Jeep Wrangler model 2011: lehká modernizace drsného "Amíka"

Minulý týden se u Jeepu rozběhla produkce Wrangleru pro modelový rok 2011. Vnější změny se víceméně týkají jen nových laků a zvětšeného zadního okna, podstatnější je kompletně přepracovaný interiér i lepší odhlučnění

Wrangler, který se v aktuální generaci JK prodává od jara 2007, je v celé modelové paletě Jeepů považován za ten nejryzejší a nejméně kompromisní offroad. Vyrábí se jak v tradiční kratší dvoudveřové verzi s délkou 4,22 m, tak i v méně známé delší čtyřdveřové s délkou 4,75 m (Wrangler Unlimited).


U obou si může zákazník navíc vybrat buď pevnou nebo plátěnou střechou. Modely Wrangler Sahara v obou karosářských verzích lze nově objednat i s pevnou střechou v barvě karosérie. Dosavadní nabídku barev rozšířily nové odstíny Cosmos Blue, Sahara Tan, Detonator Yellow, Deep Cherry Red a Bright White.

Oba motory zůstávají
V nabídce pro evropský trh budou nadále figurovat beze změn dva motory: benzínový vidlicový šestiválec o objemu 3,8 litru s výkonem 146 kW pochází z domácí americké produkce, naopak robustní čtyřválcový turbodiesel Common Rail 2,8 CRD s výkonem 130 kW je od italského specialisty na diesely-VM Motori.
Oba motory lze kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou, ta první je vždy šestistupňová, ta druhá pak čtyřstupňová (benzín) nebo pětistupňová (diesel).

Nový interiér s větším komfortem
Celý interiér změnil svou podobu díky přepracované palubní desce s jinak řešenou středovou částí, nový je také multifunkční volant, přístrojový štít, loketní opěra i výplně dveří. Dle výrobce by zákazník měl zaznamenat i sníženou vnitřní hlučnost díky rozsáhlejšímu použití tlumících materiálů.
Nové audio, které Jeep nazývá Media Center, přehrává CD i MP3 a disponuje vstupem pro USB i funkcí Bluetooth. Co se opravdu praktických doplňků týká, tak standardem jsou nyní elektricky vyhřívaná vnější zrcátka a novinkou je 110 voltová zásuvka pro napájení (amerických) spotřebičů.

Nejdůležitější údaje:
3,8 V6: 3778 ccm, 146 kW při 5000/min., 315 N.m. při 4000/min., převodovka 6Man nebo (4Aut.); 176 km/h, 0-100 km/h za 9,6 (10,6) s., spotřeba 10,7 (12,3) l/100 km.

2,8 CRD: 2777 ccm, 130 kW při 3800/min., 410 (Aut. 460) N.m při 2000/min., převodovka 6Man nebo (5Aut.); 172 km/h, 0-100 km/h za 11,2 (12,9)s., spotřeba 8,1 (9,3) l/100 km.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Marek Oborník, foto Jeep

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

899 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč