Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km

vloženo

Kia Motors včera v rámci Auto Show v Chigagu odhalila koncept ´Ray´ Plug-in Hybrid. Představila tak svůj inovativní počin ze světa zelených technologií.

Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Futuristicky vyhlížející čtyřmístný kompaktní sedan ´Ray´ je postaven na platformě Kia Forte. Po modelech Kia Borrego Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV), Forte LPI Hybrid, benzínovém cee´du Hybrid a dieselovém Sorentu Hybrid je koncept ´Ray´ novou smělou ukázkou souhry designu a techniky.

Ekologický sedan Kia ´Ray´ je konstruován z lehkých a recyklovaných materiálů. Hexagonální solární články zabudované do skleněného střešního panelu slouží k napájení přídavného osvětlení nebo automatické klimatizace.

Jako plug-in hybrid je ´Ray´ navržen tak, aby pouze s využitím elektromotoru urazil na jedno nabití vzdálenost více než 80 km. Spotřeba paliva činí pouze 1,398 l/100 km a ´Ray´ se může pyšnit celkovým dojezdem až 1 200 km.

Vystavovaný koncept je poháněn celohliníkovým zážehovým motorem o objemu 1,4 l s přímým vstřikováním benzinu, který disponuje špičkovým výkonem 153 koní. Spalovací motor je trvale spojen s bezestupňovou převodovkou CVT a na pohonu se podílí společně s elektromotorem o výkonu 106 koní. V závislosti na podmínkách a stylu jízdy je výkon přenášen na přední kola ze zážehového motoru, elektromotoru nebo z obou současně.

Zdroj: TZ Kia Motors

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.02.2017
Test: Opel Mokka X 1.4 Turbo je skvělá, kdyby tolik nežrala
25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi