Hyundai XG a studie HED-1

16. 02. 2005
Sdílet článek

Nový Hyundai XG (na některých zahraničních trzích uváděný pod názvem Grandeur), který má nahradit současný model XG, bude představen během oficiální tiskové konference firmy Hyundai na Ženevském autosalónu

Nové XG
Tento nový sedan odráží evropský styl nedávno přestaveného modelu Sonata. Je poháněn novým benzínovým motorem V6 o obsahu 3,3 litru, který bude časem doplněn dieselovým motorem o objemu 2,2 litru vybaveným technologií common rail. Co se týče velikosti, jízdních vlastností a prostoru je nové XG v situaci, kdy může ve své třídě nabídnout skutečnou alternativu k zavedeným evropským značkám. Základní vlastnosti vozu jsou vytříbené díky snaze udržet krok s požadavky cílového trhu. Zahrnují elektronický posilovač řízení, ESP, přední a zadní boční airbagy, aktivní opěrky hlavy, sedmnáctipalcová litá kola, duální klimatizaci a luxusní interiér ve dvou barevných tónech obložený dřevem s kovovými lemy. Nové XG je mírně větší než stávající model XG díky rozvoru náprav širšímu o 30 milimetrů, což zvětšuje vnitřní prostor a zlepšuje jízdní dynamiku a stabilitu. Během oznámení rozhodnutí vystavit tento vůz v Ženevě president Hyundai Motor Europe GmbH Kwang-Heum Um řekl: „Pro nás v Evropě je to nesmírně významný model. Nové XG nemá za cíl lámat prodejní rekordy v segmentu, ve kterém mají Evropští konkurenti většinový podíl. Tento model byl vytvořen, aby zvýšil povědomí o firmě Hyundai v segmentu, kde je postavení důležité. Má ho zvýšit tím, že zákazníci začnou vnímat prestiž, výkon, účast na trhu a hlavně kvalitu. Kromě toho, že vytvoří silné povědomí o produktech, Nové XG nás také pomůže dostat nastálo mezi první značky, které zákazníci vybírají.“ Hyundai Motor Europe očekává, že tento vůz bude na trhu od počátku letošního července. (foto nového XG zatím nebyla uvolněna).


Studie HED-1
K modelu nového XG se připojí také studie HED-1, jež je logickým rozšířením témat objevených u studie E3 (E-cubed) v roce 2004. Vůz ukazuje mnoho provokujících pohledů, které by mohly v budoucnu ovlivnit design víceúčelových vozidel orientovaných na provoz ve městě. Hlavní designer Gregory Guillaum řekl v evropském ústředí designu v Rüsselsheimu: „Tím, že naši zákazníci žádají více flexibility a uzpůsobení životnímu stylu a také mají stále se zvyšující nároky na kvalitu a sofistikovanost, studie jako je HED-1 nám pomáhá nejen připravit se na takovéto požadavky, ale také odhadnout reakci potenciálních zákazníků. Tyto modely jako takové jsou tou nejčistší formou výzkumu designu do které se můžeme zapojit a jsou také důležitými průvodci pro nastávající inovace produktů.“ Oba vozy budou představeny na tiskové konferenci, která se bude konat 1. března 2005 mezi 17:30 a 17:45. Tiskové konference se zúčastní pan Dong-Jin Kim, vicepresident a generální ředitel firmy Hyundai Motor Company, a pan Kwang Heum Um, president firmy Hyundai Motor Europe GmbH. Tiskové konference se zúčastní také pan Gregory Guillaume a tým spolupracující na vývoji studie HED-1. Z České republiky budou na stánku Hyundai přítomni během tiskových dnů pánové Richard Kopečný – generální ředitel, Zdeněk Fořt – prodejní a marketingový ředitel a Veronika Jakubcová – Public Relations Manager.


 Obrázek: nákres studie vozu HED-1

Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Nissan Navara

Rok výroby 2018

499 900 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

BMW Řada 5

Rok výroby 2020

849 000 Kč