Hyundai XG a studie HED-1

vloženo

Nový Hyundai XG (na některých zahraničních trzích uváděný pod názvem Grandeur), který má nahradit současný model XG, bude představen během oficiální tiskové konference firmy Hyundai na Ženevském autosalónu

Hyundai XG a studie HED-1 Nové XG
Tento nový sedan odráží evropský styl nedávno přestaveného modelu Sonata. Je poháněn novým benzínovým motorem V6 o obsahu 3,3 litru, který bude časem doplněn dieselovým motorem o objemu 2,2 litru vybaveným technologií common rail. Co se týče velikosti, jízdních vlastností a prostoru je nové XG v situaci, kdy může ve své třídě nabídnout skutečnou alternativu k zavedeným evropským značkám. Základní vlastnosti vozu jsou vytříbené díky snaze udržet krok s požadavky cílového trhu. Zahrnují elektronický posilovač řízení, ESP, přední a zadní boční airbagy, aktivní opěrky hlavy, sedmnáctipalcová litá kola, duální klimatizaci a luxusní interiér ve dvou barevných tónech obložený dřevem s kovovými lemy. Nové XG je mírně větší než stávající model XG díky rozvoru náprav širšímu o 30 milimetrů, což zvětšuje vnitřní prostor a zlepšuje jízdní dynamiku a stabilitu. Během oznámení rozhodnutí vystavit tento vůz v Ženevě president Hyundai Motor Europe GmbH Kwang-Heum Um řekl: „Pro nás v Evropě je to nesmírně významný model. Nové XG nemá za cíl lámat prodejní rekordy v segmentu, ve kterém mají Evropští konkurenti většinový podíl. Tento model byl vytvořen, aby zvýšil povědomí o firmě Hyundai v segmentu, kde je postavení důležité. Má ho zvýšit tím, že zákazníci začnou vnímat prestiž, výkon, účast na trhu a hlavně kvalitu. Kromě toho, že vytvoří silné povědomí o produktech, Nové XG nás také pomůže dostat nastálo mezi první značky, které zákazníci vybírají.“ Hyundai Motor Europe očekává, že tento vůz bude na trhu od počátku letošního července. (foto nového XG zatím nebyla uvolněna).

Studie HED-1
K modelu nového XG se připojí také studie HED-1, jež je logickým rozšířením témat objevených u studie E3 (E-cubed) v roce 2004. Vůz ukazuje mnoho provokujících pohledů, které by mohly v budoucnu ovlivnit design víceúčelových vozidel orientovaných na provoz ve městě. Hlavní designer Gregory Guillaum řekl v evropském ústředí designu v Rüsselsheimu: „Tím, že naši zákazníci žádají více flexibility a uzpůsobení životnímu stylu a také mají stále se zvyšující nároky na kvalitu a sofistikovanost, studie jako je HED-1 nám pomáhá nejen připravit se na takovéto požadavky, ale také odhadnout reakci potenciálních zákazníků. Tyto modely jako takové jsou tou nejčistší formou výzkumu designu do které se můžeme zapojit a jsou také důležitými průvodci pro nastávající inovace produktů.“ Oba vozy budou představeny na tiskové konferenci, která se bude konat 1. března 2005 mezi 17:30 a 17:45. Tiskové konference se zúčastní pan Dong-Jin Kim, vicepresident a generální ředitel firmy Hyundai Motor Company, a pan Kwang Heum Um, president firmy Hyundai Motor Europe GmbH. Tiskové konference se zúčastní také pan Gregory Guillaume a tým spolupracující na vývoji studie HED-1. Z České republiky budou na stánku Hyundai přítomni během tiskových dnů pánové Richard Kopečný – generální ředitel, Zdeněk Fořt – prodejní a marketingový ředitel a Veronika Jakubcová – Public Relations Manager.


 Obrázek: nákres studie vozu HED-1

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing