Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

vloženo

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20 Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3.člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu. Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.


Po uvedení na trh v roce 2002 se tehdejší model pojmenovaný Hyundai Getz rychle stal pro značku nejprodávanějším modelem přesahujícím v letech 2004 a 2005 až 100 tisíc prodaných aut ročně. Následovala 1.generace i20, která přinesla sofistikovanější design a kvalitní zpracování, model navržený, vyvinutý a vyrobený v Evropě. Každoročně se umisťuje mezi třemi nejprodávanějšími vozy Evropy. Nová generace i20 již získala řadu ocenění včetně prestižního Zlatého volantu od časopisu Auto Bild, uznávanou Red Dot Award a iF Design Award.

Se 3 různými verzemi nové generace i20 mají evropští zákazníci nyní větší výběr než kdy jindy. Jen v loňském roce zaznamenal v Evropě 12% růst tržeb s 92 300 prodanými vozy. Prostornou pětidveřovou verzi doplňuje i20 Coupe s dynamickým exteriérem oslovujícím hlavně mladé zákazníky. Nový i20 Active pak přináší robustní design a crossover funkce ideální pro mladé městské zákazníky s aktivním životním stylem.

Od počátku roku 2016 zavádí řada i20 i nový litrový T-GDI tříválcový přeplňovaný benzínový motor, který bude k dispozici ve 2 výkonových verzích. Verze se stovkou výkonových je naladěna na co nejnižší spotřebu paliva, zatímco 2.jednotka s výkonem 120 koní byla vyvinuta s cílem poskytovat temperamentní jízdu bez nutnosti obětovat efektivitu.

Všechny verze nové generace rodiny i20 jsou navrženy a vyvinuty ve vývojovém středisku společnosti v Německu a vyráběny v Turecku.


Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

18.07.2018
Audi Q8 má českou cenu, dva miliony stačí
16.07.2018
Toyota Auris TS Hybrid - Z říše kontrastů
13.07.2018
Test ojetiny: Ford Fiesta – levný a líbivý
12.07.2018
Toyota C-HR a RAV4 nově v edici Prime, ušetříte až 157 tisíc korun
11.07.2018
Test: Suzuki S-Cross 1.0 Booster je nejracionálnější volbou
03.07.2018
Nissan GT-R50 od Italdesignu má 720 koní
02.07.2018
Na nové Audi A6 zatím 1,5 milionu korun nestačí
28.06.2018
Nový Ford KA+ přijíždí na český trh za cenu od 272 990 Kč
28.06.2018
Tipy pro instalaci tažného zařízení
27.06.2018
Test ojetiny: Fiat Panda – pohledná krabička může být i 4x4
25.06.2018
Honda Civic Type R - Nabroušená katana!
20.06.2018
Audi A1 - luxusnější sourozenec Pola je tady
19.06.2018
Omlazený Nissan Juke od 400 600 Kč, verze 2017 od 299 900 Kč
18.06.2018
Test ojetiny: Renault Laguna III – nejlevnější ve své třídě
16.06.2018
Nové BMW řady 8 Coupé je krásné a luxusní
08.06.2018
Test: Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic - nejpraktičtější malé auto
08.06.2018
Lexus RX L nabídne sedm míst a stále slušný zavazadelník
07.06.2018
Peugeot 508 SW - radikální změna
06.06.2018
Audi Q8 dostalo 39 jízdních asistentů a půjde startovat pomocí mobilu
05.06.2018
Deset věcí, které nevíte o hybridech