Land Rover zveřejnil...

vloženo

Automobilka Land Rover přichází s oficiálním ceníkem nové Discovery 3 pro Českou republiku. Nejlevnější varianta s dieselovým motorem TDV6 bude i s DPH k mání za 1 295 000 korun. Land Rover zároveň vysílá designově i technologicky převratné SUV Discovery 3 do klání o titul Auto roku 2005.

Ilustrační foto k článku Land Rover zveřejnil... Kompletně inovovaný Discovery 3 navazuje na úspěch modelů prodávaných od roku 1989. Technicky dokonalý automobil, který stejně jako ostatní modely Land Roveru umožňuje odpočet DPH v kategorii N1, si v Česku odbude premiéru na konci října 2004. Discovery 3 s možností až sedmi sedadel v interiéru disponuje dvěma motory, benzinovým V8 o objemu 4394 ccm a dieselovým TDV6 o objemu 2 720 ccm. Naftový agregát bude nabízen ve třech verzích výbavy - S, SE, HSE, benzinový ve dvou - SE a HSE. Již základní naftová verze TDV6 S za 1 295 000 korun nabízí pro ochranu posádky hned 8 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy u všech sedadel, ABS, EBS, ETC, HDC, automatickou klimatizaci nebo elektronickou parkovací brzdu.

Vozy jsou automaticky vybaveny vzduchovým pérováním s převratným systémem Terrain Response, kromě nejnižší verze výbavy, kde si zájemce připlatí 46 tisíc korun. Kromě převratného designu, který robustní přední maskou a charakteristickými svítilnami, rozsáhlými prosklenými plochami a stupňovitou střechou nezapře svůj "landroverský" původ. Revoluční integrovaný Body-Frame(tm) kombinuje vysokou úroveň tuhosti a pružnosti. Díky tomuto patentovanému technologickému řešení Discovery 3 udává směr i v jízdních vlastnostech, jak na silnici i mimo ni.

Další patentovaný elektronický systém Terrain Response maximálně usnadňuje jízdu terénem. Řidič si jednoduše vybere otočným spínačem na středové konzole jeden z pěti režimů pro jízdu v terénu: buď zvolí univerzální řídící program, nebo program pro kluzké podmínky (tráva/štěrk/sníh), anebo vybere ze tři speciálních terénních režimů (bláto a vyjeté koleje, písek, kamení). Jízdu v noci usnadní dynamické natáčení světlometů do zatáček. Bezpečí posádky obstarají už od základní výbavy přední airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu a hlavové airbagy vpředu i vzadu, tříbodové bezpečnostní pásy i opěrky hlavy na všech sedadlech.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN