Land Rover zveřejnil...

vloženo

Automobilka Land Rover přichází s oficiálním ceníkem nové Discovery 3 pro Českou republiku. Nejlevnější varianta s dieselovým motorem TDV6 bude i s DPH k mání za 1 295 000 korun. Land Rover zároveň vysílá designově i technologicky převratné SUV Discovery 3 do klání o titul Auto roku 2005.

Kompletně inovovaný Discovery 3 navazuje na úspěch modelů prodávaných od roku 1989. Technicky dokonalý automobil, který stejně jako ostatní modely Land Roveru umožňuje odpočet DPH v kategorii N1, si v Česku odbude premiéru na konci října 2004. Discovery 3 s možností až sedmi sedadel v interiéru disponuje dvěma motory, benzinovým V8 o objemu 4394 ccm a dieselovým TDV6 o objemu 2 720 ccm. Naftový agregát bude nabízen ve třech verzích výbavy - S, SE, HSE, benzinový ve dvou - SE a HSE. Již základní naftová verze TDV6 S za 1 295 000 korun nabízí pro ochranu posádky hned 8 airbagů, tříbodové bezpečnostní pásy u všech sedadel, ABS, EBS, ETC, HDC, automatickou klimatizaci nebo elektronickou parkovací brzdu.


Vozy jsou automaticky vybaveny vzduchovým pérováním s převratným systémem Terrain Response, kromě nejnižší verze výbavy, kde si zájemce připlatí 46 tisíc korun. Kromě převratného designu, který robustní přední maskou a charakteristickými svítilnami, rozsáhlými prosklenými plochami a stupňovitou střechou nezapře svůj "landroverský" původ. Revoluční integrovaný Body-Frame(tm) kombinuje vysokou úroveň tuhosti a pružnosti. Díky tomuto patentovanému technologickému řešení Discovery 3 udává směr i v jízdních vlastnostech, jak na silnici i mimo ni.

Další patentovaný elektronický systém Terrain Response maximálně usnadňuje jízdu terénem. Řidič si jednoduše vybere otočným spínačem na středové konzole jeden z pěti režimů pro jízdu v terénu: buď zvolí univerzální řídící program, nebo program pro kluzké podmínky (tráva/štěrk/sníh), anebo vybere ze tři speciálních terénních režimů (bláto a vyjeté koleje, písek, kamení). Jízdu v noci usnadní dynamické natáčení světlometů do zatáček. Bezpečí posádky obstarají už od základní výbavy přední airbagy pro řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu a hlavové airbagy vpředu i vzadu, tříbodové bezpečnostní pásy i opěrky hlavy na všech sedadlech.

Zdroj: A.M.T. Group, s.r.o.

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.05.2018
Extravagantní limuzínu Land Cruiser ocení manažer i farmář
16.05.2018
Škoda prodlužuje slevy na filtry pevných částic
15.05.2018
Rolls-Royce Cullinan je ultra luxusní SUV
14.05.2018
Těchto 10 věcí mějte v autě nad rámec povinné výbavy
12.05.2018
Ford C-Max nově v edici Sport, sportování ale nečekejte
10.05.2018
Test: Hyundai i30 kombi - jak jezdí s benzínovým vrcholem?
09.05.2018
BMW M5 Competition umí stovku za 3,3 sekundy a ekology nepotěší
07.05.2018
Volkswagen Golf GTI TCR jede až 264 km/h
07.05.2018
V čem se liší zimní a letní pneu od těch celoročních?
05.05.2018
Nissan Juke po modernizaci má nové výbavy
04.05.2018
Test ojetiny: Fiat Punto II - nadčasový ital
03.05.2018
BMW 6 Gran Turismo dostalo vznětový čtyřválec, jezdí pod pět litrů
30.04.2018
Test: Lexus NX300h - auto z budoucnosti potěší spotřebou
26.04.2018
Volkswagen Golf Sportsvan nově s výhodnou výbavou Maraton Edition
25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr