Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

vloženo

Akční nabídka „7dní Peugeot“, která proběhla ve dnech 20. až 26. ledna, zaznamenala nečekaný úspěch. Koncesionáři Peugeot přijali za 7 dní 877 objednávek nových vozů. Triumfoval zejména Peugeot 208 s 253 objednávkami, což je nejvyšší týdenní počet objednaných vozů od uvedení tohoto modelu na český trh.

Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

Z hlediska prodejů začal letošní rok na českém automobilovém trhu poměrně pozvolna a nic nenasvědčovalo tomu, že se schyluje k výraznému nárůstu poptávky po nových vozech. I proto nás výsledky akční nabídky „7dní Peugeot“ příjemně překvapily. Přestože jsme věřili naší atraktivní modelové řadě, dobře nastaveným cenám i efektivní mediální kampani, tak vysoký počet objednávek jsme nečekali a opravdu nás potěšil,“ komentuje Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR.


Důvod k radosti rozhodně je! Akce „7 dní Peugeot“ přilákala do showroomů značky rekordní počet zákazníků. Prodejní místa ve všech regionech České republiky měla vysokou návštěvnost po celý akční týden a zejména pak o víkendu 25.- 26. ledna. Nejžádanějším modelem byl Peugeot 208 s 253 objednávkami. Se 164 objednávkami následoval oblíbený rodinný vůz Peugeot 5008, který loni na podzim prošel modernizací. Model Peugeot 308 SW, který bude letos na jaře nahrazen zcela přepracovaným nástupcem, dokázal, že stále drží krok s náročnými požadavky trhu. S počtem 146 objednávek obsadil třetí příčku. Úspěch sklidily i ostatní „akční“ modely např. Peugeot 301 s 102 objednávkami nebo Partner Tepee se 117 objednávkami.

Vysoká návštěvnost, zájem zákazníků a velký počet objednávek jsou pro nás i pro naši prodejní síť novým impulsem a úspěšným vykročením do nového roku. Těší nás i to, že velká většina zákazníků objednává vyšší verze výbavy (první úroveň výbavy Access zvolilo jen 5% zákazníků), což stejně jako v ostatních evropských zemích potvrzuje posun značky Peugeot směrem k luxusnějším vozům. Opět jsme se přesvědčili, že koncept akce „7 dní Peugeot“ je správnou cestou k úspěchu,“ shrnuje Marco Venturini.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

BMW 3 Touring je tady, ovládá se hlasem a vycouve z místa

BMW 3 Touring je tady, ovládá se hlasem a vycouve z místa

Již příští týden si nové BMW řady 3 odbyde svou premiéru v dlouhé verzi Touring, přičemž první vozy se k zákazníkům dostanou na podzim.

Test: BMW 540i xDrive Touring - na SUV zapomeňte a dejte přednost kombi

Test: BMW 540i xDrive Touring - na SUV zapomeňte a dejte přednost kombi

U roztočené modrobílé vrtule už nějakou dobu nedostanete to, co bývalo zvykem. Příkladem může být verze 530i, která..

DS 3 Crossback je hooodně avantgardní crossover

DS 3 Crossback je hooodně avantgardní crossover

Toužíte po crossoveru se kterým budete středem pozornosti? Co takhle zvolit nový model DS 3 Crossback? Novinka od..

Peugeot 508 SW vstupuje na český trh, kolik stojí?

Peugeot 508 SW vstupuje na český trh, kolik stojí?

Značka Peugeot, která před devíti měsíci úspěšně uvedla na trh v ČR nový fastback Peugeot 508, uvádí dnes i verzi 508..

Škoda Kamiq má českou cenu, stojí od 379 900 Kč

Škoda Kamiq má českou cenu, stojí od 379 900 Kč

Příjem objednávek nového modelu KAMIQ na českém trhu zahájen, doporučené ceny pro zákazníky začínají na částce 379 900..