Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

vloženo

Sportovní automobil s motorem vpředu za přední nápravou a s pohonem zadních kol je velmi avantgardní, přičemž si zachovává čisté tvary. GT Concept nemá vnější kliky dveří, vnější zpětná zrcátka ani stěrače.

Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

Opel GT Concept pohání výkonný turbodmychadlem přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jen 1,0 l, který konstrukčně vychází z moderního celohliníkového motoru modelů Adam, Corsa a Astra. Samotný agregát disponuje výkonem 107 kW (145 k) a chlubí se maximálním točivým moment 205 Nm. Točivý moment motoru se přenáší na kola zadní nápravy přes mechanický samosvorný diferenciál a sekvenční 6stupňovou převodovku s ovládáním páčkami na volantu. S tradičně sportovní koncepcí korespondují i jízdní výkony dvoumístného kupé s pohotovostní hmotností nižší než 1000 kg. Opel GT Concept zrychluje z 0 na 100 km/h za méně než 8 sekund a dosahuje maximální rychlosti 215 km/h.


Zajímavostí studie Opel GT Concept jsou přední reflektory s integrovanými směrovými světly. Reflektory Opel IntelliLux LED, které dovolují jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly bez oslňování jiných účastníků provozu, debutovaly v nové modelové řadě Astra v roce 2015. Pozornosti by neměly ujít ani dvě kamery ukryté za lemy blatníků, které nahrazují zpětná zrcátka a skvěle informují o situaci kolem vozu. Obraz kamer se přenáší na dva monitory u levé a pravé strany kokpitu


Opel Media

Fotografie k článku

Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte