Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu

vloženo

Nové kombi PEUGEOT 308 SW prošlo stejně jako hatchback 308 kompletní přeměnou a od svého předchůdce převzalo jen jméno. Novinka bude ve světové premiéře představena na autosalonu v Ženevě, na trh přijde na jaře letošního roku. Jako první bude Peugeot 308 SW uveden ve Francii, následně pak v ostatních evropských zemích.

Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu

Designéři a inženýři mu dali do vínku řadu předností: efektivní koncepci opírající se o radikální přístup z hlediska snížení hmotnosti, dynamický design, inovativně koncipované místo řidiče, jedinečný zážitek z jízdy, inovativní motory s nízkou spotřebou a kvalitu na nejvyšší úrovni.


Díky nové platformě EMP2 se jim podařilo zkombinovat velkorysé rozměry (délka 458 cm), jednu z  nejlepších prostorností kabiny a zavazadlového prostoru na trhu (610 – 1660 dm3 VDA) a snížení hmotnosti o 140 kg oproti jeho předchůdci.

V propracovaném a technologickém interiéru nového vozu Peugeot 308 SW, který prosvětluje obrovská prosklená střecha o ploše 1,69 m2, upoutá Peugeot i-Cockpit. Tvoří jej kompaktní volant zvyšující požitek z jízdy a vyvýšený přístrojový panel pro ideální sledování informací, vysoko umístěná středová konzola a dotykový displej s úhlopříčkou 9.7 '' pro intuitivní řízení.

Oba benzínové přeplňované motory – 1.2 l a 130 k, 1.4 l a 155 k – a všechny čtyři dieselové motory 1.6 a 2.0 HDi s výkonem 92 – 150 k, z nichž některé již dnes splňují normu Euro 6, zajišťují v kombinaci s optimalizovanou aerodynamikou (Cd: 0,28, SCX: 0,64) a sníženou hmotností vozu Peugeot 308 SW velmi nízkou úroveň emisí. U nového tříválcového benzínového přeplňovaného motoru PureTech 1.2 e-THP činí emise 109 g CO2/ km, zatímco nová verze BlueHDi 1.6 l 120 k v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou vykazuje v kombinovaném cyklu spotřebu jen 3,2 l/100 km a emise 85 g CO2/km, což je v segmentu rekordní výsledek.

Čeká vás nový zážitek z jízdy. V novém voze Peugeot 308 SW se know-how značky odráží v novém lehčím podvozku a ESP poslední generace využívající velkoryse dimenzované brzdy. Společně s výhodami, které přináší nová platforma (nižší hmotnost, snížené těžiště, elektrický posilovač řízení), získala nová 308 SW příkladné dynamické chování, které se v kategorii kombi segmentu C stává referencí. Spojuje v sobě hbitost, komfort a vysokou úroveň jízdní stability.

Větší pocit bezpeč dodává i řada technologicky vyspělých podpůrných prvků řízení, jako je systém sledování mrtvého úhlu, aktivní tempomat, systém varování při riziku srážky a automatické nouzové brzdění. Sále širší možnosti připojení, systém Park Assist nebo Driver Sport Pack jsou příklady systémů, které životu na palubě dodávají nové emoce a pohodlí.

U vyšších verzí výbavy se poprvé v tomto segmentu objevují Full LED světlomety.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte