HYUNDAI Terracan

vloženo

Terénních automobilů klasické koncepce ubývá. Jednou z mála automobilek, která ctí tradici pravých off-roadů je Hyundai s modernizovaným modelem Terracan. Robustní vůz, který se s jistotou pohybuje po asfaltových silnicích a lehce zvládá terénní nástrahy, si mnozí oblíbili i pro jeho vysokou míru reprezentativnosti.

HYUNDAI Terracan HYUNDAI Terracan

Zlepšení technických parametrů
To všechno platí i nadále, co víc, Terracan v uvedených směrech ještě dále posiluje. K vylepšení technických parametrů dochází především u velmi oblíbeného turbodieselu 2,9 CRDi, jehož dosavadní výkon 110 kW se zvyšuje na 120 kW, tedy ze 150 na 163 koně při 3800 otáčkách za minutu. U nového Terracanu se zvětšením brzdových kotoučů na 303 mm zvyšuje také účinnost brzd a byť nepatrně, se u něj mění i vnější rozměry do délky (4700 mm) a výšky (1840 mm). U verze Terracan 2,9 CRDi ELEGANCE je jako novinka trvalý pohon 4×4 s aktivním přenosem točivého momentu. Model je dodáván standardně s manuální převodovku, za příplatek je možná i čtyřstupňová automatická převodovka.


Vnitřní a vnější design

Velmi moderně vypadá Hyundai Terracan i pojetím vnějšího a vnitřního designu. Kromě rozšíření nabídky barev karosérie o další dva odstíny má nový model jinou také masku chladiče, nárazníky, zadní skupinové svítilny, páté dveře a litá kola. Mlhová světla dostala hranatější tvar a jsou nyní součástí předního nárazníku. Jinými barvami se prezentuje Terracan i ve svém interiéru. Zatímco dosud mu vládla především černá barva, nyní to bude šedý, potažmo béžový odstín. S tím dokonale souzní změněná přístrojová deska, na níž hlavní ukazatele dostaly bílý podklad a vyhlížejí více sportovním dojmem. Posádka se nyní bude v Terracanu cítit ještě více pohodlněji a komfortněji než dosud i díky několika dalším doplňkům. Vhod jistě přijde možnost výškového nastavení loketní opěrky vpředu, dvanáctivoltová zásuvka s držákem nápojů v zadní části středové konzoly či praktičtější uspořádání schránky v loketní opěrce, které má dvojité dno.

Ceny na českém trhu
Hyundai Terracan se na českém trhu prodává od 899 900 Kč včetně DPH. U Terracanu je rovněž možnost úpravy pro kategorii N1, tedy možnost odpočtu DPH. Cena této upravené verze je od 775 208 Kč bez DPH, avšak zahrnuje již přepážku a její monáž. Model Terracan 2,9 CRDi je v nabídce ve verzi DYNAMIC 4×4 (s 5stupňovou manuální převodovkou) a ELEGANCE 4×4 (s 5stupňovou manuální převodovkou nebo 4stupňovou automatickou převodovkou). Rovněž je k dispozici verze Terracan SPORT 4×4 s motorem 3,5 V6 a čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Záruka
Stejně jako u ostatních vozů Hyundai je i u Terracanu poskytována záruka 3 roky a to bez omezení počtu ujetých kilometrů.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

19.02.2019
Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře
18.02.2019
Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV
14.02.2019
BMW přestavilo modely X3 a X4 ve verzi M Competition
11.02.2019
Test ojetiny: Renault Mégane – než přišel pád
10.02.2019
Jedna reflexní vesta nemusí ve voze stačit
08.02.2019
Test: Peugeot 508 GT - bude z krasavce bestseller?
07.02.2019
Volkswagen Passat po faceliftu dostal nový diesel
06.02.2019
Interiér Škody Kamiq odhalen, vládne mu plovoucí displej
05.02.2019
Modernizovaný Ford Mondeo je tady, dokonce jako hybrid
04.02.2019
Přijíždí nový Renault Megane R.S. ve verzi Trophy
31.01.2019
Test ojetiny: Peugeot 207 – často přehlížené lvíče
30.01.2019
Nový Renault Clio je tady, mrkněte na fotky
29.01.2019
Test: Kia Sportage 2.0 CRDi SCR MHEV 4x4 8AT GT Line
28.01.2019
Na Kiu ProCeed Shooting brake půl milionu nestačí
23.01.2019
Volkswagen Touareg dostal nové motory, V6 TSI a V8 TDI
20.01.2019
Škoda Scala v prodeji, připravte si alespoň 369 900 Kč
14.01.2019
Toyota GR Supra - legenda se vrací a my o ní víme vše podstatné
11.01.2019
Test: Mitsubishi Space Star - jednoduchý a levný
10.01.2019
Peugeot 2008 slaví milion vyrobených kusů
08.01.2019
Suzuki Swift Sport je tady a nestojí ani půl milionu