Hyundai: Poslední šrotovné!

vloženo

Značka Hyundai v ČR naposledy prodloužila šrotovné. Vztahuje se na 200 vozů Hyundai i10 a i20, dále pak na 200 vozů Hyundai i30 a Hyundai i30cw (kombi). Akce je omezená do konce roku a nebo vyčerpání počtu 400 vozů.

Hyundai: Poslední šrotovné!

Podmínky pro nákup vozu s bonusem šrotovné zůstávají zachovány. Platí, že zákazník musí mít automobil starší 8mi let (do provozu před 1.10.2001), který odevzdá resp. prodá prodejci Hyundai za cenu 1 Kč. Tím vznikne zákazníkovi nárok na šrotovné ve výši 30.000 Kč. Hyundai touto svojí aktivitou přispěje nejen k obnovení vozového parku v ČR, ale zároveň i podpoří kvalitu ovzduší, jelikož tyto vozy Hyundai splňují emisní limity Euro IV.

Nový majitel vozu Hyundai i10, i20, i30 a nebo i30cw (kombi) získá automobil s 5ti-letou zárukou jehož hodnota za peníze je více než vynikající. Neméně důležitým faktorem jsou vynikající bezpečnostní prvky vozů Hyundai, kdy modely i20, i30 a i30 mají již v základní výbavě 6 airbagů, model i10 již 4 airbagy. Modely i20 , i30 a i30cw získaly v nezávislých bezpečnostních testech Euro NCAP maximální počet 5*.

Zajímavá je rovněž informace z policejních statistik, kdy vozy Hyundai patří k nejméně kradeným vozům na českém trhu.

Cena vozu Hyundai i10 je nyní již od 179 900 Kč, Hyundai i20 od 219 900 Kč a Hyundai i30 od 264 900 Kč.


Hyundai ČR

Vyhledat vozidla v inzerci: Hyundai

Fotografie k článku

Fotografie k článku Hyundai: Poslední šrotovné! Fotografie k článku Hyundai: Poslední šrotovné! Fotografie k článku Hyundai: Poslední šrotovné! Fotografie k článku Hyundai: Poslední šrotovné!
Nenechte si ujít novinky, které pro Vás připravujeme. Zadejte Váš e-mail:

Sdílet článek

Komentáře k článku:

Další články (posledních 20 z celkem 20)

25.02.2017
Seat Leon Cupra 300 - tři karoserie, více síly a moderní techniky
24.02.2017
Hyundai i30 kombi jde po krku Octavii, nabídne 602 litrů velký zavazadlový prostor
23.02.2017
Kia Rio přijíždí ve čtvrté generaci s cenou od 279 980 Kč
23.02.2017
Test ojetiny: Honda Accord 2.0i ES (5. gen.) – neochvějná legenda
22.02.2017
Modernizace přinesla Škodě Rapid tříválec TSI a internet
22.02.2017
Pagani Huayra Roadster je krásný, ale koupit si ho nemůžete
21.02.2017
Opel Insignia Grand Sport - co bude pod kapotou? podívejte se na kompletní přehled motorů
20.02.2017
Test: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 – výsměch konvencím
19.02.2017
Peugeot Partner Tepee Electric to je auto pro pět cestujících a zavazadla
18.02.2017
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet – špička okázalosti
17.02.2017
Desátá generace Hondy Civic má české ceny
16.02.2017
Přichází poslední samuraj – Ferrari 812 Superfast
16.02.2017
Test ojetiny: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - nepřítel nových aut
15.02.2017
Smart končí s konvenčními pohony! Zatím v USA...
15.02.2017
Je výhodnější Citroën C-Elysée nebo Peugeot 301?
14.02.2017
Nejprodávanější auto v roce 2016? Corolla ani Golf to není
13.02.2017
Test: Kia Optima SW 1.7 CRDi – typická střední třída
12.02.2017
Čeští motoristé totálně pohořeli v testu inteligence!
12.02.2017
Všechno, co jste chtěli vědět o nové Škodě Octavii a Octavii Combi
11.02.2017
Audi RS 3 Sportback pohání nejvýkonnější sériově vyráběný pětiválec na světě