Hyundai slavnostně otevřel první americký závod firmy

vloženo

Předseda Mong-Koo Chung a guvernér státu Alabama Bob Riley slaví společně s vysokými státními a federálními úředníky tuto milardovou investici.

(Montgomery, Alabama) – Předseda Hyundai Automotive Mong-Koo Chung a guvernér státu Alabama Bob Riley se sešli 20. května s volenými zástupci státu Alabama, aby společně oslavili otevření závodu Hyundai Motor Manufacturing Alabama, LLC (HMMA). Tento závod v hodnotě 1,1 miliardy amerických dolarů je ve výstavbě od roku 2002 a jedná se o první výrobní závod firmy na území spojených států. Továrna zaměstnává více než 2000 lidí, kteří jsou výborně placeni se všemi zaměstnaneckými výhodami. Dalších 64 dodavatelů postavilo ve Spojených státech své továrny, aby tak mohli podporovat tento nový závod firmy Hyundai. Dohromady by měli tito dodavatelé vytvořit dalších 5500 míst a investovat celkem 500 milionů dolarů. “Tato nová továrna znovu stvrzuje závazek firmy Hyundai vůči Americké ekonomice stejně tak, jako závazek k americkým zákazníkům,“ řekl předseda Chung. “Američtí zákazníci již poznali kvalitu firmy Hyundai a tato nová továrna nám pomůže jim lépe sloužit.” Závod o rozloze dvou milionů čtverečních stop se rozkládá na ploše 1744 akrů a skládá se z lisovacího zařízení, lakovny, dílny pro kompletaci vozů, testovací dráhy o délce dvou mil a výrobny motorů, která bude produkovat nejnovější motor Hyundai o obsahu 3.3 litru V6. V květnu začal závod oficiálně fungovat a vyprodukoval první prodejní Sonatu 2006. Při plném výkonu vyprodukuje HMMA 300 000 vozů ročně. “V minulých třech letech byl Hyundai pro stát Alabama skvělým sousedem,“ řekl guvernér Riley. “Mluvím určitě za všechny obyvatele státu, když řeknu, že jsme hrdí na to, že máme firmu Hyundai zde v Montgomery a ještě hrdější jsme díky roli, kterou hrajeme v růstu této společnosti nejen ve Spojených státech, ale také po celém světě.”


NEJPOKROČILEJŠÍ SOUČASNÝ ZÁVOD FIRMY HYUNDAI
Firma Hyundai použila ve svém novém alabamském závodě všechny své znalosti na poli kvality a produktivity. Lisovací zařízení ve firmě HMMA obsahuje dva lisy, které vyvinou tlak 5 400 tun, což z nich dělá jedny z nejpokročilejších lisů na světě. Tok materiálu z lisovacího zařízení do svařovny je stoprocentně automatizován. Svařovna má k dispozici více než 250 robotů, kteří materiál, po tom co je dopraven z lisovny, svařují a utěsní, čímž plně automaticky přeměňují vylisované díly na automobily. Automatizace předchází možnému poškození oceli a pomáhá zajistit kvalitu. V lakovně je každá karoserie celkově očištěna a je pokryta zinko-fosfátovou vrstvou. Toto pokrytí pomáhá přilnout laku na karoserii. Aby se předešlo korozi, je karoserie ponořena do katodové lázně a v každé nádrži se otáčí o 360 stupňů (v celém procesu se celková rotace opakuje dvanáctkrát), aby se předešlo vzniku vzduchových bublinek v dutinách karoserie. Vůz je potom natřen podkladovým nátěrem a posléze také vrchním nátěrem, který vytváří finální barvu každého vozu. Karoserie dostává tu nejhladší možnou úpravu pomocí vysokorychlostních rozprašovačů. Finální fáze lakování zahrnuje aplikaci konečné vrstvy (která vozu dodává lesk), průjezd sušicí pecí a kontrolu pod intenzivním osvětlením, která zajistí bezchybnost laku. Automatické procesy obstarají sto procent lakování a všechny barvy jsou na bázi vody, což je bezpečnější pro životní prostředí. HMMA obsahuje také výrobnu motorů, která zpracovává a montuje 3,3 litrový motor Lambda V6. Motor modelu Sonata nejnovější a také nejsilnější motor V6 jaký Hyundai kdy vyráběl. Celohliníkový třílitr má výkon 235 koňských sil. Montážní hala nabízí více než dva kilometry nejmodernějších pásových dopravníků, které se přizpůsobují výšce každého pracovníka a nabízí tak optimální pozici pro montáž a snížení fyzické námahy. Toto flexibilní nastavení pásů také zvyšuje kvalitu, protože je jednodušší pracovat s jednotlivými díly automobilů. Prostor pro výstupní kontrolu zahrnuje test přetáčení, box pro vysokotlaké vodní testy a testovací okruh o délce 3,4 kilometru, který obsahuje nejrůznější povrchy tak, aby mohl každý vůz prokázat, že splňuje nejpřísnější požadavky na kvalitu a jízdní vlastnosti.

SONATA

Sonata byla navržena tak, aby splnila potřeby amerických zákazníků. Tento model je výsledkem tříletého vývoje v centru firmy Hyundai pro výzkum a vývoj a to včetně center v Michiganu a v Kalifornii. Hyundai Sonata model 2006, který byl představen na autosalónu North American International Auto Show v roce 2005, se pyšní kultivovaným a sofistikovaným designem a komfortním vnitřním prostorem, který je tak prostorný, že je v americké klasifikaci označen jako „velký vůz“, což je o celou jednu třídu nad modely Toyota Camry, Honda Accord a Nissan Altima. Sonata představuje nový standard bezpečnosti a nabízí šest standardních airbagů (přední a postranní airbagy pro řidiče i spolujezdce plus závěsy k utlumení bočního nárazu pro pasažéry na předních i zadních sedadlech), opěrky hlavy, kontrolu trakce, standardní systém ABS a také, poprvé ve třídě středních sedanů, také systém ESC (Electronic Stability Control). Tento model byl navržen tak, aby obdržel pět hvězdiček v testech prováděných organizací National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA). Od roku 2001 firma Hyundai investovala více než 200 milionů dolarů do designových center a testovacích zařízení po celých Spojených státech. Společnost investovala 30 milionů dolarů do centra v kalifornském Irvine, dalších 60 milionů dolarů do testovacího zařízení v kalifornském California City, a 117 milionů dolarů do technického centra ve městě Ann Arbor ve státě Michigan. Hyundai je teď schopen přivést auto k životu přímo ve Spojených státech - od fáze návrhů, až po testy a finální výrobu.

O FIRMĚ HMMA

Hyundai Motor Manufacturing Alabama, který má sídlo v alabamském Montgomery, je dceřinou společností firmy Hyundai Motor Company of Korea. HMMA v současné době produkuje sedan Sonata a na jaře 2006 začne vyrábět SUV Santa Fe 2007. Vozy značky Hyundai jsou ve Spojených státech distribuovány firmou Hyundai Motor America. Hyundai má ve spojených státech celkem 650 servisních a prodejních středisek.

Zdroj: HYUNDAI Motor CZ

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč