Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska

vloženo

Závodník a podnikatel Ken Block se v pátém dílu své videosérie Gymkhana vydal za volantem upraveného Fordu Fiesta do ulic San Franciska, kde předvádí jeho oblíbené drifty, otočky a také skoky. Novinkou je skok ve driftu s dopadem na vrchol kopce.

Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Pátý díl Gymkhany byl natočen během čtyř dnů a podle záběrů bylo uzavřena snad půlka kopcovitého města. Ken Block se prohání ve Fiestě HFHV (Hybrid Vehicle Funkce Hoon), přičemž slovo Hybrid nemá nic společného hybridními vozy jako je například Prius. Fiesta HFHV je postavena na základech Fiesty RS WRC.

Doplněno o další podrobnosti:
Místem natáčení se tentokrát stalo San Francisco a autoři se zaměřili na rychlou, syrovou akci, která předvádí jezdecké umění Kena Blocka a schopnosti jeho Fordu v atraktivním prostředí velkoměsta. San Francisco bylo vybráno pro svoji jedinečnou topografii a také proto, že jeho scenérie znají díky filmové a televizní tvorbě diváci z celého světa. Město známé strmými ulicemi, charakteristickými domy a slavným mostem se zapsalo do dějin kinematografie už nesmrtelnou scénou z filmu Bullittův případ. Ideální dějiště pro nejnovější Gymkhanu.

Vůbec poprvé se všechny Blockovy řidičské scény natáčely v běžných ulicích. „San Francisco bylo pro Gymkhanu absolutně úžasné," řekl Block. „Je to jedinečná lokalita, umožnila mi udělat věci, o kterých jsem si nikdy nemyslel, že by je bylo možné v sérii Gymkhana použít – jako třeba skok během řízeného smyku! Jsem nadšený z toho, jak tenhle projekt dopadl. Mám vážně štěstí, že jsem mohl dělat to, co jsem dělal, v ulicích San Franciska. Díky všem obyvatelům a dalším lidem, kteří nám to umožnili!

Gymkhana 5 ukazuje řadu nových triků a lokalit. Velkoměsto s více než sedmi miliony obyvatel ve videu působí jako obrovská závodní trať – kromě Blocka není v záběrech vidět ani živáčka. Produkci se totiž podařilo vyjednat kvůli natáčení i uzavření takových míst jako finanční čtvrť nebo vyhlášený most Golden Gate. Block zamířil také do strmých ulic Russian Hill, Potrero Hill či Twin Peaks a díky přívoznímu člunu také do sanfranciské zátoky. Podobně jako v předchozích videích z řady Gymkhana oživují podívanou rovněž epizodní vstupy zvláštních hostů. Tentokrát se po Blockově boku nezapomenutelným způsobem představí legendární motokrosař Travis Pastrana.

Při natáčení triku usedl Travis na motocykl poprvé od svého zranění na hrách X Games téměř před rokem. Zatímco lokalita se změnila, vůz zůstává stejný. Je jím speciálně upravená Fiesta, kterou Ken Block pojmenoval Hybrid Function Hoon Vehicle (H.F.H.V.). Block a jeho tým Monster vymysleli vůz tak, aby mohl startovat ve třech různých disciplínách: gymkhana, rallyecross a rallye. Turbodmychadlem přeplňovaný motor o objemu 2,0 l má výkon 441 kW (600 koní) a točivý moment 904 Nm, což Blockově Fiestě umožňuje zrychlit z nuly na 100 km/h za pouhé 1,8 s. O všestrannosti tohoto speciálu svědčí i fakt, že s ním Block letos vyhrál soutěž 100 Acre Wood Rally v Missouri a před týdnem vybojoval stříbrnou medaili na letních X Games. Režie páté Gymkhany se opět ujal Ben Conrad a jeho skvělý produkční tým ze společnosti LOGAN.



Ford, Youtube.com

Vyhledat vozidla v inzerci: Ford

Fotografie k článku

Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska Fotografie k článku Ken Block se prohání s Fiestou po ulicích San Franciska
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě