Land Rover zveřejnil...

vloženo

Automobilka Land Rover přichází s oficiálním ceníkem nové Discovery 3 pro Českou republiku. Nejlevnější varianta s dieselovým motorem TDV6 bude i s DPH k mání za 1 295 000 korun. Land Rover zároveň vysílá designově i technologicky převratné SUV Discovery 3 do klání o titul Auto roku 2005.

Ilustrační foto k článku Land Rover zveřejnil... Kompletně inovovaný Discovery 3 navazuje na úspěch modelů prodávaných od roku 1989. Technicky dokonalý automobil, který stejně jako ostatní modely Land Roveru umožňuje odpočet DPH v kategorii N1, si v Česku odbude premiéru na konci října 2004. Discovery 3 s možností až sedmi sedadel v interiéru disponuje dvěma motory, benzinovým V8 o objemu 4394 ccm a dieselovým TDV6 o objemu 2 720 ccm. Naftový agregát bude nabízen ve třech verzích výbavy - S, SE, HSE, benzinový ve dvou - SE a HSE. Již základní naftová verze TDV6 S za 1 295 000 korun nabízí pro ochranu posádky hned 8 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy u všech sedadel, ABS, EBS, ETC, HDC, automatickou klimatizaci nebo elektronickou parkovací brzdu.

Vozy jsou automaticky vybaveny vzduchovým pérováním s převratným systémem Terrain Response, kromě nejnižší verze výbavy, kde si zájemce připlatí 46 tisíc korun. Kromě převratného designu, který robustní přední maskou a charakteristickými svítilnami, rozsáhlými prosklenými plochami a stupňovitou střechou nezapře svůj "landroverský" původ. Revoluční integrovaný Body-Frame(tm) kombinuje vysokou úroveň tuhosti a pružnosti. Díky tomuto patentovanému technologickému řešení Discovery 3 udává směr i v jízdních vlastnostech, jak na silnici i mimo ni.

Další patentovaný elektronický systém Terrain Response maximálně usnadňuje jízdu terénem. Řidič si jednoduše vybere otočným spínačem na středové konzole jeden z pěti režimů pro jízdu v terénu: buď zvolí univerzální řídící program, nebo program pro kluzké podmínky (tráva/štěrk/sníh), anebo vybere ze tři speciálních terénních režimů (bláto a vyjeté koleje, písek, kamení). Jízdu v noci usnadní dynamické natáčení světlometů do zatáček. Bezpečí posádky obstarají už od základní výbavy přední airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu a hlavové airbagy vpředu i vzadu, tříbodové bezpečnostní pásy i opěrky hlavy na všech sedadlech.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI