Hyundai v únoru opět na 3. místě

vloženo

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, se v únoru letošního roku umístila s počtem 510 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi ostatními dováženými automobilovými značkami a získala tak podíl 6 %.

Ilustrační foto k článku Hyundai v únoru opět na 3. místě Prodejní výsledky
Za únor 2006 bylo v ČR registrováno 510 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 6,0 %. V porovnání se stejným obdobím loňského roku se jedná o vynikající navýšení a to o 87,5 %. V kategorii LUV se jedná o 110 nově registrovaných vozidel a podíl 3,6 %. Zde navýšení představuje dokonce 93 %! Celkem OA +LUV činí 620 vozů a podíl na trhu 5,4 %. V jednotlivých segmentech se značce v únoru rovněž dařilo. Zejména v kategorii SUV, kde se vůz Tucson opět umístil na vynikajícím 1. místě (75 vozů kategorie M1a N1). Hyundai Santa Fe s počtem 49 vozů (kategorie M1 + N1) obsadil bronzovou příčku této kategorie.
Hyundai Atos Prime skončil ve své kategorii na 2. místě. Hyundai Getz je v lednu 3. nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B. Dalším vozem, který se umístil na špici je sportovní Coupe na 3. místě své kategorie. Na 4. místě se rovněž tentokrát umístil Hyundai Accent, vůz segmentu C. Za období leden až únor bylo celkem registrováno 963 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 5,9 % a tím i 3. místo mezi ostatními dováženými značkami. Za stejné období bylo registrováno 241 lehkých užitkových vozů.
Tím získal Hyundai v ČR podíl na trhu 3,7 %. Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai, bylo za první dva měsíce roku registrováno 1204. Podíl na trhu tak činil 5,3 %.

Zdroj: Hyundai Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing