Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

vloženo

Akční nabídka „7dní Peugeot“, která proběhla ve dnech 20. až 26. ledna, zaznamenala nečekaný úspěch. Koncesionáři Peugeot přijali za 7 dní 877 objednávek nových vozů. Triumfoval zejména Peugeot 208 s 253 objednávkami, což je nejvyšší týdenní počet objednaných vozů od uvedení tohoto modelu na český trh.

Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

Z hlediska prodejů začal letošní rok na českém automobilovém trhu poměrně pozvolna a nic nenasvědčovalo tomu, že se schyluje k výraznému nárůstu poptávky po nových vozech. I proto nás výsledky akční nabídky „7dní Peugeot“ příjemně překvapily. Přestože jsme věřili naší atraktivní modelové řadě, dobře nastaveným cenám i efektivní mediální kampani, tak vysoký počet objednávek jsme nečekali a opravdu nás potěšil,“ komentuje Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR.


Důvod k radosti rozhodně je! Akce „7 dní Peugeot“ přilákala do showroomů značky rekordní počet zákazníků. Prodejní místa ve všech regionech České republiky měla vysokou návštěvnost po celý akční týden a zejména pak o víkendu 25.- 26. ledna. Nejžádanějším modelem byl Peugeot 208 s 253 objednávkami. Se 164 objednávkami následoval oblíbený rodinný vůz Peugeot 5008, který loni na podzim prošel modernizací. Model Peugeot 308 SW, který bude letos na jaře nahrazen zcela přepracovaným nástupcem, dokázal, že stále drží krok s náročnými požadavky trhu. S počtem 146 objednávek obsadil třetí příčku. Úspěch sklidily i ostatní „akční“ modely např. Peugeot 301 s 102 objednávkami nebo Partner Tepee se 117 objednávkami.

Vysoká návštěvnost, zájem zákazníků a velký počet objednávek jsou pro nás i pro naši prodejní síť novým impulsem a úspěšným vykročením do nového roku. Těší nás i to, že velká většina zákazníků objednává vyšší verze výbavy (první úroveň výbavy Access zvolilo jen 5% zákazníků), což stejně jako v ostatních evropských zemích potvrzuje posun značky Peugeot směrem k luxusnějším vozům. Opět jsme se přesvědčili, že koncept akce „7 dní Peugeot“ je správnou cestou k úspěchu,“ shrnuje Marco Venturini.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem