Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

vloženo

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20 Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3.člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu. Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.


Po uvedení na trh v roce 2002 se tehdejší model pojmenovaný Hyundai Getz rychle stal pro značku nejprodávanějším modelem přesahujícím v letech 2004 a 2005 až 100 tisíc prodaných aut ročně. Následovala 1.generace i20, která přinesla sofistikovanější design a kvalitní zpracování, model navržený, vyvinutý a vyrobený v Evropě. Každoročně se umisťuje mezi třemi nejprodávanějšími vozy Evropy. Nová generace i20 již získala řadu ocenění včetně prestižního Zlatého volantu od časopisu Auto Bild, uznávanou Red Dot Award a iF Design Award.

Se 3 různými verzemi nové generace i20 mají evropští zákazníci nyní větší výběr než kdy jindy. Jen v loňském roce zaznamenal v Evropě 12% růst tržeb s 92 300 prodanými vozy. Prostornou pětidveřovou verzi doplňuje i20 Coupe s dynamickým exteriérem oslovujícím hlavně mladé zákazníky. Nový i20 Active pak přináší robustní design a crossover funkce ideální pro mladé městské zákazníky s aktivním životním stylem.

Od počátku roku 2016 zavádí řada i20 i nový litrový T-GDI tříválcový přeplňovaný benzínový motor, který bude k dispozici ve 2 výkonových verzích. Verze se stovkou výkonových je naladěna na co nejnižší spotřebu paliva, zatímco 2.jednotka s výkonem 120 koní byla vyvinuta s cílem poskytovat temperamentní jízdu bez nutnosti obětovat efektivitu.

Všechny verze nové generace rodiny i20 jsou navrženy a vyvinuty ve vývojovém středisku společnosti v Německu a vyráběny v Turecku.


Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

14.11.2017
Test ojetiny: Peugeot Boxer pohodlně odveze pět palet
13.11.2017
Audi A8 - předprodej zahájen, připravte si 2,5 milionu
11.11.2017
Ford Mustang má české ceny, osmiválec nestojí tolik
07.11.2017
Test: Hyundai i30 kombi - je lepší než ostatní?
27.10.2017
BMW X2 - menší než X1, ale více cool a sexy
26.10.2017
Renault Alaskan - převlečenou Navaru koupíte od 892 859 Kč
24.10.2017
Hyundai Kona v prodeji, české ceny má hodně sebevědomé
23.10.2017
Test ojetiny: Citroën C2 – robotu zdar? Spíš nazdar!
21.10.2017
Nové Audi A7 Sportback je hranatější a zatím bez dieselu
20.10.2017
Kia Stinger vstupuje na český trh, milion nestačí
19.10.2017
Test: Hyundai i30 1.4 Turbo - je fakt nejlepší?
16.10.2017
Škoda Kodiaq má lepší výbavu a je praktičtější než Ateca
14.10.2017
Ostrý Hyundai i30 N Performance v prodeji, stojí jako dvě základní i30
12.10.2017
Test: Volkswagen Arteon - lepší Passat?
11.10.2017
Škoda Karoq - vše, co víme o použité technice
10.10.2017
Nissan Leaf s dojezdem 378 km v prodeji, připravte si milion
05.10.2017
Renault Alaskan si můžete koupit již v listopadu
04.10.2017
Volkswagen zahajuje prodej modelu T-Roc od 452 900 Kč
30.09.2017
Na nové Volvo XC40 si připravte minimálně milion
26.09.2017
Kia Stonic má české ceny, startují na částce 349 980 Kč