Krasavec od Peugeotu pro Latinskou Ameriku

vloženo

Jean-Martin Folz, předseda PSA Peugeot Citroën, včera za přítomnosti prezidenta Brazilské republiky Luiz Inácio Lula da Silva a Rosinha Garotinho, guvernéra státu Rio de Janeiro, oznámil, že v Brazílii, v továrně v Porto Real, byla zahájena výroba vozu Peugeot 206 SW.

Krasavec od Peugeotu pro Latinskou Ameriku Spuštění průmyslové výroby vozu Peugeot 206 SW v Brazílii představovalo investici ve výši 25 M€. Peugeot 206 SW je tak čtvrtým vozem skupiny, který se vyrábí v továrně v Porto Real spolu s modely Peugeot 206, Citroën Xsara Picasso a Citroën C3. Od zahájení výroby v roce 2001 dodržuje skupina rytmus jednoho nového spuštění průmyslové výroby ročně.

Výrobní cíl pro rok 2005 jako prvního roku plného nasazení výroby, byl stanoven na 15 000 vozidel. Peugeot 206 SW je určený pro brazilský trh, ale bude se také vyvážet do Mercosuru a ostatních zemí latinské Ameriky.

Peugeot 206 SW bude vybaven motory, které se vyrábějí v Porto Real, tj. motor 1.6 16 ventilů a 1.4 8 ventilů, spuštění jejich výroby v srpnu 2004 představovalo investici 17 M€.

Pracoviště v Porto Real vyrobilo od svého zahájení více než 160 00 vozidel. Výrobní objemy vyplývají z obchodních výkonů Peugeotu a Citroënu a z nového nastartování brazilského trhu v roce 2004.

Do konce října 2004 zaznamenal brazilský trh nárůst o 11,2 %, skupina prodala 51 200 vozidel a v porovnání s předchozím rokem zaznamenala růst o 13,5 %. S 4,3% podílem na trhu tak PSA Peugeot Citroën upevnil svou pozici 5. výrobce automobilů v zemi a své postavení leadera mezi společnostmi, které se zde v nedávné době usadily.

Spuštění výroby vozu Peugeot 206 SW potvrzuje významnou pozici, jakou pro PSA Peugeot Citroën, která si Mercosur zvolila za jednu ze tří prioritních oblastí rozvoje, Brazílie má.



Zdroj: PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion