Hyundai Santa Fe: modernizace

vloženo

Hyundai Santa Fe přichází s upraveným designem exteriéru a interiéru a výrazně zdokonalenou technikou, která zahrnuje zcela nový vznětový motor, modernizovaný zážehový motor, zcela novou šestistupňovou samočinnou převodovku a úpravy na podvozku

Hyundai Santa Fe: modernizace Hyundai Santa Fe: modernizace

Modernizovaná modelová řada Santa Fe společně s novým modelem ix35 posílí postavení značky Hyundai mezi pěticí nejprodávanějších značek v kategorii SUV na evropském trhu, čímž významně přispějí ke zvýšení tržního podílu společnosti Hyundai a dále pozvednou povědomí veřejnosti o značce Hyundai.


Už první generace vozů Santa Fe dosáhla vynikajících prodejních úspěchů. Každý rok se umístila v první desítce ve statistikách evropských prodejů SUV segmentu D a v nejlepším roce se prodalo 62 000 těchto vozů, což odpovídalo 16 % objemu příslušného segmentu. Od uvedení modelové řady Santa Fe na trh bylo na celém světě prodáno více než dva miliony těchto vozů.

Facelift karoserie doplňují nová kola z lehké slitiny
Vzhledem k tomu, že design předcházející generace vozů Santa Fe byl poměrně zdařilý, přichází modernizovaný model pouze s jemnými evolučními změnami. Všechny vnější výlisky karoserie zůstávají beze změn. Mezi novinky ale patří nová maska chladiče se třemi příčkami místo dvou u předchůdce, nové přední a zadní nárazníky, nové projekční světlomety, nové přední mlhové světlomety, nové zadní sdružené svítilny a nové tvarování bočních prahů.
Nová jsou i sériově dodávaná kola z lehké slitiny s pěti dvojitými paprsky, záď zdobí sportovnější koncovky výfuku a podélné střešní nosiče kladou menší odpor proudícímu vzduchu. Vrcholná výbava Elegance je vybavena xenonovými světlomety.

Výběr ze 2 motorů
V reakci na trend zmenšování zdvihového objemu motorů nabízí modernizovaná řada Santa Fe evropským zákazníkům vznětový čtyřválec 2,2 CRDi VGT s výkonem 145 kW (197 k) a zážehový čtyřválec 2,4 CVVT o výkonu 128 kW (174 k). Všechny motory splňují emisní normu Euro 5 a nový turbodiesel R2.2 je vybaven filtrem pevných částic. Nejhospodárnější model se může pochlubit emisemi CO2 jen 176 g/km, což je výrazné snížení oproti předchůdci (o 15 g/km).

Technické údaje zde

Opatření pro zvýšení hospodárnosti
Modernizované vozy Santa Fe dosahují nižší spotřeby paliva i nižších emisí, např. díky novému systému řízení alternátoru, který je odpojován při sešlápnutí pedálu spojky (pouze u modelů s manuální převodovkou), aby se snížilo zatížení motoru.

Všechny modernizované modely Santa Fe jsou vybaveny šestistupňovými převodovkami, jejichž modifikované zpřevodování přispívá k nižší spotřebě paliva. Modely s manuální převodovkou mají nově indikátor optimálního řazení, který vyzývá řidiče k hospodárnějšímu stylu řízení. Jakmile motor dosáhne ideálních otáček pro přeřazení, objeví se příslušný převodový stupeň na displeji palubního počítače.
Modely s automatickou převodovkou jsou vybaveny novým indikátorem „ECO“ s diodami LED, které svítí buď červeně, nebo zeleně v závislosti na stylu jízdy.

K dalším inovacím pro vyšší hospodárnost provozu patří zadní spoiler, který snižuje aerodynamický odpor, a pneumatiky s příměsí siliky a se sníženým valivým odporem.

Zvýšená bezpečnost
Všechny tři stupně výbavy jsou nyní sériově vybaveny aktivními opěrkami hlavy na předních sedadlech a také stabilizačním systémem ESP (Electronic Stability Program). Novinkou je senzor převrácení, který v případě nebezpečí vydá signál pro aktivaci bočních a okenních airbagů i předpínačů bezpečnostních pásů.

V nejvyšší výbavě je nyní nově k dispozici zadní kamera, uložená v zadním výklopném víku. Kamera se aktivuje při každém zařazení zpětného chodu a její obraz může řidič sledovat na barevném displeji LCD integrovaném do vnitřního zpětného zrcátka. Tím výrazně klesá riziko poškození vozu při couvání.

Tři úrovně výbav, 10 barev
Modernizované vozy Santa Fe jsou k dispozici ve třech stupních výbavy – Comfort, Style a Premium a s výběrem deseti laků karoserie, z nichž sedm je nových. Uvnitř čeká na posádku nová kolekce kvalitního čalounění sedadel a vybraných ozdobných prvků. Výbava Premium zahrnuje také novou přístrojovou desku „Supervision“ s vylepšenou grafikou.

Ceník modernizovaného Santa Fe zde


-MO-/TZ Hyundai, Foto Hyundai a archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Modernizovaná Škoda Superb se dočkala ve Scout, vypadá skvěle

Kromě hybridního pohonu se modernizovaný Superb může pochlubit přepracovanou přední částí, novými světlomety a asistenčními systémy. A největší novinkou je, že konečně nebude chybět oplastované provedení..

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..