Hyundai Tucson – suverén s novým nábojem

vloženo

Tucson splnil očekávání - stal se úspěšným modelem. Asi nejlépe to dokládají jeho prodeje, v nichž mu suverénně patří čelo v dané kategorii. Bude tomu tak jistě i nadále, protože do nového modelového roku vstupuje Hyundai Tucson s novým nábojem.

Ilustrační foto k článku Hyundai Tucson – suverén s novým nábojem Vyšší komfort
Změny směřující k jeho ještě větší atraktivitě jsou vysledovatelné už zvenku. Na bočním obložení již nenajdete název značky, naopak samotné obložení může být nyní i u čtyř barev v barvě vozu. Nový design mají také šestnáctipalcová litá kola, a to ve všech úrovních výbav. Další vylepšení směřující především k ještě většímu pocitu pohodlí a komfortu ve voze, jsou uvnitř. Kvalitnější materiály jsou použity na přístrojové desce, ve výplních dveří i klikách, nový materiál byl použit rovněž pro čalounění stropu. Jiné je také čalounění sedaček, bederní opěrka a možnost nastavení polohy opěrek hlavy na předních sedačkách se pak staly standardem u všech verzí modelu. V základní výbavě tucsonu se změnil kryt zavazadlového prostoru z vyklápěcího na roletový, nový design byl použit také v obložení přístrojové desky imitací kovu. Další novinkou je látková sluneční clona s osvětlením a zrcátkem a ve vyšších výbavách doplněná ještě možností zastínit prostor nad vnitřním zpětným zrcátkem.

Co stojí za úspěchem

S délkou 4325 mm, šířkou 1795 mm a výškou 1680 mm nelze Hyundai Tucson v žádném případě přehlédnout. O to se stará dostatečně robustní a zároveň i notně reprezentativní design. Pod sebevědomou karosérií tucsonu se ukrývá prostorný a promyšleně uspořádaný interiér, jenž při rozvoru 2630 mm nabízí uvnitř více místa než leckterá konkurence ze třídy SUV. Sedačky jsou komfortně polstrované, nechybí jim ovšem vyztužení, aby tělo i v rychle projížděných zatáčkách mělo dobrou oporu. Přístrojová deska je uspořádána přehledně, všechny ukazatele jsou dobře čitelné. Páka převodovky, ať už manuální nebo automatické, je součástí středového panelu, je tak proto vhodně „po ruce“. Dopředu i dozadu je z vozidla dobrý výhled, vyšší posaz zaručuje skvělý přehled rovněž o dění okolo vozu. Tucsonu samozřejmě neschází ani pohon všech kol, který je automatický, takže samočinně zareaguje v okamžiku, kdy některé z poháněných kol ztratí záběr. Systém v takové situaci okamžitě přesune až 50 procent dostupného točivého momentu na zadní nápravu. Vše se děje automaticky a bez zásahu řidiče. Systém umožňuje i manuální volbu 4x4. Dalším prostředkem pro bezproblémovou jízdu jsou pohonné jednotky. Jejich skladbou tucson vyhoví rozličným požadavkům zákazníků - pod jeho kapotou najdete nejen benzínové agregáty (2,0 a 2,7 litru), ale i nový úsporný turbodiesel (2,0 CRDi), který nyní přichází se systémem VGT, tedy s proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla, systémem, který snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tento typ motoru bude rovněž vybaven filtrem pevných částic. V nabídce bude se šestistupňovu manuální převodovkou.

Novinka do prodeje

Hyundai Tucson přichází v modelovém roce 2006 s celou řadou novinek, které přispívají k jeho ještě větší atraktivitě. K dostání bude v široké síti prodejců značky již od listopadu 2005.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer