Hyundai postaví druhou továrnu v Indii

vloženo

Hyundai Motor Co. postaví v Indii druhou továrnu, řekl předseda a generální ředitel Hyundai Motor Co. Chung Mong-Koo během inspekční cesty ve výrobním komplexu v přístavním městě Chennai na jihovýchodě země. „Hyundai Motor India Ltd. (HMIL) bude sloužit jako jedno z našich globálních výrobních center.

Ilustrační foto k článku Hyundai postaví druhou továrnu v Indii Indie má společně s Brazílií, Ruskem a Čínou největší růstový potenciál a proto jsou to také trhy budoucnosti,“ řekl pan Chung. Druhá továrna firmy HMIL s roční výrobou 150 tisíc vozů bude postavena na pozemku o rozloze 2,1 milionu čtverečních metrů vedle již existujícího závodu v Chennai. Stavební práce začnou v dubnu tohoto roku. Poté co bude stavba v roce 2007 dokončena, zvýší se roční výrobní kapacita firmy HMIL na 400 tisíc vozů. Kromě Indie budou vozy vyrobené v Chennai distribuovány také v Evropě, Latinské Americe a na okolních trzích včetně Blízkého Východu. Druhý závod bude vyrábět nástupce modelu Atos, což je velmi úspěšný vůz vyráběný firmou HMIL. HMIL doufá, že v Indii dosáhne do roku 2007 tržního podílu dvacet či více procent. Indie se stala jedním z nejvíce rostoucích trhů na světě díky rychlému růstu střední třídy a jejího čistého příjmu.

 V roce 2003 dosáhly prodeje vozů v Indii hodnoty 650 tisíc automobilů a tento počet se v minulém roce zvýšil na 800 tisíc. Podle předpokladu dosáhnou letošní prodeje 920 tisíc vozů. Pokud bude tento trend pokračovat dosáhne Indie v roce 2007 potenciálu 1,15 milionu prodaných vozů. V roce 2009 toto číslo vzroste na 1,45 milionu a v roce 2010 na 1,62 milionu. HMIL zahájila svou výrobu s vozem Atos v září 1998. Značka Hyundai si brzy získala reputaci mezi indickými zákazníky poprvé kupujícími automobil, jako značku vysoké kvality nabízející nejnovější technologii za přijatelnou cenu. V listopadu 2003 dosáhla firma HMIL úspěchu, když její celkové prodeje dosáhly 500 tisíc kusů. Firma tak dosáhla prozatím největšího růstu v rámci indického automobilového průmyslu. V roce 2004 prodala HMIL 215 630 vozů a vykázala tak meziroční růst o 43 procent. HMIL věří v dosažení vedoucí pozice na trhu. Cílem firmy HMIL v roce 2005 je prodat 250 tisíc vozů a dosažení stoprocentního vytížení linek. Stoprocentní dceřiná společnost firmy Hyundai Motor Co. doufá, že do roku 2007 dosáhne prodejů 310 tisíc vozů a do roku 2010 je dokáže zvýšit na 400 tisíc vozů. Společně s tím jak Hyundai rozšiřuje své globalizační snahy pomocí investic v Číně, Spojených státech a Turecku, HMIL si zabezpečuje své místo jako významný celosvětový výrobní uzel, který slouží nejen Indii ale také trhům v Evropě, Blízkém Východě a Latinské Americe.

Zdroj: Hyundai Motor CZ, s. r. o.

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

05.12.2016
Dacia hlásí rekordní rok a na její modely se čeká déle, než půl roku
04.12.2016
Lexus GS F a RC F nově standardně se systémem adaptivního variabilního odpružení
03.12.2016
Nový Hyundai i10 bez klimatizace a rádia za 219 990 Kč
02.12.2016
Mikuláš bude v AAA AUTO nadělovat fotbalovým fanouškům
02.12.2016
Ford Fiesta nové generace přijíždí rovnou ve čtyřech různých verzích
01.12.2016
Test ojetiny: Audi A8 4.2 TDI - přitažlivá kasička
30.11.2016
Na novou Škodu Octavia si připravte minimálně 407 900 Kč
28.11.2016
Prémiový fastback Volkswagen Arteon se představí v Ženevě
27.11.2016
Seat Leon po modernizaci - s 1.2 TSI přijde na 339 900 Kč
26.11.2016
Video: Nový Volkswagen Golf bude udávat reálnou spotřebu
25.11.2016
Nissan X-Trail posiluje nabídku motorů o dvoulitrový diesel
23.11.2016
Test: Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe Easy-R – průkopník
22.11.2016
Na Nissan GT-R Nismo si připravte dvojnásobek běžného GT-R
21.11.2016
Nový Volkswagen e-Golf se chlubí dvojnásobným dojezdem a vyšším výkonem
20.11.2016
Hyundai IONIQ Hybrid a IONIQ Eletric přichází na český trh
19.11.2016
Citroën C-Elysée dostal nový nos a zadní světla s 3D efektem
18.11.2016
Test ojetiny: BMW 330i xDrive e92 – emotivní loučení
17.11.2016
Sedm dostupných ojetin, které poslouží početnějším rodinám
16.11.2016
Kia Niro - na hybridný crossover si připravte minimálně 599 980 Kč
15.11.2016
Test: Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi 150 S&S – Multivane, hlásím problém!