Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty

vloženo

Zdokonalené interiéry modelů G Coupé a G Cabrio; všechny modely s multimediálním systémem Connectivit; nové verze Premium u modelů Infiniti G a G Coupé; inovativní satelitní navigace s pevným diskem a systém BoseŸ Premium Sound a inteligentní tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control) ve standardní výbavě

Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty

Vylepšený interiér s ještě větším důrazem na to, co je pro vozy Infiniti tak typické: osobitost, řemeslná zručnost a funkčnost. To jsou změny u luxusních sportovních vozů G Coupé a G Cabrio v modelovém roce 2010. Tyto vozy s výkonným motorem V6 doplní třetí člen řady G, provedení sedan, který dle oficiálního ohlášení nabídne v roce 2010 nejenom přepracovaný interiér, ale i změnu v exteriéru. Společnost Infiniti kromě toho v reakci na požadavky zákazníků ohlásila novou verzi sedanů a coupé s nejvyšší úrovní výbavy pod názvem Premium.


Ústředním prvkem interiéru je přepracovaný centrální panel, který vychází z panelu crossoverů EX a FX. Nový panel ladí s individuálním charakterem interiéru, klade důraz na přírodní materiály a japonské umění, přičemž si zachovává výjimečnou ergonomii svého předchůdce.

Nová struktura hliníkových prvků interiéru je inspirována tradiční japonskou kaligrafií. Volitelné obložení z Maple Wood se vyznačuje novým, vysoce lesklým povrchem. Ukazatele a displej na přístrojové desce mají nyní bílé pozadí.

Do vozů coupé byla poprvé zabudována informační a zábavní platforma Infiniti Connectiviti. Její varianta s navigací, známá po názvem Connectiviti+, je nyní součástí standardní výbavy nových modelů Premium. Systém Connectiviti+ přináší oproti předchozí navigaci mnohem více funkcí, jako například trojrozměrnou grafiku a exkluzivní přístup k turistickým informacím z průvodce Michelin Guide. Výpočet tras je navíc ve srovnání s předchozím systémem s jednotkou DVD čtyřikrát rychlejší.

Multimediální výbava celé modelové řady G pro rok 2010 nepochybně aspiruje na prvenství mezi evropskými luxusními vozy. Zákazníci se nemusí potýkat s nesrozumitelnými, drahými a vzájemně těžko propojitelnými multimediálními doplňky, které nabízejí někteří konkurenti.

Do barevné palety modelů Coupé a Cabrio pro rok 2010 přibyla nová barva v odstínu Graphite Shadow. Jako všechny ostatní barvy je i ona opatřena technologií Infiniti Scratch-Shield, která je schopna jako mávnutím kouzelným proutkem sama působením tepla zacelit drobné škrábance. Ve všech ostatních směrech zůstal exteriér obou dvoudveřových modelů beze změn a zachoval si dynamický sportovní vzhled, kterým se nejmladší japonský výrobce luxusních vozů v Evropě stále více prosazuje.

Přepracované modely jsou součástí modelové řady G pro rok 2010, která se dále rozrostla o nové verze Premium s nejvyšší úrovní výbavy. Verze Premium byly vyvinuty v reakci na požadavky zákazníků, kteří si ponejvíce objednávali vozy G s plnou výbavou. Volitelné doplňky jsou tak nyní jejich standardní součástí, což posunulo pojem „plná výbava“ na novou úroveň. U modelů, které byly vždy známé svou bohatou výbavou a krátkým seznamem doplňků, je tento krok až překvapivý.

Modely Premium jsou kromě satelitní navigace Connectiviti+ standardně vybaveny zvukovým systémem Bose® s 11 reproduktory, pevným diskem s možností uložení až 300 CD, kamerou pro couvání a inovativní bezpečnostní technologií společnosti Infiniti – inteligentním tempomatem (ICC – Intelligent Cruise Control). Tempomat je součástí standardní výbavy každého vozu Infiniti – ICC je však inteligentní systém, který pomocí laserových senzorů pomáhá udržovat bezpečný odstup od vozidla vpředu. Nejnovější verze systému ICC pro celý rozsah rychlostí v případě nutnosti vůz úplně zastaví.

Nové verze Premium sedanu a coupé jsou k dispozici buď v luxusním provedení GT (s koženými vyhřívanými sedadly s pamětí a elektricky nastavitelnou bederní opěrou páteře u řidiče), nebo ve sportovnější variantě S, která standardně obsahuje prvky zaměřené na řidiče, jako je aktivní řízení všech kol (4WAS – Four-Wheel Active Steering), samosvorný diferenciál s viskózní spojkou (LSD – Limited Slip Differential), sportovní odpružení, sedadla a brzdy. Společnost Infiniti očekává, že modely Premium se stanou nejprodávanějšími vozy řady G v Evropě, s tím, že polovina všech zájemců o sedan si koupí verzi GT Premium a čtyři z 10 zájemců o coupé se rozhodnou pro S Premium. U vozů Cabrio pak byl model GT nahrazen verzí GT Premium, jejíž výbava je natolik úplná, že existuje jen jedna varianta.

Zákazníci mají v roce 2010 ještě snadnější rozhodování, protože jsme zjednodušili nabídku základních verzí coupé a sedanů. I když je k dispozici méně možností, základní verze modelů jsou i nadále vybaveny například bixenonovými světlomety s naklápěním, parkovacími čidly, elektricky nastavitelnými předními sedadly a sloupkem řízení, 18" koly z hliníkové slitiny, klíčem i-Key s inteligentním přístupem, tempomatem s omezovačem rychlosti a samoopravným lakem odolným proti poškrábání – a nyní také všemi multimediálními prvky systému Connectiviti se stereofonním zvukem ze 7 reproduktorů, dekodérem MP3, konektorem pro iPod/USB a připojením Bluetooth.

Mezi další změny v roce 2010 patří samostatný model Infiniti G s pohonem všech kol, který jsme vytvořili pod vlivem úspěchu této varianty. Ze všech sedanů G prodaných v Evropě jich bylo 44 % v provedení „x“ s inteligentním rozdělováním točivého momentu mezi všechna kola, které řidiči ocení zvláště v zimním období. Verze Automatic G se sedmistupňovou převodovkou, adaptivním řízením řazení (ASC – Adaptive Shift Control) a řadicími páčkami na volantu jsou nyní rovněž uvedeny jako samostatné modely.

I když byly všechny vozy řady G významně zdokonaleny, nedošlo u modelů Infiniti G a G Coupé ke zvýšení ceny. Model Cabrio si zachoval původní startovací cenu 1 420 500 Kč vč. DPH. Ceny verzí s automatickou převodovkou a pohonem všech kol vycházejí z původních cen zvýšených o ceny původně příplatkové výbavy. Totéž platí pro nové modely Premium, které se tak s ohledem na nové funkce a zdokonalení systému Connectiviti+ vyznačují výjimečnou hodnotou.

Ceny modelů G pro rok 2010 začínají na 1 058 400,- Kč vč. DPH u sedanu, 1 150 000,- Kč vč. DPH u Coupé a 1 420 500,- Kč vč. DPH u modelu Cabrio s elektricky sklápěnou pevnou střechou. Ceny sedanů „x“ s pohonem všech kol začínají na 1 108 800,- Kč vč. DPH.


Zdroj: TZ Infinity, foto archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Infiniti

Fotografie k článku

Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty Fotografie k článku Infinity G pro rok 2010: Více stylu, zábavy i hodnoty

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Novou generaci Subaru Outback japonská automobilka odhalila na autosalonu v NewYorku, kde se představila s 2,4litrovým přeplňovaným boxerem pod kapotou. Ten ze sebe doluje 260 koní výkonu. V Evropě se podle všeho..

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..