Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč

vloženo

Příznivci velkých sedanů s pohonem zadních kol se mohou radovat. Na český trh dorazila Thema, která je v podstatě převlečeným Chryslerem 300. Dobře vybavenou novinku poháněnou šestiválcovým dieselem pořídíte v základu za necelý jeden milion korun, přičemž nejlépe vybavená verze vybavená silným benzínovým šestiválcem přijde na 1 239.900 Kč.

Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč

Pětimetrový automobil s pohonem zadních kol, to je nová Thema (karoserie dlouhá 5066 mm, 1902 široká a 1488 mm vysoká). Její podvozek disponuje obřím rozvorem 3052 mm, vpředu i vzadu víceprvkovými závěsy kol. Bezpečnostní výbava čítá na sedmdesát elektronických asistentů od kontroly stability přes parkovací kameru, adaptivní tempomat a varování před kolizí po signalizaci mrtvého úhlu. Standardem jsou xenonové výbojky v hlavních světlometech s natáčením do zatáčky a automatickým tlumením svítivosti.


Základní pohonnou jednotkou je vidlicový šestiválec spalující motorovou naftu. Tento motor vyvinula italská společnost VM Motori společně s firmou Fiat Powertrain Technologies. Čtyřventilová pohonná jednotka s úhlem rozevření válců 60° má při vrtání 83 a zdvihu 92 mm přesný zdvihový objem 2987 cm3. Dvojice hlav je vyrobena z hliníku, v každé najdeme dva vačkové hřídele poháněné řetězem. Kompresní poměr je 16,5:1, vstřikovače common-railového systému Multijet II pracují s tlakem 1800 barů. Klikový hřídel je uložen ve čtyřech hlavních ložiskách. Turbodmychadlo Garrett VGT 2056 s proměnnou geometrií lopatek je doplněno o mezichladič stlačeného vzduchu. Celý agregát váží 230 kg a je dostupný ve dvou verzích. Slabší varianta poskytuje výkon 140 kW (190 k)/4000 ot./min. a maximální točivý moment 440 Nm v rozmezí 1600-2800 ot./min. Silnější verze poskytuje 176 kW (239 k) při identických otáčkách, točivý moment 550 Nm však vrcholí mezi 1800-2800 ot./min.

Pro příznivce benzínových pohonných jednotek je určen hliníkový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 l o výkonu 211 kW (286 k)/6350 ot./min. a točivým momentem vrcholícím hodnotou 340 Nm při 4650 ot./min. Díky tomuto motoru tento sedan dosahuje maximální rychlosti 230 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 7,9 s. Převodovky jsou výhradně samočinné, přičemž turbodiesely jsou spřaženy s pětistupňovým ústrojím, nejsilnější benzinová jednotka má k dispozici moderních osm rychlostí.

Themu můžete pořídit od 999.900 Kč v základní výbavě Gold spojené se slabším dieselem. Dočkáte se tak bohaté výbavy, která zahrnuje vše potřebné. Prostřední stupeň výbavy Platinum lze kombinovat se všemi motory a  přidává oproti základu Gnavíc například elektricky nastavitelné pedály s pamětí a volant všemi směry, funkci naklápění zpětných zrcátek při couvání, kůží potažený volant s kombinací pravého dřeva, LED osvětlení odkládacích prostor a prahů dveří, Media Centrum s navigací a dotykovou obrazovkou, ventilaci sedadla řidiče a spolujezdce, vyhřívaná sedadla v druhé řadě a vyhřívaný volant. Vrchol nabídky představuje výbava Executive dostupná výhradně se silnějším dieselm a benzínovým motorem. U ní se dočkáte navíc dvacetipalcových litých kol, adaptivního tempatu, parkovací kamery, monitorování slepého úhlu, devítky reproduktorů Alpine se subwooferem, elektrické sluneční clony zadního okna, elektricky sklopných zrcátek, navigačního sysému, koženěného čalounění, bezpečnostního paketu, volant ručně obšitý prémiovou kůží s vyhříváním nebo zesilovače o výkonu 506 Watt.

Lancia/ps

Vyhledat vozidla v inzerci: Lancia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč Fotografie k článku Lancia Thema - velký sedan od 999.900 Kč
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule