Land Rover zveřejnil...

vloženo

Automobilka Land Rover přichází s oficiálním ceníkem nové Discovery 3 pro Českou republiku. Nejlevnější varianta s dieselovým motorem TDV6 bude i s DPH k mání za 1 295 000 korun. Land Rover zároveň vysílá designově i technologicky převratné SUV Discovery 3 do klání o titul Auto roku 2005.

Kompletně inovovaný Discovery 3 navazuje na úspěch modelů prodávaných od roku 1989. Technicky dokonalý automobil, který stejně jako ostatní modely Land Roveru umožňuje odpočet DPH v kategorii N1, si v Česku odbude premiéru na konci října 2004. Discovery 3 s možností až sedmi sedadel v interiéru disponuje dvěma motory, benzinovým V8 o objemu 4394 ccm a dieselovým TDV6 o objemu 2 720 ccm. Naftový agregát bude nabízen ve třech verzích výbavy - S, SE, HSE, benzinový ve dvou - SE a HSE. Již základní naftová verze TDV6 S za 1 295 000 korun nabízí pro ochranu posádky hned 8 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy u všech sedadel, ABS, EBS, ETC, HDC, automatickou klimatizaci nebo elektronickou parkovací brzdu.


Vozy jsou automaticky vybaveny vzduchovým pérováním s převratným systémem Terrain Response, kromě nejnižší verze výbavy, kde si zájemce připlatí 46 tisíc korun. Kromě převratného designu, který robustní přední maskou a charakteristickými svítilnami, rozsáhlými prosklenými plochami a stupňovitou střechou nezapře svůj "landroverský" původ. Revoluční integrovaný Body-Frame(tm) kombinuje vysokou úroveň tuhosti a pružnosti. Díky tomuto patentovanému technologickému řešení Discovery 3 udává směr i v jízdních vlastnostech, jak na silnici i mimo ni.

Další patentovaný elektronický systém Terrain Response maximálně usnadňuje jízdu terénem. Řidič si jednoduše vybere otočným spínačem na středové konzole jeden z pěti režimů pro jízdu v terénu: buď zvolí univerzální řídící program, nebo program pro kluzké podmínky (tráva/štěrk/sníh), anebo vybere ze tři speciálních terénních režimů (bláto a vyjeté koleje, písek, kamení). Jízdu v noci usnadní dynamické natáčení světlometů do zatáček. Bezpečí posádky obstarají už od základní výbavy přední airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu a hlavové airbagy vpředu i vzadu, tříbodové bezpečnostní pásy i opěrky hlavy na všech sedadlech.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.04.2017
Video k testu: Honda Civic 5D 1.5 VTEC Turbo - Předzvěst rekordmana?
29.04.2017
Nové BMW M550d xDrive dostalo čtyři turbodmychadla
28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě