Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

vloženo

Automobilka Hyundai představila na autosalonu v Los Angeles světovou premiéru do sériové výroby připravené verze modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem a šesti až sedmi sedadly ve třech řadách. Oproti krátké verzi se novinka protáhla zejména na délku, díky čemuž nejsou zadní sedadla pouhým nouzovým řešením.

Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

Šestimístné až sedmimístné Hyundai Santa Fe se od pětimístného modelu Santa Fe, jenž oslavil světovou premiéru v dubnu 2012 na autosalonu v New Yorku, liší třetí řadou sedadel, která reflektuje potřeby zákazníků požadujících více vnitřního prostoru. Nový přístup značky Hyundai navíc poskytuje zákazníkům větší svobodu volby díky nabídce dvou samostatných sedadel ve druhé řadě, což je v tomto segmentu neobvyklý prvek výbavy. Zájemci o model Santa Fe budou mít celosvětově výběr z verzí s pěti, šesti a sedmi sedadly.


Nová prodloužená verze Santa Fe má rozvor náprav 2.800 mm, což je o 100 mm více než u pětimístného modelu. Její celková délka vzrostla o 215 mm na 4905 mm, zatímco vnější šířka se zvětšila jen nepatrně, o 5 mm, na 1885 mm v porovnání s pětimístnou verzí. Delší Santa Fe je s celkovou výškou 1690 mm také o 10 mm vyšší než pětimístná verze.

Delší rozvor a důmyslný design efektivně využívající obestavěný prostor vytváří v Santa Fe, v porovnání s hlavními konkurenty, prostornější interiér s maximálním komfortem pro zákazníky požadující ideální rodinný automobil. Díky standardně dodávaným sedadlům ve druhé řadě děleným v poměru 40:20:40 % byla vylepšena rovněž variabilita interiéru. Toto řešení umožňuje pohodlné cestování pěti cestujícím nebo vytváří prostor pro čtyři cestující při současné přepravě dlouhých předmětů, jako jsou lyže, golfové bagy, snowboardy nebo surfová prkna. Zavazadlový prostor lze zvětšit sklopením třetí řady sedadel.

Vnější design nové verze je také odvážnější a mohutnější. Šestiúhelníková maska chladiče je širší a opatřená doplňkovou lištou, zatímco přední mlhové světlomety, zakomponované odděleně od nárazníku, jsou větší. Charakteristickým prvkem, jímž se šestimístné a sedmimístné verze odlišují od pětimístných variant, je specificky tvarovaný pás bočních oken – větší Santa Fe jím zdůrazňuje větší prostor pro cestující i zavazadlový prostor za třetí řadou sedadel. Elegantní vzhled završují 18“ kola z lehké slitiny, dvojité koncovky výfuku a zadní sdružené svítilny.

Agresivnější a odvážnější vzhled modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem je doprovázen také zvýšeným výkonem. Santa Fe s prodlouženým rozvorem je poháněn motorem Lambda GDI 3,3 litru, který poskytuje nejvyšší výkon 216 kW (294 k) a maximální točivý moment 341 N.m. S motorem spolupracuje šestistupňová samočinná převodovka Hyundai.

Spokojenost zákazníků maximalizuje řada vyspělých bezpečnostních a komfortních prvků z nabídky Hyundai, mezi něž patří například elektrické ovládání zadního výklopného víka, panoramatické střešní okno, sedm airbagů, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) a adaptivní posilovač řízení s volitelnými režimy.

Santa Fe s prodlouženým rozvorem bude uveden na americký trh začátkem příštího roku a posílí postavení značky Hyundai v segmentu středně velkých SUV. V některých regionech se budou názvy obou variant Santa Fe mírně lišit v závislosti na preferencích místních zákazníků. V USA ponese pětimístný Santa Fe označení Santa Fe Sport, zatímco prodloužená verze se bude nazývat Santa Fe.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.09.2017
Test ojetiny: Ford Fusion - bratr Fiesty je stále v kurzu
20.09.2017
Omlazený Ford Mustang má stále osmiválec a nově 10stupňový automat
18.09.2017
Test: Kia Rio 1.0 T-GDI je univerzálnější, než čekáte
17.09.2017
Nové Audi RS 4 Avant bude rychlé rodinné auto
16.09.2017
Suzuki Swift Sport zhubl a dostal turbomotor
15.09.2017
Citroën C3 Aircross má české ceny, začínají na 309 900 Kč
14.09.2017
Audi Q5 rozšiřuje nabídku motorů o 3.0 V6 TDI
13.09.2017
Nové malé SUV od Fordu se jmenuje EcoSport a může mít pohon všech kol
12.09.2017
Test: BMW 435i xDrive Cabrio - babí léto individuálně
11.09.2017
Hyundai ix20 nekončí, čeští motoristé ho milují
10.09.2017
Kia Picanto X-Line má 100 koní a zvýšený podvozek
09.09.2017
BMW Concept X7 iPerformance - obrovské ledviny a futuristický interiér
08.09.2017
Test ojetiny: Citroën C5 – levný kočár
07.09.2017
Opel Insignia dostane BiTurbo diesel s výkonem 210 koní
06.09.2017
Nový Nissan Leaf se chlubí dojezdem až 378 km na jedno nabití
05.09.2017
Test: Hyundai Santa Fe 2.4 GDi - doopravdy ho chcete?
01.09.2017
Na nové Suzuki Swift čtvrt milionu nestačí, ale může mít pohon 4x4
31.08.2017
Test ojetiny: Hyundai i10 - ve městě jako ryba ve vodě
30.08.2017
Zbrusu nová Dacia Duster bude na oko pořád stejná
27.08.2017
Volkswagen T-Roc – nové SUV s pohonem 4x4 a velkým batohem