Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané

vloženo

Jedná se o více než tisíc vozů a týmových autobusů určených k dopravě týmů a VIP návštěvníků

Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané


- Tisíc vozů Hyundai pro hráče, trenéry a činovníky
- Spolupráce s konsorciem autobusových dopravců
- Dlouhodobé partnerství s FIFA až do roku 2014


Hyundai Motor Company již oficiálně zahájila své sponzorské aktivity spojené s letošním mistrovstvím světa v kopané. Tyto aktivity spočívají v poskytnutí přibližně tisíce vozidel a množství autobusů pro Organizační výbor FIFA (OC).

Při předávání symbolického stříbrného klíče předsedovi organizačního výboru Franzi Beckenbaueru řekl výkonný vicepresident firmy Hyundai Motor, pan Su-Kil Lee, že společnost se již těšila na zahájení svého hlavního sponzoringového programu:
Hyundai se již nějaký čas těší na tuto chvíli. Společnost už zahájila celosvětové marketingové akce, ale přeprava VIP návštěvníků tvoří jádro našeho současného sponzoringu. Je to platforma pro seznámení milionů diváků s našimi výrobky. Jsme potěšeni tím, že můžeme přepravovat všechny, kdo se nějak zasloužili o to, že toto mistrovství bude nezapomenutelné, zvláště hráče a činovníky FIFA.”

Sponzoring se nezaměřuje jen na dodávku celé VIP flotily vozů, která se skládá z modelů Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe a H-1. Hyundai také poskytne technickou podporu během celého šampionátu. Korejská automobilka bude také sponzorovat autobusy a to včetně těch, které budou použity pro přepravu všech 32 týmů. Za tímto účelem podepsala firma Hyundai smlouvu s firmou Buskon 2006 GmbH, což je konsorcium tří německých autobusových přepravců. Konsorcium dodá přibližně 2 700 jednotkových dní autobusů různých značek. Týmové autobusy budou označeny logy FIFA a Hyundai. Označení autobusů bylo navrženo organizačním výborem mistrovství světa.

Hyundai sponzoruje mistrovství světa v kopané již od roku 1999 a v roce 2002 sponzorovala firma první velkou fotbalovou akci pořádanou v Asii, mistrovství světa v kopané konané v Koreji a Japonsku. Celá akce stejně jako doprovodné akce zaměřené na zákazníky byly velice úspěšné a pomohly firmě Hyundai dostat se do srdcí milionů fotbalových fanoušků.

Společnost Hyundai, která již podepsala s organizací FIFA smlouvu o sponzoringu, která zahrnuje mistrovství světa konaná v letech 2010 a 2014, hodlá dále budovat své spojení s fotbalovými fanoušky i během letošního mistrovství světa. Hyundai poskytne svým zákazníkům velké množství vstupenek a stane se také jedním ze čtyř hlavních partnerů akcí pořádaných organizací FIFA pro fanoušky, jako jsou veřejné přímé přenosy a zábava pro fandy kteří nesehnali lístky přímo na stadion.



Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Šestá generace šestihvězdičkového Subaru Outback představena

Novou generaci Subaru Outback japonská automobilka odhalila na autosalonu v NewYorku, kde se představila s 2,4litrovým přeplňovaným boxerem pod kapotou. Ten ze sebe doluje 260 koní výkonu. V Evropě se podle všeho..

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Mini Clubman má po faceliftu, je pořád stejné

Nic zásadní se po modernizaci nezměnilo. Nový je design přední části s nově navrženou maskou chladiče, nové jsou LED..

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Audi S6 a S7 poprvé ve verzích TDI s elektricky poháněným dmychadlem

Modely S6 Limuzína, S6 Avant a S7 Sportback dostanou dieselový šestiválec TDI s elektricky poháněným dmychadlem a 48V..

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Test: Lexus LS500 - alternativa k německé prémii

Zabodovat v tvrdé konkurenci nejlepších je těžké. Lexus s vrcholným modelem má po letech prolamování ledu nejblíže k..

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer jako hybrid ujede 40 km na elektřinu

Nový Ford Explorer Plug-In Hybrid přijíždí na trh ve dvou jasně odlišených variantách: jako sportovně stylizovaný..