Hyundai v ČR

vloženo

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, zahájila prodej vozů této značky v květnu 2001. V prvním roce působení bylo v ČR prodáno 1.736 (OA+LUV) vozů. V letošním roce prodej resp. registrace vozů představují jen za období leden až srpen čísla 5.170 a podíl na trhu 4,7%. Jen v srpnu 2005 tedy bylo registrováno 728 osobních vozů Hyundai, což je téměř polovina vozů prodaných HMCZ v roce 2001.

Ilustrační foto k článku Hyundai v ČR

Prodejní výsledky
Za období leden – srpen 2005 bylo v ČR registrováno 4.513 osobních vozů, což představuje podíl na trhu 5,1%. V kategorii LUV se jedná o 657 nově registrovaných vozidel a podíl 2,8%. Celkem OA +LUV činí 5.170 vozů a podíl na trhu 4,7%.

V srpnu letošního roku bylo v kategorii osobních automobilů registrováno 728 vozidel a podíl na trhu dosáhl vynikajících 6,9%. Tento počet zajistil značce Hyundai 2. místo na žebříčku mezi dováženými vozy ve stejné kategorii. V kategorii LUV bylo registrováno za stejné období 90 vozů s podílem na trhu 2,7%. Celkem bylo tedy registrováno 818 OA + LUV s podílem na trhu 5,9%. Za srpen tak obsadila značka Hyundai (OA+LUV)na domácím trhu 4. místo mezi dováženými značkami.

Novinky letošního podzimu:
Na podzim letošního roku uvádí Hyundai v ČR na trh několik novinek, které obohatí či rozšíří nabídku a jistě tak přispějí k dalšímu zvýšení zájmu o vozy Hyundai:

  • Nový Hyundai Getz – jeho předchůdce je stále nejprodávanějším modelem značky Hyundai v ČR
  • Hyundai Grandeur – luxusní limuzína, která se stala oficiálním vozem nadcházejícího MS ve fotbale v Německu 2006
  • Rozšíření nabídky u vozu Hyundai Sonata o verzi s motorem 3,3 l
  • Facelift vozu Atos Prime
  • Facelift vozu Tucson – král segmentu SUV/Off Road s novým motorem 2,0 CRDi VGT o výkonu 103 kW

Hyundai a fotbal
Hyundai Motor CZ v rámci svých aktivit i nadále pokračuje v ČR ve spolupráci s českou fotbalovou reprezentací. Tato aktivita vynikajícím způsobem navazuje na světové aktivity v tomto sportovním odvětví, jelikož společnost Hyundai Motor Company je již tradičním partnerem fotbalových mistrovstvích. 2000 – ME Holandsko a Belgie, 2002 – MS Japonsko a Korea, 2004 – ME Portugalsko a v příštím roce MS v Německu. Na letošním autosalonu v Ženevě (březen 2005) byla podepsána smlouva s FIFA o prodloužení této spolupráce a to až do roku 2014.


Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer