Hyundai Tucson – suverén s novým nábojem

vloženo

Tucson splnil očekávání - stal se úspěšným modelem. Asi nejlépe to dokládají jeho prodeje, v nichž mu suverénně patří čelo v dané kategorii. Bude tomu tak jistě i nadále, protože do nového modelového roku vstupuje Hyundai Tucson s novým nábojem.

Vyšší komfort
Změny směřující k jeho ještě větší atraktivitě jsou vysledovatelné už zvenku. Na bočním obložení již nenajdete název značky, naopak samotné obložení může být nyní i u čtyř barev v barvě vozu. Nový design mají také šestnáctipalcová litá kola, a to ve všech úrovních výbav. Další vylepšení směřující především k ještě většímu pocitu pohodlí a komfortu ve voze, jsou uvnitř. Kvalitnější materiály jsou použity na přístrojové desce, ve výplních dveří i klikách, nový materiál byl použit rovněž pro čalounění stropu. Jiné je také čalounění sedaček, bederní opěrka a možnost nastavení polohy opěrek hlavy na předních sedačkách se pak staly standardem u všech verzí modelu. V základní výbavě tucsonu se změnil kryt zavazadlového prostoru z vyklápěcího na roletový, nový design byl použit také v obložení přístrojové desky imitací kovu. Další novinkou je látková sluneční clona s osvětlením a zrcátkem a ve vyšších výbavách doplněná ještě možností zastínit prostor nad vnitřním zpětným zrcátkem.


Co stojí za úspěchem

S délkou 4325 mm, šířkou 1795 mm a výškou 1680 mm nelze Hyundai Tucson v žádném případě přehlédnout. O to se stará dostatečně robustní a zároveň i notně reprezentativní design. Pod sebevědomou karosérií tucsonu se ukrývá prostorný a promyšleně uspořádaný interiér, jenž při rozvoru 2630 mm nabízí uvnitř více místa než leckterá konkurence ze třídy SUV. Sedačky jsou komfortně polstrované, nechybí jim ovšem vyztužení, aby tělo i v rychle projížděných zatáčkách mělo dobrou oporu. Přístrojová deska je uspořádána přehledně, všechny ukazatele jsou dobře čitelné. Páka převodovky, ať už manuální nebo automatické, je součástí středového panelu, je tak proto vhodně „po ruce“. Dopředu i dozadu je z vozidla dobrý výhled, vyšší posaz zaručuje skvělý přehled rovněž o dění okolo vozu. Tucsonu samozřejmě neschází ani pohon všech kol, který je automatický, takže samočinně zareaguje v okamžiku, kdy některé z poháněných kol ztratí záběr. Systém v takové situaci okamžitě přesune až 50 procent dostupného točivého momentu na zadní nápravu. Vše se děje automaticky a bez zásahu řidiče. Systém umožňuje i manuální volbu 4x4. Dalším prostředkem pro bezproblémovou jízdu jsou pohonné jednotky. Jejich skladbou tucson vyhoví rozličným požadavkům zákazníků - pod jeho kapotou najdete nejen benzínové agregáty (2,0 a 2,7 litru), ale i nový úsporný turbodiesel (2,0 CRDi), který nyní přichází se systémem VGT, tedy s proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla, systémem, který snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tento typ motoru bude rovněž vybaven filtrem pevných částic. V nabídce bude se šestistupňovu manuální převodovkou.

Novinka do prodeje

Hyundai Tucson přichází v modelovém roce 2006 s celou řadou novinek, které přispívají k jeho ještě větší atraktivitě. K dostání bude v široké síti prodejců značky již od listopadu 2005.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem
24.08.2017
Test ojetiny: Ford C-Max – větší než si myslíte