Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

vloženo

Automobilka Hyundai představila na autosalonu v Los Angeles světovou premiéru do sériové výroby připravené verze modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem a šesti až sedmi sedadly ve třech řadách. Oproti krátké verzi se novinka protáhla zejména na délku, díky čemuž nejsou zadní sedadla pouhým nouzovým řešením.

Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob Hyundai Santa Fe uveze v prodloužené verzi 6 nebo 7 osob

Šestimístné až sedmimístné Hyundai Santa Fe se od pětimístného modelu Santa Fe, jenž oslavil světovou premiéru v dubnu 2012 na autosalonu v New Yorku, liší třetí řadou sedadel, která reflektuje potřeby zákazníků požadujících více vnitřního prostoru. Nový přístup značky Hyundai navíc poskytuje zákazníkům větší svobodu volby díky nabídce dvou samostatných sedadel ve druhé řadě, což je v tomto segmentu neobvyklý prvek výbavy. Zájemci o model Santa Fe budou mít celosvětově výběr z verzí s pěti, šesti a sedmi sedadly.


Nová prodloužená verze Santa Fe má rozvor náprav 2.800 mm, což je o 100 mm více než u pětimístného modelu. Její celková délka vzrostla o 215 mm na 4905 mm, zatímco vnější šířka se zvětšila jen nepatrně, o 5 mm, na 1885 mm v porovnání s pětimístnou verzí. Delší Santa Fe je s celkovou výškou 1690 mm také o 10 mm vyšší než pětimístná verze.

Delší rozvor a důmyslný design efektivně využívající obestavěný prostor vytváří v Santa Fe, v porovnání s hlavními konkurenty, prostornější interiér s maximálním komfortem pro zákazníky požadující ideální rodinný automobil. Díky standardně dodávaným sedadlům ve druhé řadě děleným v poměru 40:20:40 % byla vylepšena rovněž variabilita interiéru. Toto řešení umožňuje pohodlné cestování pěti cestujícím nebo vytváří prostor pro čtyři cestující při současné přepravě dlouhých předmětů, jako jsou lyže, golfové bagy, snowboardy nebo surfová prkna. Zavazadlový prostor lze zvětšit sklopením třetí řady sedadel.

Vnější design nové verze je také odvážnější a mohutnější. Šestiúhelníková maska chladiče je širší a opatřená doplňkovou lištou, zatímco přední mlhové světlomety, zakomponované odděleně od nárazníku, jsou větší. Charakteristickým prvkem, jímž se šestimístné a sedmimístné verze odlišují od pětimístných variant, je specificky tvarovaný pás bočních oken – větší Santa Fe jím zdůrazňuje větší prostor pro cestující i zavazadlový prostor za třetí řadou sedadel. Elegantní vzhled završují 18“ kola z lehké slitiny, dvojité koncovky výfuku a zadní sdružené svítilny.

Agresivnější a odvážnější vzhled modelu Santa Fe s prodlouženým rozvorem je doprovázen také zvýšeným výkonem. Santa Fe s prodlouženým rozvorem je poháněn motorem Lambda GDI 3,3 litru, který poskytuje nejvyšší výkon 216 kW (294 k) a maximální točivý moment 341 N.m. S motorem spolupracuje šestistupňová samočinná převodovka Hyundai.

Spokojenost zákazníků maximalizuje řada vyspělých bezpečnostních a komfortních prvků z nabídky Hyundai, mezi něž patří například elektrické ovládání zadního výklopného víka, panoramatické střešní okno, sedm airbagů, stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) a adaptivní posilovač řízení s volitelnými režimy.

Santa Fe s prodlouženým rozvorem bude uveden na americký trh začátkem příštího roku a posílí postavení značky Hyundai v segmentu středně velkých SUV. V některých regionech se budou názvy obou variant Santa Fe mírně lišit v závislosti na preferencích místních zákazníků. V USA ponese pětimístný Santa Fe označení Santa Fe Sport, zatímco prodloužená verze se bude nazývat Santa Fe.

Hyundai

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách
27.06.2017
Nové BMW X3 představeno, prošlo dietou a může vonět
26.06.2017
Test: Kia Soul 1.6 T-GDI - odlišný živočich