Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

vloženo

Sportovní automobil s motorem vpředu za přední nápravou a s pohonem zadních kol je velmi avantgardní, přičemž si zachovává čisté tvary. GT Concept nemá vnější kliky dveří, vnější zpětná zrcátka ani stěrače.

Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě

Opel GT Concept pohání výkonný turbodmychadlem přeplňovaný zážehový tříválec o objemu jen 1,0 l, který konstrukčně vychází z moderního celohliníkového motoru modelů Adam, Corsa a Astra. Samotný agregát disponuje výkonem 107 kW (145 k) a chlubí se maximálním točivým moment 205 Nm. Točivý moment motoru se přenáší na kola zadní nápravy přes mechanický samosvorný diferenciál a sekvenční 6stupňovou převodovku s ovládáním páčkami na volantu. S tradičně sportovní koncepcí korespondují i jízdní výkony dvoumístného kupé s pohotovostní hmotností nižší než 1000 kg. Opel GT Concept zrychluje z 0 na 100 km/h za méně než 8 sekund a dosahuje maximální rychlosti 215 km/h.


Zajímavostí studie Opel GT Concept jsou přední reflektory s integrovanými směrovými světly. Reflektory Opel IntelliLux LED, které dovolují jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly bez oslňování jiných účastníků provozu, debutovaly v nové modelové řadě Astra v roce 2015. Pozornosti by neměly ujít ani dvě kamery ukryté za lemy blatníků, které nahrazují zpětná zrcátka a skvěle informují o situaci kolem vozu. Obraz kamer se přenáší na dva monitory u levé a pravé strany kokpitu


Opel Media

Fotografie k článku

Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě Fotografie k článku Koncept Opel GT se ukáže na autosalonu v Ženevě
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč