Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč

vloženo

Příznivci velkých sedanů s pohonem zadních kol se mohou radovat. Na český trh dorazila Thema, která je v podstatě převlečeným Chryslerem 300. Dobře vybavenou novinku poháněnou šestiválcovým dieselem pořídíte v základu za necelý jeden milion korun, přičemž nejlépe vybavená verze vybavená silným benzínovým šestiválcem přijde na 1 239.900 Kč.

Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč

Pětimetrový automobil s pohonem zadních kol, to je nová Thema (karoserie dlouhá 5066 mm, 1902 široká a 1488 mm vysoká). Její podvozek disponuje obřím rozvorem 3052 mm, vpředu i vzadu víceprvkovými závěsy kol. Bezpečnostní výbava čítá na sedmdesát elektronických asistentů od kontroly stability přes parkovací kameru, adaptivní tempomat a varování před kolizí po signalizaci mrtvého úhlu. Standardem jsou xenonové výbojky v hlavních světlometech s natáčením do zatáčky a automatickým tlumením svítivosti.


Základní pohonnou jednotkou je vidlicový šestiválec spalující motorovou naftu. Tento motor vyvinula italská společnost VM Motori společně s firmou Fiat Powertrain Technologies. Čtyřventilová pohonná jednotka s úhlem rozevření válců 60° má při vrtání 83 a zdvihu 92 mm přesný zdvihový objem 2987 cm3. Dvojice hlav je vyrobena z hliníku, v každé najdeme dva vačkové hřídele poháněné řetězem. Kompresní poměr je 16,5:1, vstřikovače common-railového systému Multijet II pracují s tlakem 1800 barů. Klikový hřídel je uložen ve čtyřech hlavních ložiskách. Turbodmychadlo Garrett VGT 2056 s proměnnou geometrií lopatek je doplněno o mezichladič stlačeného vzduchu. Celý agregát váží 230 kg a je dostupný ve dvou verzích. Slabší varianta poskytuje výkon 140 kW (190 k)/4000 ot./min. a maximální točivý moment 440 Nm v rozmezí 1600-2800 ot./min. Silnější verze poskytuje 176 kW (239 k) při identických otáčkách, točivý moment 550 Nm však vrcholí mezi 1800-2800 ot./min.

Pro příznivce benzínových pohonných jednotek je určen hliníkový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 l o výkonu 211 kW (286 k)/6350 ot./min. a točivým momentem vrcholícím hodnotou 340 Nm při 4650 ot./min. Díky tomuto motoru tento sedan dosahuje maximální rychlosti 230 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 7,9 s. Převodovky jsou výhradně samočinné, přičemž turbodiesely jsou spřaženy s pětistupňovým ústrojím, nejsilnější benzinová jednotka má k dispozici moderních osm rychlostí.

Themu můžete pořídit od 999.900 Kč v základní výbavě Gold spojené se slabším dieselem. Dočkáte se tak bohaté výbavy, která zahrnuje vše potřebné. Prostřední stupeň výbavy Platinum lze kombinovat se všemi motory a  přidává oproti základu Gnavíc například elektricky nastavitelné pedály s pamětí a volant všemi směry, funkci naklápění zpětných zrcátek při couvání, kůží potažený volant s kombinací pravého dřeva, LED osvětlení odkládacích prostor a prahů dveří, Media Centrum s navigací a dotykovou obrazovkou, ventilaci sedadla řidiče a spolujezdce, vyhřívaná sedadla v druhé řadě a vyhřívaný volant. Vrchol nabídky představuje výbava Executive dostupná výhradně se silnějším dieselm a benzínovým motorem. U ní se dočkáte navíc dvacetipalcových litých kol, adaptivního tempatu, parkovací kamery, monitorování slepého úhlu, devítky reproduktorů Alpine se subwooferem, elektrické sluneční clony zadního okna, elektricky sklopných zrcátek, navigačního sysému, koženěného čalounění, bezpečnostního paketu, volant ručně obšitý prémiovou kůží s vyhříváním nebo zesilovače o výkonu 506 Watt.

Lancia/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Lancia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.01.2018
Mercedes-AMG CLS 53 je mild hybrid, stovku umí za 4,5 sekundy
19.01.2018
Land Rover Defender přijíždí v limitované edici s pětilitrovým osmiválcem (+ video)
18.01.2018
Toyota Hilux má padesátiny a slaví je speciální edicí Invincible 50 Chrome Edition
16.01.2018
Mercedes Benz třídy G se vrací ve velkém stylu
14.01.2018
Akce 7 dní Peugeot již zítra, ušetříte desetitisíce
12.01.2018
Druhá generace Dacie Duster v prodeji, základ stojí stejně
11.01.2018
Test ojetiny: Golf IV – i po letech má co nabídnout
10.01.2018
Lexus RC 300h F Sport je ostrý hybrid, který vám nezakážou
09.01.2018
Hyundai Nexo představen, na vodík ujede 800 km
07.01.2018
Peugeot 308 má nový diesel 1.5 BlueHDi s cenou od 450 000 Kč
05.01.2018
Auto roku 2018 v ČR se obešlo bez překvapení, je jím Škoda Karoq
28.12.2017
Test: Peugeot 3008 GT Line - druhý pokus vyšel na jedničku
26.12.2017
Nová limitovaná série Škody Fabia přináší nejsilnější motorizaci
22.12.2017
Test: Honda Civic 5D 1.0 Turbo VTEC - Vlčí mládě
19.12.2017
Nový Nissan Leaf přijde minimálně na 850 000 Kč
18.12.2017
Test ojetiny: Seat Cordoba: čtyřdveřová baculka
17.12.2017
Nissan Micra nově pod čtvrt milionu korun
16.12.2017
Audi A8 nově se sportovním paketem pro exteriér a sportovnímí sedadly
15.12.2017
Opel Grandland X dostal silný turbodiesel, osmistupňovou převodovku a novou výbavu
14.12.2017
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio je rychlé jako supersport