Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet

vloženo

Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet Stylový sedmimístný velkoprostorový automobil značky Hyundai, model Trajet, absolvoval zkrášlovací kúru a je nyní k mání s novým ještě výkonnějším, pružným a úsporným zážehovým motorem o zdvihovém objemu 2,0 l. Prostorný a výborně vybavený velkoprostorový vůz, jenž představuje v kategorii MPV špičku v nabídce Hyundai, přichází začátkem května 2004 v České republice do prodeje. Nový Trajet získal ještě větší rodinný charakter. Na přídi předvádí nový návrh masky chladiče a čirou optiku hlavních světlometů. Nové jsou rovněž zadní skupinové svítilny, stejně jako ozdobný pruh na místě pro upevnění registrační značky. V základní výbavě všech verzí Elegance je například i duální automatická klimatizace s čidlem vzduchu. Uvnitř má Trajet všeobecně jasnější vzhled díky novému světle šedému čalounění protaženému až na střední střešní sloupky. Nový palubní počítač umožňuje odečíst teplotu okolního vzduchu, dobu jízdy, vzdálenost a podle aktuálního stavu paliva pravděpodobný dojezd. Sluneční clony a odkládací skříňka jsou pro větší pohodlí opatřeny osvětlením, zatímco střed volantu má nový návrh loga Hyundai. Pro větší bezpečnost cestujících je střední zadní sedadlo vybaveno novými tříbodovými pásy. Pod kapotou nahradil nový značkový zážehový motor Beta 2,0i l s ventilovým rozvodem DOHC CVVT s plynule proměnným časováním ventilů původní jednotku Sirius 2,0 l. Vrtání nového motoru je mírně menší a činí 82 mm, naopak zdvih se prodloužil na 93,5 mm. Výsledkem je zvětšení maximálního výkonu z 99 kW (134 k) na 103 kW (140 k) při 6000 ot/min s maximem točivého momentu 184 N.m při 4500 ot/min. Model MPV s ručně řazenou převodovkou hbitě zrychlí z 0 na 100 km/h za 12,6 sekundy a dosahuje největší rychlosti 183 km/h. Významně se zlepšila také úspornost automobilu při jízdách po městě na nákupy nebo do školy. Hodnota spotřeby paliva v tzv. městském cyklu se u verze s ručně řazenou převodovkou snížila o 15 procent na 11,2 l benzinu na 100 km. Ačkoliv se spotřeba paliva při cestách mimo město nezměnila, kombinovaný údaj ukazuje celkové zlepšení o 7 procent na 8,7 l paliva na 100 km. Další dvě varianty vozu Trajet s výkonnějším zážehovým motorem Delta V6 o zdvihovém objemu 2,7 l s ventilovým rozvodem DOHC a úsporným přímovstřikovým vznětovým motorem CRDi 2,0 l zůstávají v nabídce. Do automobilu Trajet s oběma typy motorů o zdvihovém objemu 2,0 l se standardně montuje pětistupňová ručně řazená převodovka. Čtyřstupňové samočinné ústrojí se v případě jednotek 2,0 l dodává na přání, zatímco v modelu s 2,7 l motorem představuje standard. Podobně jako všechny modely značky Hyundai má i Trajet tříletou plně přenosnou záruku bez omezení kilometrového nájezdu. Cena vozu začíná na 699.900 Kč. vč. DPH. Trajet byl rovněž homologován pro kategorii N1, tedy verzi s možností odpočtu DPH. Cena bez DPH začíná na 606.141 Kč. Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu
07.01.2019
Test ojetiny: Volkswagen Golf V – pátá generace úspěchu
04.01.2019
BMW Individual M850i xDrive Coupé Night Sky - krása vesmírná
29.12.2018
Test ojetiny: Citroën C4 – auto dvou tváří
22.12.2018
Volkswagen Golf GTI TCR přichází na český trh
20.12.2018
Test: Mazda 2 není malé auto jen pro ženy
07.12.2018
Škoda Scala má po oficiální premiéře
06.12.2018
Renault Captur má nový motor 1,3 TCe
04.12.2018
Seat Tarraco v prodeji, české ceny začínají na 762 900 Kč
03.12.2018
Test ojetiny: Chevrolet Kalos – levný konkurent Fabie
20.11.2018
Kia ProCeed: Shooting brake ze Žiliny začal sjíždět z výrobních linek
17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Test ojetiny: Ford Focus – král zatáček se stále líbí
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou