Jean-Philippe Collin a jeho tým

vloženo

Jean-Philippe Collin, jenž od 1. ledna 2008 oficiálně zastává funkci generálního ředitele značky Peugeot, sestavil tým, se kterým bude usilovat o splnění stanovených cílů.

Jean-Philippe Collin a jeho tým Jean-Philippe Collin a jeho tým

Vylepšit obchodní strukturu a zaměřit ji na realizaci prodeje.
Posílit aktivitu složek podporujících propagaci značky v jednotlivých zemích.
Zjednodušit hierarchickou strukturu a způsoby fungování.


Provedené organizační změny souvisejí s cílem obnovit dynamiku obchodu v Evropě a rozšířit působnost značky v mezinárodním měřítku.

Značku Peugeot nyní tvoří šest obchodních a šest podpůrných jednotek, podřízených přímo generálnímu řediteli.

Šest obchodních jednotek je tvořeno jednak pěti nejdůležitějšími evropskými trhy a jednak ředitelstvím, pod nímž jsou seskupeny další země, kde Peugeot působí.

Mezi pět prvních jednotek patří:
- Peugeot Německo (Olivier Dardart)
- Peugeot Španělsko (Rafaël Prieto)
- Peugeot Francie (Christophe Bergerand)
- Peugeot Velká Británie (Pierre Louis Colin)
- Peugeot Itálie (Alain Martinez).

V čele ředitelství mezinárodního obchodu Peugeot je Bernd Schantz.

Šest podpůrných složek plní funkce komunikace, marketingu, kvality, řízení a programování, lidských zdrojů a automobilového sportu.

Ředitelství pro komunikaci a strategii značky (Christian Peugeot) se soustřeďuje na interní i externí komunikaci a na vymezení a řízení identity a hodnot značky.

Ředitelství marketingu a obchodní strategie Peugeot (Paul Sevin) zajišťuje funkce podpory prodeje pro celou značku, mezi něž patří marketing produktů a služeb, obchodní metody, vzdělávání zaměstnanců servisních sítí a reklama.

Ředitelství řízení kvality a spokojenosti zákazníků Peugeot (Jean Luc Martinet) odpovídá zejména za definování a podporu politiky řízení kvality, za řízení garanční politiky značky a řízení zákaznických středisek.

Ředitelství řízení a programování (Christian Carsalade), lidských zdrojů (Nathalie de Montgolfier) a ředitelství Peugeot Sport (Michel Barge) zůstávají beze změny.

Christian Delous, jenž v předešlé struktuře odpovídal za obchod v Evropě, odchází koncem února do důchodu.

Daniel Rollet, jenž stál v čele španělského Peugeotu, přebírá odpovědnost za jednu z velkých oblastí ředitelství mezinárodního obchodu. 

Obrázek: Inovovaný model 807
 


Zdroj: peugeot.cz

Vyhledat vozidla v inzerci: Peugeot

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.04.2018
Nový Hyundai i20 je chytřejší a bezpečnější
24.04.2018
Ford Fiesta ST má české ceny, půl milionu nestačí
23.04.2018
Toyota Hilux ve speciální edici 2018: Nezničitelná legenda teď s nejvyšší výbavou
18.04.2018
Nové BMW M2 Competition má výkon 410 koní
16.04.2018
Test ojetiny: Hyundai Getz – konkurent Fabie stále v kurzu
11.04.2018
Audi A6 Avant si zachovalo přes sportovní tvary velký kufr
10.04.2018
Nový design a komfortní výbava pro Hyundai H-1
09.04.2018
Citroën C1 přijíždí ve speciální oplastované edici Urban Ride
05.04.2018
Volkswagen Touareg v prodeji, připravte si nejméně 1,7 milionu korun
02.04.2018
Nové Subaru Forester přiváží více místa a větší kufr
26.03.2018
Test ojetiny: Fiat Linea – když na motoru záleží
23.03.2018
Třetí generace Volkswagenu Touareg má po premiéře
22.03.2018
Test: Volkswagen Tiguan Allspace - dává smysl s benzínem?
20.03.2018
Citroën C4 Cactus je komfortnější a můžete ho mít od 349 900 Kč
14.03.2018
Test ojetiny: Peugeot 301 – komfortní a odolný podvozek
08.03.2018
Test: Hyundai i30 Fastback - sexy zadeček za dobré peníze
06.03.2018
Kia Ceed Sportswagon má kufr velký jako Octavia
05.03.2018
Auta na Olympiádě 2018: přehlídka futuristických technologií v akci
28.02.2018
Test ojetiny: Chevrolet Lacetti – volba rozumu
27.02.2018
Ateca Cupra je první model nové značky a má parametry supersportu