Hyundai představí na Rallye Argentina několik vylepšení

vloženo

Po šestitýdenní přestávce pokračuje tento víkend seriál WRC. Týmy se přesouvají do Argentiny. Hyundai Motorsport hlásí, že je dobře připravený na čtvrtý podnik letošní sezóny, do kterého nasadí tři posádky. Během letošních tří rallye tým z německého Alzenau prokázal své zlepšení oproti minulé sezóně, když dosáhl několika vítězství v jednotlivých etapách a ve Švédsku dokonce stanul na stupních vítězů. Po dalším vylepšení speciálu Hyundai i20 WRC je tak připravený bojovat o nejvyšší příčky ve své druhé sezóně světového šampionátu WRC.

Hyundai představí na Rallye Argentina několik vylepšení

Rallye Argentina nabídne již tradičně úžasné prostředí s mnoha divokými průjezdy vodou, měsíční krajinou i písčito-šotolinovými cestami. K této rallye neodmyslitelně patří i zástupy nadšených fanoušků, kteří lemují trať a vytvářejí tak neopakovatelnou atmosféru.

Hyundai Motorsport bude těžit ze zkušeností získaných v loňské rallye a pokusí se upevnit svou pozici druhého týmu v rámci poháru konstruktérů. Za volanty speciálů usednou opět Belgičan Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC # 7) a Španěl Dani Sordo (Hyundai i20 WRC # 8), kteří pojedou v barvách týmu Hyundai Shell World Rally a jako třetí se na startu objeví Novozélanďan Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC # 20), tentokrát jako zástupce Hyundai Mobis World Rally Týmu.



Poté, co tým v Mexiku představil vylepšený motor s novým vstřikováním paliva, nasadí tentokrát do vozů Thierry Neuvilla a Dani Sorda poprvé i nový systém hydraulického řazení, který by měl být pro pilota pohodlnější a který zároveň přispívá k vyššímu výkonu vozu.

Rallye Argentina je vždy obtížná, jelikož silnice mohou být velmi drsné. Je nutné také kalkulovat s vysokou nadmořskou výškou, protože jednotlivé etapy jsou poměrně dlouhé. I když s mírou spolehlivosti, kterou v současnosti držíme, si myslím, že bychom neměli mít vážnější problém. Jsem rád, že Dani už je stoprocentně zdráv po zranění, které si přivodil při pádu z kola, a očekáváme, že bude v té nejlepší formě, stejně jako Thierry a Hayden,“ poznamenal týmový šéf Michel Nandan.

Po třech pátých místech v dosavadní sezóně doufá Thierry Neuville, že se mu podaří navázat na slušné výsledky i v Argentině. „Počasí a mlha jsou pro mne ty nejdůležitější faktory Rallye Argentina. Povrch cest se postupně stává stále drsnější a hrubší, jak ho auta postupně rozdírají, takže to může být docela ošemetné. Určitě bude hrát velkou roli správná volba pneumatik,“ popsal Thierry Neuville.

Třicátý pátý ročník Rallye Argentina má letos vylepšenou trasu o délce 345,70 km, která obsahuje zcela novou super rychlostní zkoušku ve městě Merlo v provincii San Luis. Ta se stane úvodním testem pro posádky již dnes. Ostrá soutěž startuje v pátek se dvěma rychlostními zkouškami, které se pojedou dvakrát, 20 km Villa Bustos-Tanti, který nebyl součástí rallye po několik let - a 52 km Agua de Oro-Ascochinga, která se pojede v opačném směru ve srovnání s loňským rokem. Rallye končí v neděli 26. dubna.


Hyundai Motor

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai představí na Rallye Argentina několik vylepšení
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

30.03.2017
Test ojetiny: BMW 320d xDrive – Ojetina? Vážně?!
29.03.2017
Autodrom Most se potýká s existenčními problémy, mohou za to radní města Mostu!
29.03.2017
Škoda Vision E - předobraz elektrického a autonomního Kodiaqu Coupé?
27.03.2017
Hypersport-GT od McLarenu bude nejaerodynamičtějším vozem lidských dějin!
27.03.2017
Test: BMW X1 2.0d xDrive se přizpůsobilo zákazníkům
26.03.2017
Video k testu: Kia Optima SW GT
25.03.2017
Automobilka Tesla ruší produkci svého Model S 60 a 60 D a půjčuje si u investorů! Má snad málo peněz?
24.03.2017
Na Volkswagen e-Golf stačí milion, nově dojede až 200 km
24.03.2017
Renault Alpine A110 s motorem 1.8 Turbo a výkonem 252 koní
23.03.2017
Seat bude mít dvě nová SUV, Aronu menší než Atecu a také větší sedmimístné SUV
23.03.2017
Test ojetiny: BMW 520i (E60) – rozumný základ
22.03.2017
Nový Golf GTI Performance má 245 koní a cenu 745 900 Kč
21.03.2017
Audi S4 a S4 Avant v prodeji, připravte si minimálně 1,6 milionu
21.03.2017
Jeep Compass se dokáže ve verzi Trailhawk plazit i po zdi
20.03.2017
Test: Kia Optima SW GT - tvrdý oříšek
19.03.2017
3 nejbrutálnější kombi letošní Ženevy s dynamikou supersportů
19.03.2017
Lexus a Porsche jsou nejméně problémové, Fiat naopak propadák
18.03.2017
3 nejzajímavější kombi letošní Ženevy, která vás nezruinují
17.03.2017
Mitsubishi Eclipse Cross bude soupeřit s novou Škodou Yeti
16.03.2017
Test ojetiny: Opel Corsa 1.0 Turbo ecoFLEX – tvrdý hráč, či dámská hračka?