Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty

vloženo

Zdokonalené interiéry modelů G Coupé a G Cabrio; všechny modely s multimediálním systémem Connectivit; nové verze Premium u modelů Infiniti G a G Coupé; inovativní satelitní navigace s pevným diskem a systém BoseŸ Premium Sound a inteligentní tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control) ve standardní výbavě

Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty

Vylepšený interiér s ještě větším důrazem na to, co je pro vozy Infiniti tak typické: osobitost, řemeslná zručnost a funkčnost. To jsou změny u luxusních sportovních vozů G Coupé a G Cabrio v modelovém roce 2010. Tyto vozy s výkonným motorem V6 doplní třetí člen řady G, provedení sedan, který dle oficiálního ohlášení nabídne v roce 2010 nejenom přepracovaný interiér, ale i změnu v exteriéru. Společnost Infiniti kromě toho v reakci na požadavky zákazníků ohlásila novou verzi sedanů a coupé s nejvyšší úrovní výbavy pod názvem Premium.


Ústředním prvkem interiéru je přepracovaný centrální panel, který vychází z panelu crossoverů EX a FX. Nový panel ladí s individuálním charakterem interiéru, klade důraz na přírodní materiály a japonské umění, přičemž si zachovává výjimečnou ergonomii svého předchůdce.

Nová struktura hliníkových prvků interiéru je inspirována tradiční japonskou kaligrafií. Volitelné obložení z Maple Wood se vyznačuje novým, vysoce lesklým povrchem. Ukazatele a displej na přístrojové desce mají nyní bílé pozadí.

Do vozů coupé byla poprvé zabudována informační a zábavní platforma Infiniti Connectiviti. Její varianta s navigací, známá po názvem Connectiviti+, je nyní součástí standardní výbavy nových modelů Premium. Systém Connectiviti+ přináší oproti předchozí navigaci mnohem více funkcí, jako například trojrozměrnou grafiku a exkluzivní přístup k turistickým informacím z průvodce Michelin Guide. Výpočet tras je navíc ve srovnání s předchozím systémem s jednotkou DVD čtyřikrát rychlejší.

Multimediální výbava celé modelové řady G pro rok 2010 nepochybně aspiruje na prvenství mezi evropskými luxusními vozy. Zákazníci se nemusí potýkat s nesrozumitelnými, drahými a vzájemně těžko propojitelnými multimediálními doplňky, které nabízejí někteří konkurenti.

Do barevné palety modelů Coupé a Cabrio pro rok 2010 přibyla nová barva v odstínu Graphite Shadow. Jako všechny ostatní barvy je i ona opatřena technologií Infiniti Scratch-Shield, která je schopna jako mávnutím kouzelným proutkem sama působením tepla zacelit drobné škrábance. Ve všech ostatních směrech zůstal exteriér obou dvoudveřových modelů beze změn a zachoval si dynamický sportovní vzhled, kterým se nejmladší japonský výrobce luxusních vozů v Evropě stále více prosazuje.

Přepracované modely jsou součástí modelové řady G pro rok 2010, která se dále rozrostla o nové verze Premium s nejvyšší úrovní výbavy. Verze Premium byly vyvinuty v reakci na požadavky zákazníků, kteří si ponejvíce objednávali vozy G s plnou výbavou. Volitelné doplňky jsou tak nyní jejich standardní součástí, což posunulo pojem „plná výbava“ na novou úroveň. U modelů, které byly vždy známé svou bohatou výbavou a krátkým seznamem doplňků, je tento krok až překvapivý.

Modely Premium jsou kromě satelitní navigace Connectiviti+ standardně vybaveny zvukovým systémem Bose® s 11 reproduktory, pevným diskem s možností uložení až 300 CD, kamerou pro couvání a inovativní bezpečnostní technologií společnosti Infiniti – inteligentním tempomatem (ICC – Intelligent Cruise Control). Tempomat je součástí standardní výbavy každého vozu Infiniti – ICC je však inteligentní systém, který pomocí laserových senzorů pomáhá udržovat bezpečný odstup od vozidla vpředu. Nejnovější verze systému ICC pro celý rozsah rychlostí v případě nutnosti vůz úplně zastaví.

Nové verze Premium sedanu a coupé jsou k dispozici buď v luxusním provedení GT (s koženými vyhřívanými sedadly s pamětí a elektricky nastavitelnou bederní opěrou páteře u řidiče), nebo ve sportovnější variantě S, která standardně obsahuje prvky zaměřené na řidiče, jako je aktivní řízení všech kol (4WAS – Four-Wheel Active Steering), samosvorný diferenciál s viskózní spojkou (LSD – Limited Slip Differential), sportovní odpružení, sedadla a brzdy. Společnost Infiniti očekává, že modely Premium se stanou nejprodávanějšími vozy řady G v Evropě, s tím, že polovina všech zájemců o sedan si koupí verzi GT Premium a čtyři z 10 zájemců o coupé se rozhodnou pro S Premium. U vozů Cabrio pak byl model GT nahrazen verzí GT Premium, jejíž výbava je natolik úplná, že existuje jen jedna varianta.

Zákazníci mají v roce 2010 ještě snadnější rozhodování, protože jsme zjednodušili nabídku základních verzí coupé a sedanů. I když je k dispozici méně možností, základní verze modelů jsou i nadále vybaveny například bixenonovými světlomety s naklápěním, parkovacími čidly, elektricky nastavitelnými předními sedadly a sloupkem řízení, 18" koly z hliníkové slitiny, klíčem i-Key s inteligentním přístupem, tempomatem s omezovačem rychlosti a samoopravným lakem odolným proti poškrábání – a nyní také všemi multimediálními prvky systému Connectiviti se stereofonním zvukem ze 7 reproduktorů, dekodérem MP3, konektorem pro iPod/USB a připojením Bluetooth.

Mezi další změny v roce 2010 patří samostatný model Infiniti G s pohonem všech kol, který jsme vytvořili pod vlivem úspěchu této varianty. Ze všech sedanů G prodaných v Evropě jich bylo 44 % v provedení „x“ s inteligentním rozdělováním točivého momentu mezi všechna kola, které řidiči ocení zvláště v zimním období. Verze Automatic G se sedmistupňovou převodovkou, adaptivním řízením řazení (ASC – Adaptive Shift Control) a řadicími páčkami na volantu jsou nyní rovněž uvedeny jako samostatné modely.

I když byly všechny vozy řady G významně zdokonaleny, nedošlo u modelů Infiniti G a G Coupé ke zvýšení ceny. Model Cabrio si zachoval původní startovací cenu 1 420 500 Kč vč. DPH. Ceny verzí s automatickou převodovkou a pohonem všech kol vycházejí z původních cen zvýšených o ceny původně příplatkové výbavy. Totéž platí pro nové modely Premium, které se tak s ohledem na nové funkce a zdokonalení systému Connectiviti+ vyznačují výjimečnou hodnotou.

Ceny modelů G pro rok 2010 začínají na 1 058 400,- Kč vč. DPH u sedanu, 1 150 000,- Kč vč. DPH u Coupé a 1 420 500,- Kč vč. DPH u modelu Cabrio s elektricky sklápěnou pevnou střechou. Ceny sedanů „x“ s pohonem všech kol začínají na 1 108 800,- Kč vč. DPH.


Zdroj: TZ Infinity, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem