Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

vloženo

Automobilka Hyundai prodala v Evropě již více než 1 milion aut v segmentu B, tedy ve vůbec nejpopulárnější kategorii vozidel mezi evropskými spotřebiteli. Úspěchu dosáhla především díky mimořádné popularitě modelu i20 nové generace, jejíž prodej zahájila v loňském roce.

Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20 Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20

K překonání hranice 1 milionu prodaných vozů v dané kategorii dochází ve chvíli, kdy společnost uvádí na trh nový model i20 Active. Jde již o 3.člena rodiny s označením i20. Model Active přichází se zcela novým litrovým motorem T-GDI, který chce přilákat ještě více zákazníků v B-segmentu. Evropský segment B představuje více než 2 700 000 prodaných aut, což činí 22 % ročních prodejů všech automobilů na kontinentu. Jde o největší segment na trhu a je zároveň hlavním pilířem úspěchu Hyundai v Evropě.


Po uvedení na trh v roce 2002 se tehdejší model pojmenovaný Hyundai Getz rychle stal pro značku nejprodávanějším modelem přesahujícím v letech 2004 a 2005 až 100 tisíc prodaných aut ročně. Následovala 1.generace i20, která přinesla sofistikovanější design a kvalitní zpracování, model navržený, vyvinutý a vyrobený v Evropě. Každoročně se umisťuje mezi třemi nejprodávanějšími vozy Evropy. Nová generace i20 již získala řadu ocenění včetně prestižního Zlatého volantu od časopisu Auto Bild, uznávanou Red Dot Award a iF Design Award.

Se 3 různými verzemi nové generace i20 mají evropští zákazníci nyní větší výběr než kdy jindy. Jen v loňském roce zaznamenal v Evropě 12% růst tržeb s 92 300 prodanými vozy. Prostornou pětidveřovou verzi doplňuje i20 Coupe s dynamickým exteriérem oslovujícím hlavně mladé zákazníky. Nový i20 Active pak přináší robustní design a crossover funkce ideální pro mladé městské zákazníky s aktivním životním stylem.

Od počátku roku 2016 zavádí řada i20 i nový litrový T-GDI tříválcový přeplňovaný benzínový motor, který bude k dispozici ve 2 výkonových verzích. Verze se stovkou výkonových je naladěna na co nejnižší spotřebu paliva, zatímco 2.jednotka s výkonem 120 koní byla vyvinuta s cílem poskytovat temperamentní jízdu bez nutnosti obětovat efektivitu.

Všechny verze nové generace rodiny i20 jsou navrženy a vyvinuty ve vývojovém středisku společnosti v Německu a vyráběny v Turecku.


Hyundai Motor Czech

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai prodal v Evropě již více než 1 milion i20
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

28.07.2017
Test: Mitsubishi Outlander - přebroušeno k dokonalosti
25.07.2017
Omlazený Nissan Qashqai má české ceny, dostanete slevu
21.07.2017
Opel Insignia GSi - nástupce OPC oficiálně
20.07.2017
Test: Mitsubishi ASX - poslední mohykán
19.07.2017
Mercedes-Benz má pick-up, je to převlečená Navara
17.07.2017
Test: Honda Civic 4D - jak jezdí sedan a v čem je lepší?
15.07.2017
Hyundai i30 Fastback je realitou - po krku půjde Octavii
11.07.2017
Nové Audi A8 je tady. Umí jezdit samo
10.07.2017
Test: Volkswagen Golf GTD - když chcete hodně jezdit
07.07.2017
Nový Ford Tourneo Custom rozmazlí až devět osob
06.07.2017
Test ojetiny: Opel Astra GTC 2.0 CDTI - nenápadná krasotinka
05.07.2017
Všechno černé - to jsou nové edice Black Fire určené pro BMW X5 M a X6 M
04.07.2017
Škoda Citigo prošla modernizací, stále je nejlevnějším modelem s automatizovanou převodovkou
03.07.2017
Na Škodu Karoq zatím půl milionu korun nestačí
02.07.2017
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid stojí dost přes milion
01.07.2017
Test ojetiny: Peugeot 208 - návrat ke slávě
30.06.2017
Porsche 911 GT2 RS. Známe technická data!
30.06.2017
Hyundai i30 kombi má české ceny, v základu je dražší než Octavie
29.06.2017
Test: Volkswagen Golf GTI - špičkové auto se sterilní zábavou
28.06.2017
Nový Seat Arona je Ibizou na chůdách