Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km

vloženo

Kia Motors včera v rámci Auto Show v Chigagu odhalila koncept ´Ray´ Plug-in Hybrid. Představila tak svůj inovativní počin ze světa zelených technologií.

Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km

Futuristicky vyhlížející čtyřmístný kompaktní sedan ´Ray´ je postaven na platformě Kia Forte. Po modelech Kia Borrego Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV), Forte LPI Hybrid, benzínovém cee´du Hybrid a dieselovém Sorentu Hybrid je koncept ´Ray´ novou smělou ukázkou souhry designu a techniky.


Ekologický sedan Kia ´Ray´ je konstruován z lehkých a recyklovaných materiálů. Hexagonální solární články zabudované do skleněného střešního panelu slouží k napájení přídavného osvětlení nebo automatické klimatizace.

Jako plug-in hybrid je ´Ray´ navržen tak, aby pouze s využitím elektromotoru urazil na jedno nabití vzdálenost více než 80 km. Spotřeba paliva činí pouze 1,398 l/100 km a ´Ray´ se může pyšnit celkovým dojezdem až 1 200 km.

Vystavovaný koncept je poháněn celohliníkovým zážehovým motorem o objemu 1,4 l s přímým vstřikováním benzinu, který disponuje špičkovým výkonem 153 koní. Spalovací motor je trvale spojen s bezestupňovou převodovkou CVT a na pohonu se podílí společně s elektromotorem o výkonu 106 koní. V závislosti na podmínkách a stylu jízdy je výkon přenášen na přední kola ze zážehového motoru, elektromotoru nebo z obou současně.

Zdroj: TZ Kia Motors

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km Fotografie k článku Koncept Kia ´Ray´ má spotřebu 1,4 l/100 km
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem