Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně

vloženo

Součástí brněnského Epilogu, který se objevil v kalendáři Masarykova okruhu poprvé před devíti lety a již tradičně završuje brněnskou závodní sezónu, je stejně jako v loňském roce závod série Kia Lotos Cup. Po pátečních měřených trénincích a kvalifikaci lze závodní vozy Kia spatřit v sobotu 17. října v hlavním závodu.

Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně Kia Lotos Cup 17. října na okruhu v Brně

V 9:00 startuje Kia Picanto Lotos Cup, který je vypsán na dvakrát deset kol. V 11:45 přijde na řadu Kia cee´d Lotos Cup. Ten se pojede na dvakrát dvanáct kol a stejně jako v loňském roce má i v letošním klání Kia Motors Czech své želízko v ohni.


Po dohodě s organizátorem závodů, polským importérem vozů Kia, nominovala Kia Motors Czech jednoho VIP jezdce z řad motoristických novinářů. S ohledem na zkušenosti se závodním pro_cee´dem padla volba opět na Jakuba Rejlka. „ Těším se po roce mezi horké hlavy polských závodníků a na další adrenalinový zážitek.“, komentuje svojí nominaci Jakub a doplňuje: „Po loňském 9. místě si kladu za cíl dokončit závod v první pětce.“

Pohárová picanta jsou oproti sériovým upravena, přičemž rozdíly spočívají především v modifikacích podvozku a instalaci bezpečnostních prvků s homologací FIA, zahrnujících mimo jiné skořepinovou sedačku, čtyřbodové pásy a bezpečnostní rám. Dále jsou do vozů instalovány závodní pedály a volant značky Toora nebo hliníkové disky kol Dotz. Pohonná jednotka o objemu 999 cm3 disponuje 12ventilovou technikou, výkonem 67 koní a točivým momentem 100 Nm.

Základem série Kia cee´d Lotos Cup, která byla po úspěchu Kia Picanto Cupu přidána do poháru vloni, je sériová specifikace Kia pro_cee’d 2.0 CVVT, sportovní třídveřová varianta známého rodinného hatchbacku cee’d s vrcholnou benzinovou motorizací. Pohonná jednotka i v závodní verzi disponuje známým výkonem 143 koní a nejvyšším točivým momentem 186 Nm.

Závodní úpravy tak spočívají opět hlavně v podvozkových dílech, strmějším řízení a nutné bezpečnostní výbavě. Zvenku se vůz odlišuje od sériového provedení vlastně jen 17palcovými hliníkovými disky Dotz, „pod kapotou“ pak tvrdším odpružením, sportovními tlumiči, závodními brzdami a v interiéru již zmiňovanou bezpečnostní výbavou, závodním volantem, pedály apod.

Zdroj: kiamotors.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Kia

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.06.2017
Velké překvapení přichystal Peugeot, který nabídne Pick Up
22.06.2017
Test ojetiny: Volvo XC60 D5 - odvěký hrdina
22.06.2017
Toyota Yaris nemusí být nudná - je tu nová edice Selection Gold
21.06.2017
Nový crossover Kia Stonic bude možné koupit již v říjnu
20.06.2017
Audi R8 Spyder V10 Plus - stíhačka na léto
19.06.2017
Test: Škoda Octavia 1.8 TSI - čtyřoká volba rozumu
18.06.2017
Místo nové generace prošel Lexus CT 200h lehkou modernizací
17.06.2017
Volkswagen představil nové Polo, bude i GTI
16.06.2017
Malé SUV Hyundai Kona kompletně odhaleno, máme nové fotografie a informace
15.06.2017
BMW 330i - potomek atmosferických šestiválců
14.06.2017
Nástupce BMW 5 GT je tady, je to model 6 Gran Turismo
13.06.2017
Test ojetiny: Škoda Octavia Kombi RS 2.0 TSI - praktická ďáblice
12.06.2017
Volkswagen Arteon a jeho čtyři moderní vychytávky
10.06.2017
Kdo nejvíc škodí ovzduší: auto, letadlo, nebo sopka?
09.06.2017
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jen 500 ks, cena 7 mil. Kč
09.06.2017
Škoda Kodiaq 1.4 TSI 4x4 6MT - cestou do školky
08.06.2017
Omlazený Fiat 500L je pořád stejný, má ale 40 % nových dílů
07.06.2017
Malý crossover Kia Stonic bude v prodeji ještě letos
06.06.2017
Škoda Octavia RS 245 - rychlík z Mladé Boleslavi se kompletně představuje
05.06.2017
Peugeot 308 po faceliftu - máme nové fotografie a informace