Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet

vloženo

Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet Stylový sedmimístný velkoprostorový automobil značky Hyundai, model Trajet, absolvoval zkrášlovací kúru a je nyní k mání s novým ještě výkonnějším, pružným a úsporným zážehovým motorem o zdvihovém objemu 2,0 l. Prostorný a výborně vybavený velkoprostorový vůz, jenž představuje v kategorii MPV špičku v nabídce Hyundai, přichází začátkem května 2004 v České republice do prodeje. Nový Trajet získal ještě větší rodinný charakter. Na přídi předvádí nový návrh masky chladiče a čirou optiku hlavních světlometů. Nové jsou rovněž zadní skupinové svítilny, stejně jako ozdobný pruh na místě pro upevnění registrační značky. V základní výbavě všech verzí Elegance je například i duální automatická klimatizace s čidlem vzduchu. Uvnitř má Trajet všeobecně jasnější vzhled díky novému světle šedému čalounění protaženému až na střední střešní sloupky. Nový palubní počítač umožňuje odečíst teplotu okolního vzduchu, dobu jízdy, vzdálenost a podle aktuálního stavu paliva pravděpodobný dojezd. Sluneční clony a odkládací skříňka jsou pro větší pohodlí opatřeny osvětlením, zatímco střed volantu má nový návrh loga Hyundai. Pro větší bezpečnost cestujících je střední zadní sedadlo vybaveno novými tříbodovými pásy. Pod kapotou nahradil nový značkový zážehový motor Beta 2,0i l s ventilovým rozvodem DOHC CVVT s plynule proměnným časováním ventilů původní jednotku Sirius 2,0 l. Vrtání nového motoru je mírně menší a činí 82 mm, naopak zdvih se prodloužil na 93,5 mm. Výsledkem je zvětšení maximálního výkonu z 99 kW (134 k) na 103 kW (140 k) při 6000 ot/min s maximem točivého momentu 184 N.m při 4500 ot/min. Model MPV s ručně řazenou převodovkou hbitě zrychlí z 0 na 100 km/h za 12,6 sekundy a dosahuje největší rychlosti 183 km/h. Významně se zlepšila také úspornost automobilu při jízdách po městě na nákupy nebo do školy. Hodnota spotřeby paliva v tzv. městském cyklu se u verze s ručně řazenou převodovkou snížila o 15 procent na 11,2 l benzinu na 100 km. Ačkoliv se spotřeba paliva při cestách mimo město nezměnila, kombinovaný údaj ukazuje celkové zlepšení o 7 procent na 8,7 l paliva na 100 km. Další dvě varianty vozu Trajet s výkonnějším zážehovým motorem Delta V6 o zdvihovém objemu 2,7 l s ventilovým rozvodem DOHC a úsporným přímovstřikovým vznětovým motorem CRDi 2,0 l zůstávají v nabídce. Do automobilu Trajet s oběma typy motorů o zdvihovém objemu 2,0 l se standardně montuje pětistupňová ručně řazená převodovka. Čtyřstupňové samočinné ústrojí se v případě jednotek 2,0 l dodává na přání, zatímco v modelu s 2,7 l motorem představuje standard. Podobně jako všechny modely značky Hyundai má i Trajet tříletou plně přenosnou záruku bez omezení kilometrového nájezdu. Cena vozu začíná na 699.900 Kč. vč. DPH. Trajet byl rovněž homologován pro kategorii N1, tedy verzi s možností odpočtu DPH. Cena bez DPH začíná na 606.141 Kč. Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.05.2017
Škoda Superb upevňuje své postavení novou výbavou
27.05.2017
Volkswagen Caddy TGI se chlubí dojezdem 610 km, resp. 760 km ve verzi Maxi
26.05.2017
Interiér Škody Karoq obrazem - podívejte se na vychytávky, které Ateca nemá
25.05.2017
Test: BMW X6 xDrive30d - když máte na výběr
25.05.2017
Range Rover Velar v Česku, připravte si něj 3 miliony
24.05.2017
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid ujede 63 km na baterie, v prodeji v létě
23.05.2017
Volkswagen up! GTI je realitou, pojede 197 km/h
22.05.2017
Test: Citroën C3 1.6 BlueHDi (2017) - atraktivní design, originalita a komfort
21.05.2017
Pro Evropu je určeno jen 1500 ks limitované edice Nissanu Navara Trek-1°
20.05.2017
Renault Trafic SpaceClass - luxus pro 9 pasažérů
18.05.2017
Škoda Karoq kompletně odhalena, je to zmenšený Kodiaq
18.05.2017
Nové BMW M5 dostalo pohon všech kol, který lze rozpojit a driftovat
18.05.2017
Test ojetiny: Volvo V60 D5 - zastánce rodinných pravidel
17.05.2017
KIA Soul EV nově s dojezdem až 250 km stojí 870 tisíc korun
16.05.2017
Test: Renault Talisman Grandtour - top elegán klame tělem
14.05.2017
Připravte se na léto - BMW 2 Coupé a Cabrio jsou tady
13.05.2017
Nástupce Škody Yeti se odhaluje - Karoq na nových fotografiích
12.05.2017
BMW řady 1 prošlo faceliftem a má stále pohon zadních kol
11.05.2017
Test ojetiny: Mercedes-Benz SLK 200 - Čirý nesmysl? Ani ne!
11.05.2017
Audi RS 5 Coupé v prodeji, za 450 koní zaplatíte 2,3 milionu