Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

vloženo

Akční nabídka „7dní Peugeot“, která proběhla ve dnech 20. až 26. ledna, zaznamenala nečekaný úspěch. Koncesionáři Peugeot přijali za 7 dní 877 objednávek nových vozů. Triumfoval zejména Peugeot 208 s 253 objednávkami, což je nejvyšší týdenní počet objednaných vozů od uvedení tohoto modelu na český trh.

Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

Z hlediska prodejů začal letošní rok na českém automobilovém trhu poměrně pozvolna a nic nenasvědčovalo tomu, že se schyluje k výraznému nárůstu poptávky po nových vozech. I proto nás výsledky akční nabídky „7dní Peugeot“ příjemně překvapily. Přestože jsme věřili naší atraktivní modelové řadě, dobře nastaveným cenám i efektivní mediální kampani, tak vysoký počet objednávek jsme nečekali a opravdu nás potěšil,“ komentuje Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR.


Důvod k radosti rozhodně je! Akce „7 dní Peugeot“ přilákala do showroomů značky rekordní počet zákazníků. Prodejní místa ve všech regionech České republiky měla vysokou návštěvnost po celý akční týden a zejména pak o víkendu 25.- 26. ledna. Nejžádanějším modelem byl Peugeot 208 s 253 objednávkami. Se 164 objednávkami následoval oblíbený rodinný vůz Peugeot 5008, který loni na podzim prošel modernizací. Model Peugeot 308 SW, který bude letos na jaře nahrazen zcela přepracovaným nástupcem, dokázal, že stále drží krok s náročnými požadavky trhu. S počtem 146 objednávek obsadil třetí příčku. Úspěch sklidily i ostatní „akční“ modely např. Peugeot 301 s 102 objednávkami nebo Partner Tepee se 117 objednávkami.

Vysoká návštěvnost, zájem zákazníků a velký počet objednávek jsou pro nás i pro naši prodejní síť novým impulsem a úspěšným vykročením do nového roku. Těší nás i to, že velká většina zákazníků objednává vyšší verze výbavy (první úroveň výbavy Access zvolilo jen 5% zákazníků), což stejně jako v ostatních evropských zemích potvrzuje posun značky Peugeot směrem k luxusnějším vozům. Opět jsme se přesvědčili, že koncept akce „7 dní Peugeot“ je správnou cestou k úspěchu,“ shrnuje Marco Venturini.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule
12.04.2017
Modernizovaná Škoda Rapid zlevnila a má motor 1.0 TSI