Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

vloženo

Automobilka Hyundai představila na autosalonu v Los Angeles světovou premiéru do sériové výroby připravené verze modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem a šesti až sedmi sedadly ve třech řadách. Oproti krátké verzi se novinka protáhla zejména na délku, díky čemuž nejsou zadní sedadla pouhým nouzovým řešením.

Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob Šestimístné až sedmimístné Hyundai Santa Fe se od pětimístného modelu Santa Fe, jenž oslavil světovou premiéru v dubnu 2012 na autosalonu v New Yorku, liší třetí řadou sedadel, která reflektuje potřeby zákazníků požadujících více vnitřního prostoru. Nový přístup značky Hyundai navíc poskytuje zákazníkům větší svobodu volby díky nabídce dvou samostatných sedadel ve druhé řadě, což je v tomto segmentu neobvyklý prvek výbavy. Zájemci o model Santa Fe budou mít celosvětově výběr z verzí s pěti, šesti a sedmi sedadly.

Nová prodloužená verze Santa Fe má rozvor náprav 2.800 mm, což je o 100 mm více než u pětimístného modelu. Její celková délka vzrostla o 215 mm na 4905 mm, zatímco vnější šířka se zvětšila jen nepatrně, o 5 mm, na 1885 mm v porovnání s pětimístnou verzí. Delší Santa Fe je s celkovou výškou 1690 mm také o 10 mm vyšší než pětimístná verze.

Delší rozvor a důmyslný design efektivně využívající obestavěný prostor vytváří v Santa Fe, v porovnání s hlavními konkurenty, prostornější interiér s maximálním komfortem pro zákazníky požadující ideální rodinný automobil. Díky standardně dodávaným sedadlům ve druhé řadě děleným v poměru 40:20:40 % byla vylepšena rovněž variabilita interiéru. Toto řešení umožňuje pohodlné cestování pěti cestujícím nebo vytváří prostor pro čtyři cestující při současné přepravě dlouhých předmětů, jako jsou lyže, golfové bagy, snowboardy nebo surfová prkna. Zavazadlový prostor lze zvětšit sklopením třetí řady sedadel.

Vnější design nové verze je také odvážnější a mohutnější. Šestiúhelníková maska chladiče je širší a opatřená doplňkovou lištou, zatímco přední mlhové světlomety, zakomponované odděleně od nárazníku, jsou větší. Charakteristickým prvkem, jímž se šestimístné a sedmimístné verze odlišují od pětimístných variant, je specificky tvarovaný pás bočních oken – větší Santa Fe jím zdůrazňuje větší prostor pro cestující i zavazadlový prostor za třetí řadou sedadel. Elegantní vzhled završují 18“ kola z lehké slitiny, dvojité koncovky výfuku a zadní sdružené svítilny.

Agresivnější a odvážnější vzhled modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem je doprovázen také zvýšeným výkonem. Santa Fe s prodlouženým rozvorem je poháněn motorem Lambda GDI 3,3 litru, který poskytuje nejvyšší výkon 216 kW (294 k) a maximální točivý moment 341 N.m. S motorem spolupracuje šestistupňová samočinná převodovka Hyundai.

Spokojenost zákazníků maximalizuje řada vyspělých bezpečnostních a komfortních prvků z nabídky Hyundai, mezi něž patří například elektrické ovládání zadního výklopného víka, panoramatické střešní okno, sedm airbagů, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) a adaptivní posilovač řízení s volitelnými režimy.

Santa Fe s prodlouženým rozvorem bude uveden na americký trh začátkem příštího roku a posílí postavení značky Hyundai v segmentu středně velkých SUV. V některých regionech se budou názvy obou variant Santa Fe mírně lišit v závislosti na preferencích místních zákazníků. V USA ponese pětimístný Santa Fe označení Santa Fe Sport, zatímco prodloužená verze se bude nazývat Santa Fe.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě
10.02.2017
Nejhezčí kombi střední třídy? Jednoznačně Opel Insignia Sports Tourer
10.02.2017
Druhá generace Audi Q5 v prodeji, připravte si víc než milion
09.02.2017
Škoda Citigo prošla omlazením, dvojitá světla nedostala
09.02.2017
Test: Toyota Corolla 1.6 Valvematic - už víme, proč je nejprodávanějším autem na světě