Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně

vloženo

Součástí brněnského Epilogu, který se objevil v kalendáři Masarykova okruhu poprvé před devíti lety a již tradičně završuje brněnskou závodní sezónu, je stejně jako v loňském roce závod série Kia Lotos Cup. Po pátečních měřených trénincích a kvalifikaci lze závodní vozy Kia spatřit v sobotu 17. října v hlavním závodu.

Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně

V 9:00 startuje Kia Picanto Lotos Cup, který je vypsán na dvakrát deset kol. V 11:45 přijde na řadu Kia cee´d Lotos Cup. Ten se pojede na dvakrát dvanáct kol a stejně jako v loňském roce má i v letošním klání Kia Motors Czech své želízko v ohni.


Po dohodě s organizátorem závodů, polským importérem vozů Kia, nominovala Kia Motors Czech jednoho VIP jezdce z řad motoristických novinářů. S ohledem na zkušenosti se závodním pro_cee´dem padla volba opět na Jakuba Rejlka. „ Těším se po roce mezi horké hlavy polských závodníků a na další adrenalinový zážitek.“, komentuje svojí nominaci Jakub a doplňuje: „Po loňském 9. místě si kladu za cíl dokončit závod v první pětce.“

Pohárová picanta jsou oproti sériovým upravena, přičemž rozdíly spočívají především v modifikacích podvozku a instalaci bezpečnostních prvků s homologací FIA, zahrnujících mimo jiné skořepinovou sedačku, čtyřbodové pásy a bezpečnostní rám. Dále jsou do vozů instalovány závodní pedály a volant značky Toora nebo hliníkové disky kol Dotz. Pohonná jednotka o objemu 999 cm3 disponuje 12ventilovou technikou, výkonem 67 koní a točivým momentem 100 Nm.

Základem série Kia cee´d Lotos Cup, která byla po úspěchu Kia Picanto Cupu přidána do poháru vloni, je sériová specifikace Kia pro_cee’d 2.0 CVVT, sportovní třídveřová varianta známého rodinného hatchbacku cee’d s vrcholnou benzinovou motorizací. Pohonná jednotka i v závodní verzi disponuje známým výkonem 143 koní a nejvyšším točivým momentem 186 Nm.

Závodní úpravy tak spočívají opět hlavně v podvozkových dílech, strmějším řízení a nutné bezpečnostní výbavě. Zvenku se vůz odlišuje od sériového provedení vlastně jen 17palcovými hliníkovými disky Dotz, „pod kapotou“ pak tvrdším odpružením, sportovními tlumiči, závodními brzdami a v interiéru již zmiňovanou bezpečnostní výbavou, závodním volantem, pedály apod.

Zdroj: kiamotors.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule
12.04.2017
Modernizovaná Škoda Rapid zlevnila a má motor 1.0 TSI
11.04.2017
Suzuki Vitara v edici SE je lidové SUV s bohatou výbavou
10.04.2017
Opel Crossland X se slevou 50 tisíc přijde na 309 900 Kč