Hyundai Tucson – suverén s novým nábojem

vloženo

Tucson splnil očekávání - stal se úspěšným modelem. Asi nejlépe to dokládají jeho prodeje, v nichž mu suverénně patří čelo v dané kategorii. Bude tomu tak jistě i nadále, protože do nového modelového roku vstupuje Hyundai Tucson s novým nábojem.

Vyšší komfort
Změny směřující k jeho ještě větší atraktivitě jsou vysledovatelné už zvenku. Na bočním obložení již nenajdete název značky, naopak samotné obložení může být nyní i u čtyř barev v barvě vozu. Nový design mají také šestnáctipalcová litá kola, a to ve všech úrovních výbav. Další vylepšení směřující především k ještě většímu pocitu pohodlí a komfortu ve voze, jsou uvnitř. Kvalitnější materiály jsou použity na přístrojové desce, ve výplních dveří i klikách, nový materiál byl použit rovněž pro čalounění stropu. Jiné je také čalounění sedaček, bederní opěrka a možnost nastavení polohy opěrek hlavy na předních sedačkách se pak staly standardem u všech verzí modelu. V základní výbavě tucsonu se změnil kryt zavazadlového prostoru z vyklápěcího na roletový, nový design byl použit také v obložení přístrojové desky imitací kovu. Další novinkou je látková sluneční clona s osvětlením a zrcátkem a ve vyšších výbavách doplněná ještě možností zastínit prostor nad vnitřním zpětným zrcátkem.


Co stojí za úspěchem

S délkou 4325 mm, šířkou 1795 mm a výškou 1680 mm nelze Hyundai Tucson v žádném případě přehlédnout. O to se stará dostatečně robustní a zároveň i notně reprezentativní design. Pod sebevědomou karosérií tucsonu se ukrývá prostorný a promyšleně uspořádaný interiér, jenž při rozvoru 2630 mm nabízí uvnitř více místa než leckterá konkurence ze třídy SUV. Sedačky jsou komfortně polstrované, nechybí jim ovšem vyztužení, aby tělo i v rychle projížděných zatáčkách mělo dobrou oporu. Přístrojová deska je uspořádána přehledně, všechny ukazatele jsou dobře čitelné. Páka převodovky, ať už manuální nebo automatické, je součástí středového panelu, je tak proto vhodně „po ruce“. Dopředu i dozadu je z vozidla dobrý výhled, vyšší posaz zaručuje skvělý přehled rovněž o dění okolo vozu. Tucsonu samozřejmě neschází ani pohon všech kol, který je automatický, takže samočinně zareaguje v okamžiku, kdy některé z poháněných kol ztratí záběr. Systém v takové situaci okamžitě přesune až 50 procent dostupného točivého momentu na zadní nápravu. Vše se děje automaticky a bez zásahu řidiče. Systém umožňuje i manuální volbu 4x4. Dalším prostředkem pro bezproblémovou jízdu jsou pohonné jednotky. Jejich skladbou tucson vyhoví rozličným požadavkům zákazníků - pod jeho kapotou najdete nejen benzínové agregáty (2,0 a 2,7 litru), ale i nový úsporný turbodiesel (2,0 CRDi), který nyní přichází se systémem VGT, tedy s proměnlivou geometrií lopatek turbodmychadla, systémem, který snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tento typ motoru bude rovněž vybaven filtrem pevných částic. V nabídce bude se šestistupňovu manuální převodovkou.

Novinka do prodeje

Hyundai Tucson přichází v modelovém roce 2006 s celou řadou novinek, které přispívají k jeho ještě větší atraktivitě. K dostání bude v široké síti prodejců značky již od listopadu 2005.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s.r.o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

17.11.2018
Omlazená Kia Optima startuje na 719 980 Kč, elektrifikovaná verze stojí přes milion
16.11.2018
Rodina Toyota Corolla se rozšiřuje o nový sedan
15.11.2018
Lexus ES 300h míří do Česka. Předprodej nového modelu zahájen
14.11.2018
Buďte vidět, české silnice se noří do tmy
13.11.2018
Test ojetiny: Peugeot 407 – elegantní kabát s lákavou cenovkou
12.11.2018
Víte, co všechno dnes umí nejlepší autokamera?
11.11.2018
Test ojetiny: Ford Fusion 1.4i (video)
08.11.2018
Mitsubishi Space Star má české ceny, v základu přijde na 239 850 Kč
07.11.2018
Jak bude vypadat interiér Škody Scala a jak velký bude mít kufr?
04.11.2018
Nový Peugeot Partner je tady, ceny od 390 000 Kč
01.11.2018
Připravte si 1,2 milionu korun, Cupra Ateca je tady!
31.10.2018
Test ojetiny: Renault Modus – vzácný návštěvník bazaru
30.10.2018
Jak nejlépe připravit auto na zimu a tuhé mrazy?
25.10.2018
Model T-Cross představen, je to nejmenší SUV Volkswagenu
23.10.2018
Seat Terraco je třetím SUV do party
23.10.2018
Škoda Fabia Combi Scoutline představena, oplastování není levné
22.10.2018
Nissan Qashqai dostal nový motor a dvouspojkovou převodovku
18.10.2018
Jaká auta jsou nejspolehlivější? Podle britů to jsou vozy z Japonska
17.10.2018
Luxusní BMW X7 představeno! Je obrovské a bude mít minimálně šestiválec
16.10.2018
Test ojetiny: Škoda Fabia – první generace láká cenou