Land Rover zveřejnil...

vloženo

Automobilka Land Rover přichází s oficiálním ceníkem nové Discovery 3 pro Českou republiku. Nejlevnější varianta s dieselovým motorem TDV6 bude i s DPH k mání za 1 295 000 korun. Land Rover zároveň vysílá designově i technologicky převratné SUV Discovery 3 do klání o titul Auto roku 2005.

Kompletně inovovaný Discovery 3 navazuje na úspěch modelů prodávaných od roku 1989. Technicky dokonalý automobil, který stejně jako ostatní modely Land Roveru umožňuje odpočet DPH v kategorii N1, si v Česku odbude premiéru na konci října 2004. Discovery 3 s možností až sedmi sedadel v interiéru disponuje dvěma motory, benzinovým V8 o objemu 4394 ccm a dieselovým TDV6 o objemu 2 720 ccm. Naftový agregát bude nabízen ve třech verzích výbavy - S, SE, HSE, benzinový ve dvou - SE a HSE. Již základní naftová verze TDV6 S za 1 295 000 korun nabízí pro ochranu posádky hned 8 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy u všech sedadel, ABS, EBS, ETC, HDC, automatickou klimatizaci nebo elektronickou parkovací brzdu.


Vozy jsou automaticky vybaveny vzduchovým pérováním s převratným systémem Terrain Response, kromě nejnižší verze výbavy, kde si zájemce připlatí 46 tisíc korun. Kromě převratného designu, který robustní přední maskou a charakteristickými svítilnami, rozsáhlými prosklenými plochami a stupňovitou střechou nezapře svůj "landroverský" původ. Revoluční integrovaný Body-Frame(tm) kombinuje vysokou úroveň tuhosti a pružnosti. Díky tomuto patentovanému technologickému řešení Discovery 3 udává směr i v jízdních vlastnostech, jak na silnici i mimo ni.

Další patentovaný elektronický systém Terrain Response maximálně usnadňuje jízdu terénem. Řidič si jednoduše vybere otočným spínačem na středové konzole jeden z pěti režimů pro jízdu v terénu: buď zvolí univerzální řídící program, nebo program pro kluzké podmínky (tráva/štěrk/sníh), anebo vybere ze tři speciálních terénních režimů (bláto a vyjeté koleje, písek, kamení). Jízdu v noci usnadní dynamické natáčení světlometů do zatáček. Bezpečí posádky obstarají už od základní výbavy přední airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu a hlavové airbagy vpředu i vzadu, tříbodové bezpečnostní pásy i opěrky hlavy na všech sedadlech.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte