Hyundai Veloster s turbem oficiálně

vloženo

Jihokorejský sportovně laděný hatchback se dočká přeplňovaného motoru. V zámoří se bude jednat o přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 204 koní, přičemž podvozek dozná řady změn. Na výběr bude rovněž dvojice převodovek v podobě šestirychlostního manuálnu a dvouspojkového automatu.

Hyundai Veloster s turbem oficiálně Veloster s benzínovou atmosfrécikou šestnáctistovkou jsme před nedávnem otestovali. Motor jsme vychválili ale velké zklamání přinesl podvozek, který se příliš nepovedl a v našich očích je hoden spíše pro masochysty. Představit si proto pod kapotou nepříliš klidného Velosteru silnější motor bez technických úprav podvozku by nešlo. Automobilka Hyundai však Velostera upravila (dokonce jeho hmotnost se zvýšila z 1172 na 1270 kg) a pod kapotou se může usadit přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI produkující výkon 204 koní v 6000 ot./min., které jsou doplněny maximem točivého momentu 265 Nm v 500 ot./min. Veloster bude k dispozici s automatem i manuálem.

Hyundai, Petr Šikl

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně Fotografie k článku Hyundai Veloster s turbem oficiálně
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách