Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané

01. 06. 2006
Sdílet článek

Jedná se o více než tisíc vozů a týmových autobusů určených k dopravě týmů a VIP návštěvníků


- Tisíc vozů Hyundai pro hráče, trenéry a činovníky
- Spolupráce s konsorciem autobusových dopravců
- Dlouhodobé partnerství s FIFA až do roku 2014


Hyundai Motor Company již oficiálně zahájila své sponzorské aktivity spojené s letošním mistrovstvím světa v kopané. Tyto aktivity spočívají v poskytnutí přibližně tisíce vozidel a množství autobusů pro Organizační výbor FIFA (OC).

Při předávání symbolického stříbrného klíče předsedovi organizačního výboru Franzi Beckenbaueru řekl výkonný vicepresident firmy Hyundai Motor, pan Su-Kil Lee, že společnost se již těšila na zahájení svého hlavního sponzoringového programu:
Hyundai se již nějaký čas těší na tuto chvíli. Společnost už zahájila celosvětové marketingové akce, ale přeprava VIP návštěvníků tvoří jádro našeho současného sponzoringu. Je to platforma pro seznámení milionů diváků s našimi výrobky. Jsme potěšeni tím, že můžeme přepravovat všechny, kdo se nějak zasloužili o to, že toto mistrovství bude nezapomenutelné, zvláště hráče a činovníky FIFA.”

Sponzoring se nezaměřuje jen na dodávku celé VIP flotily vozů, která se skládá z modelů Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe a H-1. Hyundai také poskytne technickou podporu během celého šampionátu. Korejská automobilka bude také sponzorovat autobusy a to včetně těch, které budou použity pro přepravu všech 32 týmů. Za tímto účelem podepsala firma Hyundai smlouvu s firmou Buskon 2006 GmbH, což je konsorcium tří německých autobusových přepravců. Konsorcium dodá přibližně 2 700 jednotkových dní autobusů různých značek. Týmové autobusy budou označeny logy FIFA a Hyundai. Označení autobusů bylo navrženo organizačním výborem mistrovství světa.

Hyundai sponzoruje mistrovství světa v kopané již od roku 1999 a v roce 2002 sponzorovala firma první velkou fotbalovou akci pořádanou v Asii, mistrovství světa v kopané konané v Koreji a Japonsku. Celá akce stejně jako doprovodné akce zaměřené na zákazníky byly velice úspěšné a pomohly firmě Hyundai dostat se do srdcí milionů fotbalových fanoušků.

Společnost Hyundai, která již podepsala s organizací FIFA smlouvu o sponzoringu, která zahrnuje mistrovství světa konaná v letech 2010 a 2014, hodlá dále budovat své spojení s fotbalovými fanoušky i během letošního mistrovství světa. Hyundai poskytne svým zákazníkům velké množství vstupenek a stane se také jedním ze čtyř hlavních partnerů akcí pořádaných organizací FIFA pro fanoušky, jako jsou veřejné přímé přenosy a zábava pro fandy kteří nesehnali lístky přímo na stadion.



Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel


Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

BMW Řada 3

Rok výroby 2006

145 000 Kč

Volkswagen Golf

Rok výroby 2017

319 000 Kč

Audi A4

Rok výroby 2011

199 777 Kč

Peugeot 508

Rok výroby 2022

729 000 Kč