Hyundai v ČR

vloženo

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, zahájila prodej vozů této značky v květnu 2001. V prvním roce působení bylo v ČR prodáno 1.736 (OA+LUV) vozů. V letošním roce prodej resp. registrace vozů představují jen za období leden až srpen čísla 5.170 a podíl na trhu 4,7%. Jen v srpnu 2005 tedy bylo registrováno 728 osobních vozů Hyundai, což je téměř polovina vozů prodaných HMCZ v roce 2001.

Ilustrační foto k článku Hyundai v ČR

Prodejní výsledky
Za období leden – srpen 2005 bylo v ČR registrováno 4.513 osobních vozů, což představuje podíl na trhu 5,1%. V kategorii LUV se jedná o 657 nově registrovaných vozidel a podíl 2,8%. Celkem OA +LUV činí 5.170 vozů a podíl na trhu 4,7%.

V srpnu letošního roku bylo v kategorii osobních automobilů registrováno 728 vozidel a podíl na trhu dosáhl vynikajících 6,9%. Tento počet zajistil značce Hyundai 2. místo na žebříčku mezi dováženými vozy ve stejné kategorii. V kategorii LUV bylo registrováno za stejné období 90 vozů s podílem na trhu 2,7%. Celkem bylo tedy registrováno 818 OA + LUV s podílem na trhu 5,9%. Za srpen tak obsadila značka Hyundai (OA+LUV)na domácím trhu 4. místo mezi dováženými značkami.

Novinky letošního podzimu:
Na podzim letošního roku uvádí Hyundai v ČR na trh několik novinek, které obohatí či rozšíří nabídku a jistě tak přispějí k dalšímu zvýšení zájmu o vozy Hyundai:

  • Nový Hyundai Getz – jeho předchůdce je stále nejprodávanějším modelem značky Hyundai v ČR
  • Hyundai Grandeur – luxusní limuzína, která se stala oficiálním vozem nadcházejícího MS ve fotbale v Německu 2006
  • Rozšíření nabídky u vozu Hyundai Sonata o verzi s motorem 3,3 l
  • Facelift vozu Atos Prime
  • Facelift vozu Tucson – král segmentu SUV/Off Road s novým motorem 2,0 CRDi VGT o výkonu 103 kW

Hyundai a fotbal
Hyundai Motor CZ v rámci svých aktivit i nadále pokračuje v ČR ve spolupráci s českou fotbalovou reprezentací. Tato aktivita vynikajícím způsobem navazuje na světové aktivity v tomto sportovním odvětví, jelikož společnost Hyundai Motor Company je již tradičním partnerem fotbalových mistrovstvích. 2000 – ME Holandsko a Belgie, 2002 – MS Japonsko a Korea, 2004 – ME Portugalsko a v příštím roce MS v Německu. Na letošním autosalonu v Ženevě (březen 2005) byla podepsána smlouva s FIFA o prodloužení této spolupráce a to až do roku 2014.


Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..