Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

vloženo

Akční nabídka „7dní Peugeot“, která proběhla ve dnech 20. až 26. ledna, zaznamenala nečekaný úspěch. Koncesionáři Peugeot přijali za 7 dní 877 objednávek nových vozů. Triumfoval zejména Peugeot 208 s 253 objednávkami, což je nejvyšší týdenní počet objednaných vozů od uvedení tohoto modelu na český trh.

Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání Letošní akce 7 dní Peugeot překonala očekávání

Z hlediska prodejů začal letošní rok na českém automobilovém trhu poměrně pozvolna a nic nenasvědčovalo tomu, že se schyluje k výraznému nárůstu poptávky po nových vozech. I proto nás výsledky akční nabídky „7dní Peugeot“ příjemně překvapily. Přestože jsme věřili naší atraktivní modelové řadě, dobře nastaveným cenám i efektivní mediální kampani, tak vysoký počet objednávek jsme nečekali a opravdu nás potěšil,“ komentuje Marco Venturini, prodejní ředitel společnosti Peugeot ČR.


Důvod k radosti rozhodně je! Akce „7 dní Peugeot“ přilákala do showroomů značky rekordní počet zákazníků. Prodejní místa ve všech regionech České republiky měla vysokou návštěvnost po celý akční týden a zejména pak o víkendu 25.- 26. ledna. Nejžádanějším modelem byl Peugeot 208 s 253 objednávkami. Se 164 objednávkami následoval oblíbený rodinný vůz Peugeot 5008, který loni na podzim prošel modernizací. Model Peugeot 308 SW, který bude letos na jaře nahrazen zcela přepracovaným nástupcem, dokázal, že stále drží krok s náročnými požadavky trhu. S počtem 146 objednávek obsadil třetí příčku. Úspěch sklidily i ostatní „akční“ modely např. Peugeot 301 s 102 objednávkami nebo Partner Tepee se 117 objednávkami.

Vysoká návštěvnost, zájem zákazníků a velký počet objednávek jsou pro nás i pro naši prodejní síť novým impulsem a úspěšným vykročením do nového roku. Těší nás i to, že velká většina zákazníků objednává vyšší verze výbavy (první úroveň výbavy Access zvolilo jen 5% zákazníků), což stejně jako v ostatních evropských zemích potvrzuje posun značky Peugeot směrem k luxusnějším vozům. Opět jsme se přesvědčili, že koncept akce „7 dní Peugeot“ je správnou cestou k úspěchu,“ shrnuje Marco Venturini.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech
04.06.2018
BMW M550d xDrive Touring - neviditelný supersport
01.06.2018
Test ojetiny: Mercedes třídy C – druhá generace ostudu neudělá
31.05.2018
Nová Honda CR-V poskytne více prostoru, komfortu a spoustu moderních technologií
23.05.2018
Modernizovaná Kia Sportage oficiálně představena
22.05.2018
Test ojetiny: Škoda Octavia – druhá generace vládne prodejům
19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h