Kompaktní studie HCD10 Hyundai Hellion byla představena na autosalonu v Los Angeles

vloženo

Při úvodní tiskové konferenci na autosalonu v Los Angeles představilo na konci listopadu technické a designérské centrum společnosti Hyundai a společnost Hyundai Motor Amerika studii HCD10 Hyundai Hellion - třídveřovou kompaktní sportovní studii s nezaměnitelným charakterem.

Kompaktní studie HCD10 Hyundai Hellion byla představena na autosalonu v Los Angeles Kompaktní studie HCD10 Hyundai Hellion byla představena na autosalonu v Los Angeles

“Studie HCD10 Hyundai Hellion byla navržena se záměrem zapůsobit na různé zákazníky, jejichž hlavním znakem je individualita,“ řekl hlavní návrhář Hyundai Design Center Joel Piaskowski. “Specifický postoj a přístup jsou novým způsobem jak definovat nové tržní segmenty a my cítíme, že právě toto studie Hellion dokáže. Hellion přináší do rodiny vozů Hyundai nový přístup. Je to takový trochu nezbedný sourozenec, který je ale vždy upřímný a otevřený.”

VENKOVNÍ DESIGN
“Krátké převisy umožňují skvělé manévrovací schopnosti mimo zpevněné cesty a ochrana spodní části automobilu, zvětšené blatníky a tažné zařízení podtrhují sílu Hellionu.” uvedl hlavní designér Hyundai Design Center Marc Mainville a dodává, že

design přední části vozu Hyundai Hellion ukazuje jak by mohly v budoucnu vypadat nové konstrukční prvky na přední části nákladních vozů Hyundai. Prominentní vybrání kapoty umocňuje závodní dojem z Hellionu, zatímco lasturovitá kapota využívá nechráněných západek k jednoduchému přístupu k motoru. Sklon předního skla umocňuje sportovní dojem z vozu. Přední a zadní nárazníky se odlišují od tvaru karoserie díky spodní hliníkové ochraně před nárazy zespodu a tmavší barvě nárazníků.

Zadní část Hellionu je vytvořena ve stejně odvážném duchu. Zadní světla Hellionu zdůrazňují zašpičatění skel a široký rozchod zadních blatníků tím, že jsou odděleny od zadního skla. Aby se dosáhlo integrovaného vzhledu byly duální chromované výfuky umístěny mezi zadní nárazník a spodní ochrannou desku.

Stahovací střecha vyrobená z měkkého plátna dodává studii Hyundai Hellion nezávislého ducha. Látka použitá na střechu má jemný abstraktní vzor. Pro vnější úpravu vozu byl použit vzor Dakarská zlatá. Tato barva odkazuje na slavnou rallye a její vliv na design vozu. Dvacetipalcová hliníková kola se skládají ze dvou dílů a jsou kryta vrstvou Teflonu®.

VNITŘNÍ DESIGN
Hellion poskytne svým pasažérům čistý a funkční prostor díky oddělení prostoru řidiče a spolujezdce a třídveřové úpravě.

“Studie HCD10 Hyundai Hellion spojuje vnitřní a vnější design do soudržné studie,” řekl Martin Frost, vrchní designér Hyundai Design Center.

Žebra vnějšího designu jsou viditelná i zevnitř. Vyrůstají z postranních panelů, obklopují pasažéry a podpírají stropní konzoli, která se táhne po celé délce interiéru. Konzole nabízí nejen integrované osvětlení interiéru, ale také odklápěcí LCD monitor, který mohou využívat cestující na zadních sedlech..

Interiér se skládá z lesklých bílých prvků a hliníkových detailů, které jsou v kontrastu s černou pouštní barvou použitou pro vnitřek vozu, což dodává Hellionu moderní vzhled.

Hellion je schopný pojmout velké množství nákladu resp. zavazadel. Vaky na různé vybavení, které jsou součástí sedadel, se dají jednoduše odpojit, přemění se na batohy a řidič i pasažéři mohou pokračovat ve svých dobrodružstvích i po opuštění vozu. Úložný prostor se také nalézá podél centrální konzole, která nabízí dvě přihrádky s průhlednými pruhy, které umožňují lepší přístup k uloženým věcem.

Hyundai Hellion nabízí nadstandardní vybavení, které pomáhá při řízení v nerovném terénu a poskytne řidiči i spolujezdci nezbytné pohodlí. Například sedadla jsou vybavena unikátním nápojovým systémem. Místo běžného držáku na nápoje nabízí každé sedadlo vyměnitelnou nádržku. Tekutina se ke konzumentovi dopravuje trubičkou s pomocí malého čerpadla. Díky tomuto systému se může řidič i spolujezdec plně koncentrovat na jízdu popřípadě na okolní krajinu.

Informační panel na přístrojové desce ukazuje stav všech systémů automobilu. Přímo pod monitorem se nachází kontrolní panel, který umožňuje přímou kontrolu klimatizace či audiosystému. Navigace a další funkce se ovládají pomocí myši zabudované do desky.

VÝKON
Výkon se musí vyrovnat celkovému stylu, takže byl Hyundai Hellion vybaven ekologickým třílitrovým motorem V6 Common-rail Diesel (CRDi) s výkonem 236 koňských sil. Motor je ovládán šestistupňovou automatickou převodovkou, která vyhovuje nárokům na výkon Hellionu. Hellion má pohon všech čtyř kol.

TECHNOLOGIE
Model HCD10 Hyundai Hellion je vybaven technologií další generace včetně:
- Systému elektronické stability
- Převodovky Shift-by-Wire
- Bezdrátového internetu
- Navigace
- Přizpůsobivého tempomatu


 


Zdroj: Hyundai Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Kompaktní studie HCD10 Hyundai Hellion byla představena na autosalonu v Los Angeles Fotografie k článku Kompaktní studie HCD10 Hyundai Hellion byla představena na autosalonu v Los Angeles Fotografie k článku Kompaktní studie HCD10 Hyundai Hellion byla představena na autosalonu v Los Angeles
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.08.2017
Honda Civic dostane konečně diesel, ale až od března
16.08.2017
Test: Nissan Micra - roste jako z vody a ohromí interiérem
14.08.2017
Honda Jazz má po faceliftu - dostal patnáctistovku a novou výbavu
10.08.2017
Test: Mazda 6 Wagon - benzínový dvoulitr s manuálem překvapil
09.08.2017
Češi se mohou radovat, do prodeje jde Kia Sportage ve výbavě Cool
08.08.2017
Nový Rolls-Royce Phantom bude nejlepším autem světa
07.08.2017
Mitsubishi Pajero Expedition - cestou necestou
01.08.2017
Toyota Yaris GRMN má českou cenu - je dražší než GT86
31.07.2017
Test ojetiny: Mitsubishi Colt - ďábelský prcek
28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka