Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu

vloženo

Zcela novévýkonné modely Kia pro_cee’d GT a cee’d GT jsou dosud nejsportovněji zaměřené sériové vozy této značky. Jsou vybaveny novým přeplňovaným zážehovým motorem a mají jedinečné úpravy exteriéru, interiéru a podvozku. Třídveřová Kia pro_cee´d GT i pětidveřový cee´d GT startují na shodné cenovce 539.980 Kč.

Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu

Kia vyrábí kvalitní, spolehlivá a praktická auta, která jsou navíc díky týmu šéfdesignera Petera Schreyera také mimořádně atraktivní na pohled. Nyní uvádíme na trh nové, dosud nejsportovněji laděné modely Kia a náš záměr je jasný – nabídnout také pořádnou dávku emocí“, říká Vít Pěkný, generální ředitel KIA Motors Czech. „3dveřový pro_cee’d GT se bude líbit těm, kdo hledají sportovní střih, vysoký výkon a dynamiku. Cee’d GT k tomu přidává navíc ještě vyšší úroveň praktičnosti pro zákazníky, kteří preferují pětidveřovou karoserii“, prozrazuje dále Vít Pěkný.


Oba modely GT jsou poháněny novým motorem Kia 1.6 T-GDI s turbodmychadlem typu twin-scroll. V porovnání s nepřeplňovaným motorem se výrazně zvýšil výkon (o 51 % na 150 kW/204 k) i točivý moment (o 61 % na 265 N.m.). Modely GT mají pohon přední nápravy a jsou standardně vybaveny šestistupňovou mechanickou převodovkou. Dokážou s ní zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,7 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 230 km/h.

Pro_cee’d GT a cee’d GT zdobí nová maska chladiče, nové světlomety a modifikované nárazníky. Nové jsou čtyřbodové LED světlomety pro denní svícení akcentující přiměřenou dávku agresivity a úprav doznaly i mlhové světlomety. V zadní partii vozu je patrná dvojitá koncovka výfuku, z boku vůz korunují 18palcová kola z lehké slitiny a pod nimi nápadné červené brzdové třmeny. Obě sportovně laděné verze se budou dodávat v šesti speciálních barvách laku karoserie.

V interiéru jsou použity vysoce kvalitní materiály, oba modely GT jsou vybaveny sportovními sedadly Recaro, hliníkovými pedály a přístrojovým štítem se 7“ TFT displejem. Výsledkem je komfortní interiér se sportovní atmosférou. Poprvé si může řidič ve voze značky Kia upravit vzhled přístrojů výběrem ze dvou uspořádání – „analogový“ režim ukazuje tradiční rychloměr a provozní informace, zatímco režim „GT“ informuje o rychlosti jízdy velkými žlutými číslicemi a tento údaj doplňují ukazatele točivého momentu motoru a plnicího tlaku turbodmychadla.

Hnací ústrojí a podvozek modelů GT byly laděny v Evropě při rozsáhlých jízdních zkouškách. Testovací program zahrnoval 160.000 km nejen na německých dálnicích (při průměrné rychlosti 150 km/h), ale také 480 kol na Nordschleife známého okruhu Nürburgring.
Následné intenzivní ladění podvozku zajistilo, že vysokému výkonu motorů GT odpovídají i výjimečné jízdní vlastnosti, při zachování mimořádné úrovně jízdního komfortu modelů pro_cee’d a cee’d. To znamená, že obě verze uspokojí řidiče s vášní pro sportovní jízdu a zároveň mají všechny předpoklady pro každodenní provoz.

Neměli jsme ambice vyrobit klasický sporťák, který by majitel vyvezl z garáže jen občas, protože prostě není dostatečně komfortní ani ekonomický pro denní ježdění. Naším záměrem bylo nabídnout lákavou alternativu všem, kdo si řízení opravdu užívají. Chtějí svůj vůz denně používat, a přitom si dopřát i ostřejší jízdu a profitovat ze skvělého, tvrdšího, ale přitom stále komfortního podvozku“, upřesňuje Vít Pěkný.

3dveřový pro_cee’d GT a 5dveřový cee’d GT mají ze všech variant oblíbené modelové řady cee’d nejkratší brzdnou dráhu (ze 100 na 0 km/h na 36,4 metru) díky širším pneumatikám Michelin rozměru 225/40 R18 a úpravám v nastavení systému ABS.

Oba modely pro_cee´d a cee´d GT jsou již v prodeji u dealerů Kia. „Za cenu od 539.980 Kč získá zákazník sportovně střižené auto s opravdu rozsáhlou výbavou. Pomineme-li příplatek za metalický lak, nezbývá již mnoho položek, které by cenovku auta ještě mohly výrazně zvednout“, uzavírá Vít Pěkný.

KIA MOTORS CZECH s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..