Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

vloženo

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20 Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3.člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu. Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.


Po uvedení na trh v roce 2002 se tehdejší model pojmenovaný Hyundai Getz rychle stal pro značku nejprodávanějším modelem přesahujícím v letech 2004 a 2005 až 100 tisíc prodaných aut ročně. Následovala 1.generace i20, která přinesla sofistikovanější design a kvalitní zpracování, model navržený, vyvinutý a vyrobený v Evropě. Každoročně se umisťuje mezi třemi nejprodávanějšími vozy Evropy. Nová generace i20 již získala řadu ocenění včetně prestižního Zlatého volantu od časopisu Auto Bild, uznávanou Red Dot Award a iF Design Award.

Se 3 různými verzemi nové generace i20 mají evropští zákazníci nyní větší výběr než kdy jindy. Jen v loňském roce zaznamenal v Evropě 12% růst tržeb s 92 300 prodanými vozy. Prostornou pětidveřovou verzi doplňuje i20 Coupe s dynamickým exteriérem oslovujícím hlavně mladé zákazníky. Nový i20 Active pak přináší robustní design a crossover funkce ideální pro mladé městské zákazníky s aktivním životním stylem.

Od počátku roku 2016 zavádí řada i20 i nový litrový T-GDI tříválcový přeplňovaný benzínový motor, který bude k dispozici ve 2 výkonových verzích. Verze se stovkou výkonových je naladěna na co nejnižší spotřebu paliva, zatímco 2.jednotka s výkonem 120 koní byla vyvinuta s cílem poskytovat temperamentní jízdu bez nutnosti obětovat efektivitu.

Všechny verze nové generace rodiny i20 jsou navrženy a vyvinuty ve vývojovém středisku společnosti v Německu a vyráběny v Turecku.


Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180. Na vlnách modernity

Doba francouzsky houpavého měkkého podvozku nezmizí snad nikdy. V průběhu času se ale změnil přístup, jakým nám konstruktéři pomyslnou jízdní baladu servírují. Aktuálně jsme proto nuceni jezdit modelem C5, který patří..

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

Test ojetiny: Citroën C3 – miláček žen

První generace „cé-trojky“ se dnes řadí k těm levnějším ojetinám. Právě proto se často stává prvním vozem..

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda nabízí první ochutnávku modernizované modelové řady Superb v podobě video-teaseru

Škoda představí svou přepracovanou vlajkovou loď, která bude poprvé k dispozici i v robustní verzi Scout. Oficiální..

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Test: Peugeot 508 1.5 BlueHDi - je krásný a jezdí za hubičku

Peugeot 508 je krásný. Ještě aby ne, kráse obětoval hodně. Nehoní se na litry v zavazadelníku ani centimetry v..

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

Autocentral: Test BMW 530d xDrive – Dálniční žehlička kilometrů

BMW řady 5 je auto vyšší střední třídy a patří k oblíbeným manažerským vozům. V pořadu Autocentral se můžete podívat na..