Hyundai Santa Fe: modernizace

vloženo

Hyundai Santa Fe přichází s upraveným designem exteriéru a interiéru a výrazně zdokonalenou technikou, která zahrnuje zcela nový vznětový motor, modernizovaný zážehový motor, zcela novou šestistupňovou samočinnou převodovku a úpravy na podvozku

Hyundai Santa Fe: modernizace Modernizovaná modelová řada Santa Fe společně s novým modelem ix35 posílí postavení značky Hyundai mezi pěticí nejprodávanějších značek v kategorii SUV na evropském trhu, čímž významně přispějí ke zvýšení tržního podílu společnosti Hyundai a dále pozvednou povědomí veřejnosti o značce Hyundai.

Už první generace vozů Santa Fe dosáhla vynikajících prodejních úspěchů. Každý rok se umístila v první desítce ve statistikách evropských prodejů SUV segmentu D a v nejlepším roce se prodalo 62 000 těchto vozů, což odpovídalo 16 % objemu příslušného segmentu. Od uvedení modelové řady Santa Fe na trh bylo na celém světě prodáno více než dva miliony těchto vozů.

Facelift karoserie doplňují nová kola z lehké slitiny
Vzhledem k tomu, že design předcházející generace vozů Santa Fe byl poměrně zdařilý, přichází modernizovaný model pouze s jemnými evolučními změnami. Všechny vnější výlisky karoserie zůstávají beze změn. Mezi novinky ale patří nová maska chladiče se třemi příčkami místo dvou u předchůdce, nové přední a zadní nárazníky, nové projekční světlomety, nové přední mlhové světlomety, nové zadní sdružené svítilny a nové tvarování bočních prahů.
Nová jsou i sériově dodávaná kola z lehké slitiny s pěti dvojitými paprsky, záď zdobí sportovnější koncovky výfuku a podélné střešní nosiče kladou menší odpor proudícímu vzduchu. Vrcholná výbava Elegance je vybavena xenonovými světlomety.

Výběr ze 2 motorů
V reakci na trend zmenšování zdvihového objemu motorů nabízí modernizovaná řada Santa Fe evropským zákazníkům vznětový čtyřválec 2,2 CRDi VGT s výkonem 145 kW (197 k) a zážehový čtyřválec 2,4 CVVT o výkonu 128 kW (174 k). Všechny motory splňují emisní normu Euro 5 a nový turbodiesel R2.2 je vybaven filtrem pevných částic. Nejhospodárnější model se může pochlubit emisemi CO2 jen 176 g/km, což je výrazné snížení oproti předchůdci (o 15 g/km).

Technické údaje zde

Opatření pro zvýšení hospodárnosti
Modernizované vozy Santa Fe dosahují nižší spotřeby paliva i nižších emisí, např. díky novému systému řízení alternátoru, který je odpojován při sešlápnutí pedálu spojky (pouze u modelů s manuální převodovkou), aby se snížilo zatížení motoru.

Všechny modernizované modely Santa Fe jsou vybaveny šestistupňovými převodovkami, jejichž modifikované zpřevodování přispívá k nižší spotřebě paliva. Modely s manuální převodovkou mají nově indikátor optimálního řazení, který vyzývá řidiče k hospodárnějšímu stylu řízení. Jakmile motor dosáhne ideálních otáček pro přeřazení, objeví se příslušný převodový stupeň na displeji palubního počítače.
Modely s automatickou převodovkou jsou vybaveny novým indikátorem „ECO“ s diodami LED, které svítí buď červeně, nebo zeleně v závislosti na stylu jízdy.

K dalším inovacím pro vyšší hospodárnost provozu patří zadní spoiler, který snižuje aerodynamický odpor, a pneumatiky s příměsí siliky a se sníženým valivým odporem.

Zvýšená bezpečnost
Všechny tři stupně výbavy jsou nyní sériově vybaveny aktivními opěrkami hlavy na předních sedadlech a také stabilizačním systémem ESP (Electronic Stability Program). Novinkou je senzor převrácení, který v případě nebezpečí vydá signál pro aktivaci bočních a okenních airbagů i předpínačů bezpečnostních pásů.

V nejvyšší výbavě je nyní nově k dispozici zadní kamera, uložená v zadním výklopném víku. Kamera se aktivuje při každém zařazení zpětného chodu a její obraz může řidič sledovat na barevném displeji LCD integrovaném do vnitřního zpětného zrcátka. Tím výrazně klesá riziko poškození vozu při couvání.

Tři úrovně výbav, 10 barev
Modernizované vozy Santa Fe jsou k dispozici ve třech stupních výbavy – Comfort, Style a Premium a s výběrem deseti laků karoserie, z nichž sedm je nových. Uvnitř čeká na posádku nová kolekce kvalitního čalounění sedadel a vybraných ozdobných prvků. Výbava Premium zahrnuje také novou přístrojovou desku „Supervision“ s vylepšenou grafikou.

Ceník modernizovaného Santa Fe zde


-MO-/TZ Hyundai, Foto Hyundai a archiv

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace Fotografie k článku Hyundai Santa Fe: modernizace
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?
15.03.2017
Žádné překvapení - českým Autem roku 2017 je Škoda Kodiaq
14.03.2017
Bentley Mulsanne Hallmark Series by Mulliner - individuální luxus
14.03.2017
S Nissanem Juke v limitované edici Fun Edition budete zaručeně FUN