Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu

vloženo

Zcela novévýkonné modely Kia pro_cee’d GT a cee’d GT jsou dosud nejsportovněji zaměřené sériové vozy této značky. Jsou vybaveny novým přeplňovaným zážehovým motorem a mají jedinečné úpravy exteriéru, interiéru a podvozku. Třídveřová Kia pro_cee´d GT i pětidveřový cee´d GT startují na shodné cenovce 539.980 Kč.

Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Kia vyrábí kvalitní, spolehlivá a praktická auta, která jsou navíc díky týmu šéfdesignera Petera Schreyera také mimořádně atraktivní na pohled. Nyní uvádíme na trh nové, dosud nejsportovněji laděné modely Kia a náš záměr je jasný – nabídnout také pořádnou dávku emocí“, říká Vít Pěkný, generální ředitel KIA Motors Czech. „3dveřový pro_cee’d GT se bude líbit těm, kdo hledají sportovní střih, vysoký výkon a dynamiku. Cee’d GT k tomu přidává navíc ještě vyšší úroveň praktičnosti pro zákazníky, kteří preferují pětidveřovou karoserii“, prozrazuje dále Vít Pěkný.

Oba modely GT jsou poháněny novým motorem Kia 1.6 T-GDI s turbodmychadlem typu twin-scroll. V porovnání s nepřeplňovaným motorem se výrazně zvýšil výkon (o 51 % na 150 kW/204 k) i točivý moment (o 61 % na 265 N.m.). Modely GT mají pohon přední nápravy a jsou standardně vybaveny šestistupňovou mechanickou převodovkou. Dokážou s ní zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,7 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 230 km/h.

Pro_cee’d GT a cee’d GT zdobí nová maska chladiče, nové světlomety a modifikované nárazníky. Nové jsou čtyřbodové LED světlomety pro denní svícení akcentující přiměřenou dávku agresivity a úprav doznaly i mlhové světlomety. V zadní partii vozu je patrná dvojitá koncovka výfuku, z boku vůz korunují 18palcová kola z lehké slitiny a pod nimi nápadné červené brzdové třmeny. Obě sportovně laděné verze se budou dodávat v šesti speciálních barvách laku karoserie.

V interiéru jsou použity vysoce kvalitní materiály, oba modely GT jsou vybaveny sportovními sedadly Recaro, hliníkovými pedály a přístrojovým štítem se 7“ TFT displejem. Výsledkem je komfortní interiér se sportovní atmosférou. Poprvé si může řidič ve voze značky Kia upravit vzhled přístrojů výběrem ze dvou uspořádání – „analogový“ režim ukazuje tradiční rychloměr a provozní informace, zatímco režim „GT“ informuje o rychlosti jízdy velkými žlutými číslicemi a tento údaj doplňují ukazatele točivého momentu motoru a plnicího tlaku turbodmychadla.

Hnací ústrojí a podvozek modelů GT byly laděny v Evropě při rozsáhlých jízdních zkouškách. Testovací program zahrnoval 160.000 km nejen na německých dálnicích (při průměrné rychlosti 150 km/h), ale také 480 kol na Nordschleife známého okruhu Nürburgring.
Následné intenzivní ladění podvozku zajistilo, že vysokému výkonu motorů GT odpovídají i výjimečné jízdní vlastnosti, při zachování mimořádné úrovně jízdního komfortu modelů pro_cee’d a cee’d. To znamená, že obě verze uspokojí řidiče s vášní pro sportovní jízdu a zároveň mají všechny předpoklady pro každodenní provoz.

Neměli jsme ambice vyrobit klasický sporťák, který by majitel vyvezl z garáže jen občas, protože prostě není dostatečně komfortní ani ekonomický pro denní ježdění. Naším záměrem bylo nabídnout lákavou alternativu všem, kdo si řízení opravdu užívají. Chtějí svůj vůz denně používat, a přitom si dopřát i ostřejší jízdu a profitovat ze skvělého, tvrdšího, ale přitom stále komfortního podvozku“, upřesňuje Vít Pěkný.

3dveřový pro_cee’d GT a 5dveřový cee’d GT mají ze všech variant oblíbené modelové řady cee’d nejkratší brzdnou dráhu (ze 100 na 0 km/h na 36,4 metru) díky širším pneumatikám Michelin rozměru 225/40 R18 a úpravám v nastavení systému ABS.

Oba modely pro_cee´d a cee´d GT jsou již v prodeji u dealerů Kia. „Za cenu od 539.980 Kč získá zákazník sportovně střižené auto s opravdu rozsáhlou výbavou. Pomineme-li příplatek za metalický lak, nezbývá již mnoho položek, které by cenovku auta ještě mohly výrazně zvednout“, uzavírá Vít Pěkný.

KIA MOTORS CZECH s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Fotografie k článku

Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu Fotografie k článku Kia pro_cee´d GT a cee´d GT v prodeji za stejnou cenu
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě