Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané

vloženo

Jedná se o více než tisíc vozů a týmových autobusů určených k dopravě týmů a VIP návštěvníků

Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané Hyundai předal flotilu vozidel pro Mistrovství světa v kopané


- Tisíc vozů Hyundai pro hráče, trenéry a činovníky
- Spolupráce s konsorciem autobusových dopravců
- Dlouhodobé partnerství s FIFA až do roku 2014


Hyundai Motor Company již oficiálně zahájila své sponzorské aktivity spojené s letošním mistrovstvím světa v kopané. Tyto aktivity spočívají v poskytnutí přibližně tisíce vozidel a množství autobusů pro Organizační výbor FIFA (OC).

Při předávání symbolického stříbrného klíče předsedovi organizačního výboru Franzi Beckenbaueru řekl výkonný vicepresident firmy Hyundai Motor, pan Su-Kil Lee, že společnost se již těšila na zahájení svého hlavního sponzoringového programu:
Hyundai se již nějaký čas těší na tuto chvíli. Společnost už zahájila celosvětové marketingové akce, ale přeprava VIP návštěvníků tvoří jádro našeho současného sponzoringu. Je to platforma pro seznámení milionů diváků s našimi výrobky. Jsme potěšeni tím, že můžeme přepravovat všechny, kdo se nějak zasloužili o to, že toto mistrovství bude nezapomenutelné, zvláště hráče a činovníky FIFA.”

Sponzoring se nezaměřuje jen na dodávku celé VIP flotily vozů, která se skládá z modelů Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe a H-1. Hyundai také poskytne technickou podporu během celého šampionátu. Korejská automobilka bude také sponzorovat autobusy a to včetně těch, které budou použity pro přepravu všech 32 týmů. Za tímto účelem podepsala firma Hyundai smlouvu s firmou Buskon 2006 GmbH, což je konsorcium tří německých autobusových přepravců. Konsorcium dodá přibližně 2 700 jednotkových dní autobusů různých značek. Týmové autobusy budou označeny logy FIFA a Hyundai. Označení autobusů bylo navrženo organizačním výborem mistrovství světa.

Hyundai sponzoruje mistrovství světa v kopané již od roku 1999 a v roce 2002 sponzorovala firma první velkou fotbalovou akci pořádanou v Asii, mistrovství světa v kopané konané v Koreji a Japonsku. Celá akce stejně jako doprovodné akce zaměřené na zákazníky byly velice úspěšné a pomohly firmě Hyundai dostat se do srdcí milionů fotbalových fanoušků.

Společnost Hyundai, která již podepsala s organizací FIFA smlouvu o sponzoringu, která zahrnuje mistrovství světa konaná v letech 2010 a 2014, hodlá dále budovat své spojení s fotbalovými fanoušky i během letošního mistrovství světa. Hyundai poskytne svým zákazníkům velké množství vstupenek a stane se také jedním ze čtyř hlavních partnerů akcí pořádaných organizací FIFA pro fanoušky, jako jsou veřejné přímé přenosy a zábava pro fandy kteří nesehnali lístky přímo na stadion.



Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai


Líbí se Vám článek? Nenechte si ujít další. Sledujte nás na Facebooku.

Sdílet článek

Komentáře k článku:


SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY


Všechny články o značce / modelu




NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Peugeot 508 Sport - rýsuje se supersedan, stovku udělá za 4,3 s

Čtyřválec o výkonu 200 koní doplní dvojice elektromotorů. Celkový výkon soustavy automobilka neuvádí, známe ovšem hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h a také maximální rychlost (elektronicky omezenou). Peugeot 508 Sport..

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 8AT GT Line je tajným tipem

Rádi byste se viděli za volantem Audi Q7 nebo Volkswagenu Touareg, přičemž rodinný rozpočet nestačí pokrýt pořizovací..

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

Citroën slaví 100 let výbavou Celebration

100. výročí založení: značka Citroën otevírá rok oslav 100. výročí svého založení výjimečnou obchodní nabídkou..

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

Test ojetiny: Škoda Octavia – sen českého chataře

První generace novodobé Škody Octavia se dodnes za své prodeje nemusí stydět. Na trhu ojetin stále funguje mezi levnými..

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Test: BMW 540d xDrive - zapomeňte na SUV

Móda vozů kategorie SUV nezná mezí a tak trochu se zapomíná na modely klasické koncepce. A je to podle nás škoda,..