Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu

vloženo

Nové kombi PEUGEOT 308 SW prošlo stejně jako hatchback 308 kompletní přeměnou a od svého předchůdce převzalo jen jméno. Novinka bude ve světové premiéře představena na autosalonu v Ženevě, na trh přijde na jaře letošního roku. Jako první bude Peugeot 308 SW uveden ve Francii, následně pak v ostatních evropských zemích.

Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Kompletně přepracovaný model, který od svého předchůdce převzal jen název, nový Peugeot 308 SW, nabízí silnou a výraznou alternativu splňující základní požadavky této kategorie, pokud jde o  objem, prostornost, modularitu a praktičnost. Jeho cílem je zaujmout své oprávněné místo v  kategorii kombi, která již dnes představuje 10 % evropského segmentu C.

Designéři a inženýři mu dali do vínku řadu předností: efektivní koncepci opírající se o radikální přístup z hlediska snížení hmotnosti, dynamický design, inovativně koncipované místo řidiče, jedinečný zážitek z jízdy, inovativní motory s nízkou spotřebou a kvalitu na nejvyšší úrovni.

Díky nové platformě EMP2 se jim podařilo zkombinovat velkorysé rozměry (délka 458 cm), jednu z  nejlepších prostorností kabiny a zavazadlového prostoru na trhu (610 – 1660 dm3 VDA) a snížení hmotnosti o 140 kg oproti jeho předchůdci.

V propracovaném a technologickém interiéru nového vozu Peugeot 308 SW, který prosvětluje obrovská prosklená střecha o ploše 1,69 m2, upoutá Peugeot i-Cockpit. Tvoří jej kompaktní volant zvyšující požitek z jízdy a vyvýšený přístrojový panel pro ideální sledování informací, vysoko umístěná středová konzola a dotykový displej s úhlopříčkou 9.7 '' pro intuitivní řízení.

Oba benzínové přeplňované motory – 1.2 l a 130 k, 1.4 l a 155 k – a všechny čtyři dieselové motory 1.6 a 2.0 HDi s výkonem 92 – 150 k, z nichž některé již dnes splňují normu Euro 6, zajišťují v kombinaci s optimalizovanou aerodynamikou (Cd: 0,28, SCX: 0,64) a sníženou hmotností vozu Peugeot 308 SW velmi nízkou úroveň emisí. U nového tříválcového benzínového přeplňovaného motoru PureTech 1.2 e-THP činí emise 109 g CO2/ km, zatímco nová verze BlueHDi 1.6 l 120 k v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou vykazuje v kombinovaném cyklu spotřebu jen 3,2 l/100 km a emise 85 g CO2/km, což je v segmentu rekordní výsledek.

Čeká vás nový zážitek z jízdy. V novém voze Peugeot 308 SW se know-how značky odráží v novém lehčím podvozku a ESP poslední generace využívající velkoryse dimenzované brzdy. Společně s výhodami, které přináší nová platforma (nižší hmotnost, snížené těžiště, elektrický posilovač řízení), získala nová 308 SW příkladné dynamické chování, které se v kategorii kombi segmentu C stává referencí. Spojuje v sobě hbitost, komfort a vysokou úroveň jízdní stability.

Větší pocit bezpeč dodává i řada technologicky vyspělých podpůrných prvků řízení, jako je systém sledování mrtvého úhlu, aktivní tempomat, systém varování při riziku srážky a automatické nouzové brzdění. Sále širší možnosti připojení, systém Park Assist nebo Driver Sport Pack jsou příklady systémů, které životu na palubě dodávají nové emoce a pohodlí.

U vyšších verzí výbavy se poprvé v tomto segmentu objevují Full LED světlomety.

PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Fotografie k článku

Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu Fotografie k článku Konkurent Octavie Combi Peugeot 308 SW již v dubnu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

01.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross - nový model od třech diamantů oficiálně
28.02.2017
Jak si vede Kia Stinger na sněhu a ledu? Podívejte se na video
28.02.2017
Mitsubishi Outlander 2017 - myšák reaguje na požadavky zákazníků
27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není