i režim SPORT S+ zprostředkující ještě dynamičtější jízdu. Chybět nebude ani vylepšený bezpečnostní systém pro předcházení kolizím (PCS) v kombinaci se stabilizační systémem VDIM a řadou dalších systémů, mj. systémem LKA pro udržování vozidla v jízdním pruhu, systémem pro monitorování mrtvých úhlů (BSM) a systémem pro noční vidění (Night View). GS 250 se bude nabízet i v úpravě F Sport.

Lexus/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Lexus

Fotografie k článku

Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně Fotografie k článku Lexus GS 250 - základ řady GS představen v Číně
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.05.2017
BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
09.05.2017
Omlazená Škoda Rapid Spaceback je levnější, ceny začínají na 299 900 Kč