Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu

vloženo

Nové kombi PEUGEOT 308 SW prošlo stejně jako hatchback 308 kompletní přeměnou a od svého předchůdce převzalo jen jméno. Novinka bude ve světové premiéře představena na autosalonu v Ženevě, na trh přijde na jaře letošního roku. Jako první bude Peugeot 308 SW uveden ve Francii, následně pak v ostatních evropských zemích.

Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Kompletně přepracovaný model, který od svého předchůdce převzal jen název, nový Peugeot 308 SW, nabízí silnou a výraznou alternativu splňující základní požadavky této kategorie, pokud jde o  objem, prostornost, modularitu a praktičnost. Jeho cílem je zaujmout své oprávněné místo v  kategorii kombi, která již dnes představuje 10 % evropského segmentu C.

Designéři a inženýři mu dali do vínku řadu předností: efektivní koncepci opírající se o radikální přístup z hlediska snížení hmotnosti, dynamický design, inovativně koncipované místo řidiče, jedinečný zážitek z jízdy, inovativní motory s nízkou spotřebou a kvalitu na nejvyšší úrovni.

Díky nové platformě EMP2 se jim podařilo zkombinovat velkorysé rozměry (délka 458 cm), jednu z  nejlepších prostorností kabiny a zavazadlového prostoru na trhu (610 – 1660 dm3 VDA) a snížení hmotnosti o 140 kg oproti jeho předchůdci.

V propracovaném a technologickém interiéru nového vozu Peugeot 308 SW, který prosvětluje obrovská prosklená střecha o ploše 1,69 m2, upoutá Peugeot i-Cockpit. Tvoří jej kompaktní volant zvyšující požitek z jízdy a vyvýšený přístrojový panel pro ideální sledování informací, vysoko umístěná středová konzola a dotykový displej s úhlopříčkou 9.7 '' pro intuitivní řízení.

Oba benzínové přeplňované motory – 1.2 l a 130 k, 1.4 l a 155 k – a všechny čtyři dieselové motory 1.6 a 2.0 HDi s výkonem 92 – 150 k, z nichž některé již dnes splňují normu Euro 6, zajišťují v kombinaci s optimalizovanou aerodynamikou (Cd: 0,28, SCX: 0,64) a sníženou hmotností vozu Peugeot 308 SW velmi nízkou úroveň emisí. U nového tříválcového benzínového přeplňovaného motoru PureTech 1.2 e-THP činí emise 109 g CO2/ km, zatímco nová verze BlueHDi 1.6 l 120 k v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou vykazuje v kombinovaném cyklu spotřebu jen 3,2 l/100 km a emise 85 g CO2/km, což je v segmentu rekordní výsledek.

Čeká vás nový zážitek z jízdy. V novém voze Peugeot 308 SW se know-how značky odráží v novém lehčím podvozku a ESP poslední generace využívající velkoryse dimenzované brzdy. Společně s výhodami, které přináší nová platforma (nižší hmotnost, snížené těžiště, elektrický posilovač řízení), získala nová 308 SW příkladné dynamické chování, které se v kategorii kombi segmentu C stává referencí. Spojuje v sobě hbitost, komfort a vysokou úroveň jízdní stability.

Větší pocit bezpeč dodává i řada technologicky vyspělých podpůrných prvků řízení, jako je systém sledování mrtvého úhlu, aktivní tempomat, systém varování při riziku srážky a automatické nouzové brzdění. Sále širší možnosti připojení, systém Park Assist nebo Driver Sport Pack jsou příklady systémů, které životu na palubě dodávají nové emoce a pohodlí.

U vyšších verzí výbavy se poprvé v tomto segmentu objevují Full LED světlomety.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má