Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

vloženo

Automobilka Hyundai představila na autosalonu v Los Angeles světovou premiéru do sériové výroby připravené verze modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem a šesti až sedmi sedadly ve třech řadách. Oproti krátké verzi se novinka protáhla zejména na délku, díky čemuž nejsou zadní sedadla pouhým nouzovým řešením.

Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob Šestimístné až sedmimístné Hyundai Santa Fe se od pětimístného modelu Santa Fe, jenž oslavil světovou premiéru v dubnu 2012 na autosalonu v New Yorku, liší třetí řadou sedadel, která reflektuje potřeby zákazníků požadujících více vnitřního prostoru. Nový přístup značky Hyundai navíc poskytuje zákazníkům větší svobodu volby díky nabídce dvou samostatných sedadel ve druhé řadě, což je v tomto segmentu neobvyklý prvek výbavy. Zájemci o model Santa Fe budou mít celosvětově výběr z verzí s pěti, šesti a sedmi sedadly.

Nová prodloužená verze Santa Fe má rozvor náprav 2.800 mm, což je o 100 mm více než u pětimístného modelu. Její celková délka vzrostla o 215 mm na 4905 mm, zatímco vnější šířka se zvětšila jen nepatrně, o 5 mm, na 1885 mm v porovnání s pětimístnou verzí. Delší Santa Fe je s celkovou výškou 1690 mm také o 10 mm vyšší než pětimístná verze.

Delší rozvor a důmyslný design efektivně využívající obestavěný prostor vytváří v Santa Fe, v porovnání s hlavními konkurenty, prostornější interiér s maximálním komfortem pro zákazníky požadující ideální rodinný automobil. Díky standardně dodávaným sedadlům ve druhé řadě děleným v poměru 40:20:40 % byla vylepšena rovněž variabilita interiéru. Toto řešení umožňuje pohodlné cestování pěti cestujícím nebo vytváří prostor pro čtyři cestující při současné přepravě dlouhých předmětů, jako jsou lyže, golfové bagy, snowboardy nebo surfová prkna. Zavazadlový prostor lze zvětšit sklopením třetí řady sedadel.

Vnější design nové verze je také odvážnější a mohutnější. Šestiúhelníková maska chladiče je širší a opatřená doplňkovou lištou, zatímco přední mlhové světlomety, zakomponované odděleně od nárazníku, jsou větší. Charakteristickým prvkem, jímž se šestimístné a sedmimístné verze odlišují od pětimístných variant, je specificky tvarovaný pás bočních oken – větší Santa Fe jím zdůrazňuje větší prostor pro cestující i zavazadlový prostor za třetí řadou sedadel. Elegantní vzhled završují 18“ kola z lehké slitiny, dvojité koncovky výfuku a zadní sdružené svítilny.

Agresivnější a odvážnější vzhled modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem je doprovázen také zvýšeným výkonem. Santa Fe s prodlouženým rozvorem je poháněn motorem Lambda GDI 3,3 litru, který poskytuje nejvyšší výkon 216 kW (294 k) a maximální točivý moment 341 N.m. S motorem spolupracuje šestistupňová samočinná převodovka Hyundai.

Spokojenost zákazníků maximalizuje řada vyspělých bezpečnostních a komfortních prvků z nabídky Hyundai, mezi něž patří například elektrické ovládání zadního výklopného víka, panoramatické střešní okno, sedm airbagů, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) a adaptivní posilovač řízení s volitelnými režimy.

Santa Fe s prodlouženým rozvorem bude uveden na americký trh začátkem příštího roku a posílí postavení značky Hyundai v segmentu středně velkých SUV. V některých regionech se budou názvy obou variant Santa Fe mírně lišit v závislosti na preferencích místních zákazníků. V USA ponese pětimístný Santa Fe označení Santa Fe Sport, zatímco prodloužená verze se bude nazývat Santa Fe.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN
13.03.2017
Máte rádi modrou barvu? BMW na Vás myslí a přichystalo pro řadu 6 limitovanou edici M Sport
13.03.2017
Test: Peugeot 3008 GT - otestovali jsme auto roku 2017, je vážně dobré
12.03.2017
Suzuki Swift nové generace může zatopit Škodě Fabii, předpoklady pro to má
11.03.2017
BMW řady 5 Touring - víme, kolik za něj musíte zaplatit