Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

vloženo

Akční nabídka „7dní Peugeot“, která proběhla ve dnech 20. až 26. ledna, zaznamenala nečekaný úspěch. Koncesionáři Peugeot přijali za 7 dní 877 objednávek nových vozů. Triumfoval zejména Peugeot 208 s 253 objednávkami, což je nejvyšší týdenní počet objednaných vozů od uvedení tohoto modelu na český trh.

Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

Z hlediska prodejů začal letošní rok na českém automobilovém trhu poměrně pozvolna a nic nenasvědčovalo tomu, že se schyluje k výraznému nárůstu poptávky po nových vozech. I proto nás výsledky akční nabídky „7dní Peugeot“ příjemně překvapily. Přestože jsme věřili naší atraktivní modelové řadě, dobře nastaveným cenám i efektivní mediální kampani, tak vysoký počet objednávek jsme nečekali a opravdu nás potěšil,“ komentuje Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR.


Důvod k radosti rozhodně je! Akce „7 dní Peugeot“ přilákala do showroomů značky rekordní počet zákazníků. Prodejní místa ve všech regionech České republiky měla vysokou návštěvnost po celý akční týden a zejména pak o víkendu 25.- 26. ledna. Nejžádanějším modelem byl Peugeot 208 s 253 objednávkami. Se 164 objednávkami následoval oblíbený rodinný vůz Peugeot 5008, který loni na podzim prošel modernizací. Model Peugeot 308 SW, který bude letos na jaře nahrazen zcela přepracovaným nástupcem, dokázal, že stále drží krok s náročnými požadavky trhu. S počtem 146 objednávek obsadil třetí příčku. Úspěch sklidily i ostatní „akční“ modely např. Peugeot 301 s 102 objednávkami nebo Partner Tepee se 117 objednávkami.

Vysoká návštěvnost, zájem zákazníků a velký počet objednávek jsou pro nás i pro naši prodejní síť novým impulsem a úspěšným vykročením do nového roku. Těší nás i to, že velká většina zákazníků objednává vyšší verze výbavy (první úroveň výbavy Access zvolilo jen 5% zákazníků), což stejně jako v ostatních evropských zemích potvrzuje posun značky Peugeot směrem k luxusnějším vozům. Opět jsme se přesvědčili, že koncept akce „7 dní Peugeot“ je správnou cestou k úspěchu,“ shrnuje Marco Venturini.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.01.2019
Škoda Scala v prodeji, připravte si alespoň 369 900 Kč
14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy