Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně

vloženo

Součástí brněnského Epilogu, který se objevil v kalendáři Masarykova okruhu poprvé před devíti lety a již tradičně završuje brněnskou závodní sezónu, je stejně jako v loňském roce závod série Kia Lotos Cup. Po pátečních měřených trénincích a kvalifikaci lze závodní vozy Kia spatřit v sobotu 17. října v hlavním závodu.

Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně V 9:00 startuje Kia Picanto Lotos Cup, který je vypsán na dvakrát deset kol. V 11:45 přijde na řadu Kia cee´d Lotos Cup. Ten se pojede na dvakrát dvanáct kol a stejně jako v loňském roce má i v letošním klání Kia Motors Czech své želízko v ohni.

Po dohodě s organizátorem závodů, polským importérem vozů Kia, nominovala Kia Motors Czech jednoho VIP jezdce z řad motoristických novinářů. S ohledem na zkušenosti se závodním pro_cee´dem padla volba opět na Jakuba Rejlka. „ Těším se po roce mezi horké hlavy polských závodníků a na další adrenalinový zážitek.“, komentuje svojí nominaci Jakub a doplňuje: „Po loňském 9. místě si kladu za cíl dokončit závod v první pětce.“

Pohárová picanta jsou oproti sériovým upravena, přičemž rozdíly spočívají především v modifikacích podvozku a instalaci bezpečnostních prvků s homologací FIA, zahrnujících mimo jiné skořepinovou sedačku, čtyřbodové pásy a bezpečnostní rám. Dále jsou do vozů instalovány závodní pedály a volant značky Toora nebo hliníkové disky kol Dotz. Pohonná jednotka o objemu 999 cm3 disponuje 12ventilovou technikou, výkonem 67 koní a točivým momentem 100 Nm.

Základem série Kia cee´d Lotos Cup, která byla po úspěchu Kia Picanto Cupu přidána do poháru vloni, je sériová specifikace Kia pro_cee’d 2.0 CVVT, sportovní třídveřová varianta známého rodinného hatchbacku cee’d s vrcholnou benzinovou motorizací. Pohonná jednotka i v závodní verzi disponuje známým výkonem 143 koní a nejvyšším točivým momentem 186 Nm.

Závodní úpravy tak spočívají opět hlavně v podvozkových dílech, strmějším řízení a nutné bezpečnostní výbavě. Zvenku se vůz odlišuje od sériového provedení vlastně jen 17palcovými hliníkovými disky Dotz, „pod kapotou“ pak tvrdším odpružením, sportovními tlumiči, závodními brzdami a v interiéru již zmiňovanou bezpečnostní výbavou, závodním volantem, pedály apod.

Zdroj: kiamotors.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě