Hyundai slavnostně otevřel první americký závod firmy

vloženo

Předseda Mong-Koo Chung a guvernér státu Alabama Bob Riley slaví společně s vysokými státními a federálními úředníky tuto milardovou investici.

Ilustrační foto k článku Hyundai slavnostně otevřel první americký závod firmy (Montgomery, Alabama) – Předseda Hyundai Automotive Mong-Koo Chung a guvernér státu Alabama Bob Riley se sešli 20. května s volenými zástupci státu Alabama, aby společně oslavili otevření závodu Hyundai Motor Manufacturing Alabama, LLC (HMMA). Tento závod v hodnotě 1,1 miliardy amerických dolarů je ve výstavbě od roku 2002 a jedná se o první výrobní závod firmy na území spojených států. Továrna zaměstnává více než 2000 lidí, kteří jsou výborně placeni se všemi zaměstnaneckými výhodami. Dalších 64 dodavatelů postavilo ve Spojených státech své továrny, aby tak mohli podporovat tento nový závod firmy Hyundai. Dohromady by měli tito dodavatelé vytvořit dalších 5500 míst a investovat celkem 500 milionů dolarů. “Tato nová továrna znovu stvrzuje závazek firmy Hyundai vůči Americké ekonomice stejně tak, jako závazek k americkým zákazníkům,“ řekl předseda Chung. “Američtí zákazníci již poznali kvalitu firmy Hyundai a tato nová továrna nám pomůže jim lépe sloužit.” Závod o rozloze dvou milionů čtverečních stop se rozkládá na ploše 1744 akrů a skládá se z lisovacího zařízení, lakovny, dílny pro kompletaci vozů, testovací dráhy o délce dvou mil a výrobny motorů, která bude produkovat nejnovější motor Hyundai o obsahu 3.3 litru V6. V květnu začal závod oficiálně fungovat a vyprodukoval první prodejní Sonatu 2006. Při plném výkonu vyprodukuje HMMA 300 000 vozů ročně. “V minulých třech letech byl Hyundai pro stát Alabama skvělým sousedem,“ řekl guvernér Riley. “Mluvím určitě za všechny obyvatele státu, když řeknu, že jsme hrdí na to, že máme firmu Hyundai zde v Montgomery a ještě hrdější jsme díky roli, kterou hrajeme v růstu této společnosti nejen ve Spojených státech, ale také po celém světě.”

NEJPOKROČILEJŠÍ SOUČASNÝ ZÁVOD FIRMY HYUNDAI
Firma Hyundai použila ve svém novém alabamském závodě všechny své znalosti na poli kvality a produktivity. Lisovací zařízení ve firmě HMMA obsahuje dva lisy, které vyvinou tlak 5 400 tun, což z nich dělá jedny z nejpokročilejších lisů na světě. Tok materiálu z lisovacího zařízení do svařovny je stoprocentně automatizován. Svařovna má k dispozici více než 250 robotů, kteří materiál, po tom co je dopraven z lisovny, svařují a utěsní, čímž plně automaticky přeměňují vylisované díly na automobily. Automatizace předchází možnému poškození oceli a pomáhá zajistit kvalitu. V lakovně je každá karoserie celkově očištěna a je pokryta zinko-fosfátovou vrstvou. Toto pokrytí pomáhá přilnout laku na karoserii. Aby se předešlo korozi, je karoserie ponořena do katodové lázně a v každé nádrži se otáčí o 360 stupňů (v celém procesu se celková rotace opakuje dvanáctkrát), aby se předešlo vzniku vzduchových bublinek v dutinách karoserie. Vůz je potom natřen podkladovým nátěrem a posléze také vrchním nátěrem, který vytváří finální barvu každého vozu. Karoserie dostává tu nejhladší možnou úpravu pomocí vysokorychlostních rozprašovačů. Finální fáze lakování zahrnuje aplikaci konečné vrstvy (která vozu dodává lesk), průjezd sušicí pecí a kontrolu pod intenzivním osvětlením, která zajistí bezchybnost laku. Automatické procesy obstarají sto procent lakování a všechny barvy jsou na bázi vody, což je bezpečnější pro životní prostředí. HMMA obsahuje také výrobnu motorů, která zpracovává a montuje 3,3 litrový motor Lambda V6. Motor modelu Sonata nejnovější a také nejsilnější motor V6 jaký Hyundai kdy vyráběl. Celohliníkový třílitr má výkon 235 koňských sil. Montážní hala nabízí více než dva kilometry nejmodernějších pásových dopravníků, které se přizpůsobují výšce každého pracovníka a nabízí tak optimální pozici pro montáž a snížení fyzické námahy. Toto flexibilní nastavení pásů také zvyšuje kvalitu, protože je jednodušší pracovat s jednotlivými díly automobilů. Prostor pro výstupní kontrolu zahrnuje test přetáčení, box pro vysokotlaké vodní testy a testovací okruh o délce 3,4 kilometru, který obsahuje nejrůznější povrchy tak, aby mohl každý vůz prokázat, že splňuje nejpřísnější požadavky na kvalitu a jízdní vlastnosti.

SONATA

Sonata byla navržena tak, aby splnila potřeby amerických zákazníků. Tento model je výsledkem tříletého vývoje v centru firmy Hyundai pro výzkum a vývoj a to včetně center v Michiganu a v Kalifornii. Hyundai Sonata model 2006, který byl představen na autosalónu North American International Auto Show v roce 2005, se pyšní kultivovaným a sofistikovaným designem a komfortním vnitřním prostorem, který je tak prostorný, že je v americké klasifikaci označen jako „velký vůz“, což je o celou jednu třídu nad modely Toyota Camry, Honda Accord a Nissan Altima. Sonata představuje nový standard bezpečnosti a nabízí šest standardních airbagů (přední a postranní airbagy pro řidiče i spolujezdce plus závěsy k utlumení bočního nárazu pro pasažéry na předních i zadních sedadlech), opěrky hlavy, kontrolu trakce, standardní systém ABS a také, poprvé ve třídě středních sedanů, také systém ESC (Electronic Stability Control). Tento model byl navržen tak, aby obdržel pět hvězdiček v testech prováděných organizací National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA). Od roku 2001 firma Hyundai investovala více než 200 milionů dolarů do designových center a testovacích zařízení po celých Spojených státech. Společnost investovala 30 milionů dolarů do centra v kalifornském Irvine, dalších 60 milionů dolarů do testovacího zařízení v kalifornském California City, a 117 milionů dolarů do technického centra ve městě Ann Arbor ve státě Michigan. Hyundai je teď schopen přivést auto k životu přímo ve Spojených státech - od fáze návrhů, až po testy a finální výrobu.

O FIRMĚ HMMA

Hyundai Motor Manufacturing Alabama, který má sídlo v alabamském Montgomery, je dceřinou společností firmy Hyundai Motor Company of Korea. HMMA v současné době produkuje sedan Sonata a na jaře 2006 začne vyrábět SUV Santa Fe 2007. Vozy značky Hyundai jsou ve Spojených státech distribuovány firmou Hyundai Motor America. Hyundai má ve spojených státech celkem 650 servisních a prodejních středisek.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě
08.02.2017
Video k testu ojetiny: Mercedes-Benz E 350 CDI
08.02.2017
Toyota Yaris - druhé omlazení a motorový upsizing