Hyundai Santa Fe: modernizace

vloženo

Hyundai Santa Fe přichází s upraveným designem exteriéru a interiéru a výrazně zdokonalenou technikou, která zahrnuje zcela nový vznětový motor, modernizovaný zážehový motor, zcela novou šestistupňovou samočinnou převodovku a úpravy na podvozku

Hyundai Santa Fe: modernizace Hyundai Santa Fe: modernizace

Modernizovaná modelová řada Santa Fe společně s novým modelem ix35 posílí postavení značky Hyundai mezi pěticí nejprodávanějších značek v kategorii SUV na evropském trhu, čímž významně přispějí ke zvýšení tržního podílu společnosti Hyundai a dále pozvednou povědomí veřejnosti o značce Hyundai.


Už první generace vozů Santa Fe dosáhla vynikajících prodejních úspěchů. Každý rok se umístila v první desítce ve statistikách evropských prodejů SUV segmentu D a v nejlepším roce se prodalo 62 000 těchto vozů, což odpovídalo 16 % objemu příslušného segmentu. Od uvedení modelové řady Santa Fe na trh bylo na celém světě prodáno více než dva miliony těchto vozů.

Facelift karoserie doplňují nová kola z lehké slitiny
Vzhledem k tomu, že design předcházející generace vozů Santa Fe byl poměrně zdařilý, přichází modernizovaný model pouze s jemnými evolučními změnami. Všechny vnější výlisky karoserie zůstávají beze změn. Mezi novinky ale patří nová maska chladiče se třemi příčkami místo dvou u předchůdce, nové přední a zadní nárazníky, nové projekční světlomety, nové přední mlhové světlomety, nové zadní sdružené svítilny a nové tvarování bočních prahů.
Nová jsou i sériově dodávaná kola z lehké slitiny s pěti dvojitými paprsky, záď zdobí sportovnější koncovky výfuku a podélné střešní nosiče kladou menší odpor proudícímu vzduchu. Vrcholná výbava Elegance je vybavena xenonovými světlomety.

Výběr ze 2 motorů
V reakci na trend zmenšování zdvihového objemu motorů nabízí modernizovaná řada Santa Fe evropským zákazníkům vznětový čtyřválec 2,2 CRDi VGT s výkonem 145 kW (197 k) a zážehový čtyřválec 2,4 CVVT o výkonu 128 kW (174 k). Všechny motory splňují emisní normu Euro 5 a nový turbodiesel R2.2 je vybaven filtrem pevných částic. Nejhospodárnější model se může pochlubit emisemi CO2 jen 176 g/km, což je výrazné snížení oproti předchůdci (o 15 g/km).

Technické údaje zde

Opatření pro zvýšení hospodárnosti
Modernizované vozy Santa Fe dosahují nižší spotřeby paliva i nižších emisí, např. díky novému systému řízení alternátoru, který je odpojován při sešlápnutí pedálu spojky (pouze u modelů s manuální převodovkou), aby se snížilo zatížení motoru.

Všechny modernizované modely Santa Fe jsou vybaveny šestistupňovými převodovkami, jejichž modifikované zpřevodování přispívá k nižší spotřebě paliva. Modely s manuální převodovkou mají nově indikátor optimálního řazení, který vyzývá řidiče k hospodárnějšímu stylu řízení. Jakmile motor dosáhne ideálních otáček pro přeřazení, objeví se příslušný převodový stupeň na displeji palubního počítače.
Modely s automatickou převodovkou jsou vybaveny novým indikátorem „ECO“ s diodami LED, které svítí buď červeně, nebo zeleně v závislosti na stylu jízdy.

K dalším inovacím pro vyšší hospodárnost provozu patří zadní spoiler, který snižuje aerodynamický odpor, a pneumatiky s příměsí siliky a se sníženým valivým odporem.

Zvýšená bezpečnost
Všechny tři stupně výbavy jsou nyní sériově vybaveny aktivními opěrkami hlavy na předních sedadlech a také stabilizačním systémem ESP (Electronic Stability Program). Novinkou je senzor převrácení, který v případě nebezpečí vydá signál pro aktivaci bočních a okenních airbagů i předpínačů bezpečnostních pásů.

V nejvyšší výbavě je nyní nově k dispozici zadní kamera, uložená v zadním výklopném víku. Kamera se aktivuje při každém zařazení zpětného chodu a její obraz může řidič sledovat na barevném displeji LCD integrovaném do vnitřního zpětného zrcátka. Tím výrazně klesá riziko poškození vozu při couvání.

Tři úrovně výbav, 10 barev
Modernizované vozy Santa Fe jsou k dispozici ve třech stupních výbavy – Comfort, Style a Premium a s výběrem deseti laků karoserie, z nichž sedm je nových. Uvnitř čeká na posádku nová kolekce kvalitního čalounění sedadel a vybraných ozdobných prvků. Výbava Premium zahrnuje také novou přístrojovou desku „Supervision“ s vylepšenou grafikou.

Ceník modernizovaného Santa Fe zde


-MO-/TZ Hyundai, Foto Hyundai a archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.04.2017
Zapomeňte na Škodu Yeti, je tu Škoda Karoq
28.04.2017
Za Peugeot 5008 zaplatíte minimálně půl milionu
27.04.2017
Test: Citroën C3 1.2 PureTech - prcek rád Cactusy
26.04.2017
Nová Škoda Octavia RS - čtyřoká zábava
25.04.2017
Mercedes Benz třídy S - omlazení a mraky nové techniky
24.04.2017
Opel Grandland X - převlečený Peugeot 3008 oficiálně
21.04.2017
Modely ASX a Outlander nově v limitované edici 100 LET
20.04.2017
BMW M4 CS - výkon 460 koní a spotřebu 8,4 litrů
20.04.2017
Test ojetiny: Audi A6 3.0 TDI - s půl milionem do bazaru
19.04.2017
Kia Niro HEV je hybrid na tahání přívěsů
19.04.2017
Nissan Micra má české ceny, čtvrt milionu nestačí
18.04.2017
Test: Subaru Forester 2.0 XT - létající lesník
18.04.2017
Modernizovaná Octavia Scout jezdí komfortně a nezalekne se překážek
17.04.2017
Ford Focus kombi nově za cenu pětidveřového hatchbacku
16.04.2017
Suzuki Ignis - z ošklivé krabice je malé SUV s pohonem 4x4
15.04.2017
Omlazená Škoda Citigo stojí od 218 900 Kč
14.04.2017
Audi R8 Coupé Edition - 200 vozů v barvách Audi Sportu
14.04.2017
Test ojetiny: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI (125kW) AT – překvapivě ve formě
13.04.2017
Jeep Grand Cherokee Trackhawk - znáte rychlejší SUV?
12.04.2017
Test: Subaru WRX STi Sport - sedan, co má koule