Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč

vloženo

Příznivci velkých sedanů s pohonem zadních kol se mohou radovat. Na český trh dorazila Thema, která je v podstatě převlečeným Chryslerem 300. Dobře vybavenou novinku poháněnou šestiválcovým dieselem pořídíte v základu za necelý jeden milion korun, přičemž nejlépe vybavená verze vybavená silným benzínovým šestiválcem přijde na 1 239.900 Kč.

Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč

Pětimetrový automobil s pohonem zadních kol, to je nová Thema (karoserie dlouhá 5066 mm, 1902 široká a 1488 mm vysoká). Její podvozek disponuje obřím rozvorem 3052 mm, vpředu i vzadu víceprvkovými závěsy kol. Bezpečnostní výbava čítá na sedmdesát elektronických asistentů od kontroly stability přes parkovací kameru, adaptivní tempomat a varování před kolizí po signalizaci mrtvého úhlu. Standardem jsou xenonové výbojky v hlavních světlometech s natáčením do zatáčky a automatickým tlumením svítivosti.


Základní pohonnou jednotkou je vidlicový šestiválec spalující motorovou naftu. Tento motor vyvinula italská společnost VM Motori společně s firmou Fiat Powertrain Technologies. Čtyřventilová pohonná jednotka s úhlem rozevření válců 60° má při vrtání 83 a zdvihu 92 mm přesný zdvihový objem 2987 cm3. Dvojice hlav je vyrobena z hliníku, v každé najdeme dva vačkové hřídele poháněné řetězem. Kompresní poměr je 16,5:1, vstřikovače common-railového systému Multijet II pracují s tlakem 1800 barů. Klikový hřídel je uložen ve čtyřech hlavních ložiskách. Turbodmychadlo Garrett VGT 2056 s proměnnou geometrií lopatek je doplněno o mezichladič stlačeného vzduchu. Celý agregát váží 230 kg a je dostupný ve dvou verzích. Slabší varianta poskytuje výkon 140 kW (190 k)/4000 ot./min. a maximální točivý moment 440 Nm v rozmezí 1600-2800 ot./min. Silnější verze poskytuje 176 kW (239 k) při identických otáčkách, točivý moment 550 Nm však vrcholí mezi 1800-2800 ot./min.

Pro příznivce benzínových pohonných jednotek je určen hliníkový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 l o výkonu 211 kW (286 k)/6350 ot./min. a točivým momentem vrcholícím hodnotou 340 Nm při 4650 ot./min. Díky tomuto motoru tento sedan dosahuje maximální rychlosti 230 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 7,9 s. Převodovky jsou výhradně samočinné, přičemž turbodiesely jsou spřaženy s pětistupňovým ústrojím, nejsilnější benzinová jednotka má k dispozici moderních osm rychlostí.

Themu můžete pořídit od 999.900 Kč v základní výbavě Gold spojené se slabším dieselem. Dočkáte se tak bohaté výbavy, která zahrnuje vše potřebné. Prostřední stupeň výbavy Platinum lze kombinovat se všemi motory a  přidává oproti základu Gnavíc například elektricky nastavitelné pedály s pamětí a volant všemi směry, funkci naklápění zpětných zrcátek při couvání, kůží potažený volant s kombinací pravého dřeva, LED osvětlení odkládacích prostor a prahů dveří, Media Centrum s navigací a dotykovou obrazovkou, ventilaci sedadla řidiče a spolujezdce, vyhřívaná sedadla v druhé řadě a vyhřívaný volant. Vrchol nabídky představuje výbava Executive dostupná výhradně se silnějším dieselm a benzínovým motorem. U ní se dočkáte navíc dvacetipalcových litých kol, adaptivního tempatu, parkovací kamery, monitorování slepého úhlu, devítky reproduktorů Alpine se subwooferem, elektrické sluneční clony zadního okna, elektricky sklopných zrcátek, navigačního sysému, koženěného čalounění, bezpečnostního paketu, volant ručně obšitý prémiovou kůží s vyhříváním nebo zesilovače o výkonu 506 Watt.

Lancia/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Lancia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu
11.05.2017
O víkendu slibuje Toyota své modely se slevou až 120 000 Kč
10.05.2017
Citroën C-Elysée je i po zdražení stále levnější než Škoda Rapid
09.05.2017
Omlazená Škoda Rapid Spaceback je levnější, ceny začínají na 299 900 Kč
08.05.2017
Omlazený Peugeot 308 dostal osmistupňový automat a nový diesel
06.05.2017
Test: Renault Mégane GrandCoupe Energy dCi 130 - šarmantní kompakt