Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

vloženo

Sportovní automobil s motorem vpředu za přední nápravou a s pohonem zadních kol je velmi avantgardní, přičemž si zachovává čisté tvary. GT Concept nemá vnější kliky dveří, vnější zpětná zrcátka ani stěrače.

Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

Opel GT Concept pohání výkonný turbodmychadlem přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jen 1,0 l, který konstrukčně vychází z moderního celohliníkového motoru modelů Adam, Corsa a Astra. Samotný agregát disponuje výkonem 107 kW (145 k) a chlubí se maximálním točivým moment 205 Nm. Točivý moment motoru se přenáší na kola zadní nápravy přes mechanický samosvorný diferenciál a sekvenční 6stupňovou převodovku s ovládáním páčkami na volantu. S tradičně sportovní koncepcí korespondují i jízdní výkony dvoumístného kupé s pohotovostní hmotností nižší než 1000 kg. Opel GT Concept zrychluje z 0 na 100 km/h za méně než 8 sekund a dosahuje maximální rychlosti 215 km/h.


Zajímavostí studie Opel GT Concept jsou přední reflektory s integrovanými směrovými světly. Reflektory Opel IntelliLux LED, které dovolují jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly bez oslňování jiných účastníků provozu, debutovaly v nové modelové řadě Astra v roce 2015. Pozornosti by neměly ujít ani dvě kamery ukryté za lemy blatníků, které nahrazují zpětná zrcátka a skvěle informují o situaci kolem vozu. Obraz kamer se přenáší na dva monitory u levé a pravé strany kokpitu


Opel Media

Fotografie k článku

Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách