Hyundai Motor Czech

21. 08. 2008
Sdílet článek

Dne 1. srpna 2008 převzala nová společnost Hyundai Motor Czech s.r.o., dceřiná společnost Hyundai Motor Company se sídlem v korejském Soulu, aktivity spojené s distribucí značky Hyundai od HYUNDAI Motor CZ s.r.o. patřící do holandského holdingu AutoBinck Holding N.V.

Společnost HYUNDAI Motor CZ (HMCZ) zastupovala značku Hyundai od roku 2001 a za sedm let své intenzivní obchodní činnosti dosáhla nemalých úspěchů. Celkem za toto období prodala HMCZ v České republice 46 114 vozů. Značka Hyundai se tím propracovala až na 5. místo v prodeji osobních vozů mezi všemi dováženými značkami. Tržní podíl Hyundai tvořil v roce 2007 4,4% s celkovým prodejem 8 564 osobních a lehkých užitkových vozů.

Na tyto vynikající prodejní výsledky 1. srpna navázal nový dovozce, Hyundai Motor Czech, dceřiná společnost Hyundai Motor Company a bude je dále intenzivně rozvíjet.

Primárním cílem společnosti Hyundai Motor Czech je pro rok 2008 dosažení počtu 10 000 prodaných vozů Hyundai na českém trhu. V následujících 5ti letech se pak stát nejprodávanější dováženou značkou na trhu. K těmto prodejním cílům zcela jistě přispěje i nový výrobní závod Hyundai v Nošovicích, který již během pár měsíců zahájí výrobu vozu Hyundai i30 pro český a následně i pro evropský trh. Hyundai Motor Czech rovněž připravuje zkvalitnění a rozšíření nabízených služeb jak pro zákazníky stávající, tak i budoucí.

Ve vedení nové společnosti Hyundai Motor Czech od 1. srpna působí:

Young Keun Oh – prezident
Zdeněk Fořt – generální ředitel
Libor Kabelka – Chief Financial Officer
Andrej Bobák – marketingový ředitel
Jan Červinka – prodejní ředitel
Antonín Jedlička – ředitel poprodejních služeb


 V rámci převedení obchodních aktivit značky Hyundai na českém trhu byla 18. srpna 2008 podepsána spolupráce mezi Hyundai Motor Czech a Českomoravským fotbalovým svazem. Tuto významnou smlouvu za společnost Hyundai podepsal její generální ředitel pan Zdeněk Fořt a pan Pavel Mokrý, předseda ČMFS.

Dnes podepsaná spolupráce navazuje na fotbalové aktivity předchozího dovozce HYUNDAI Motor CZ , která započala již 4. března 2005. Spojení Hyundai a fotbalu tím za posledních 3 a půl roku vešlo do všeobecného povědomí českých fotbalových fanoušků i laické veřejnosti.

V České republice, kde fotbalu fandí téměř celý národ, nám spolupráce s reprezentačním týmem nabízí značné možnosti, jak oslovit veřejnost“ uvedl Zdeněk Fořt, generální ředitel Hyundai Motor Czech a dále dodal „Tato spolupráce s fotbalovou reprezentací navíc vynikajícím způsobem koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Company a fotbalové federace FIFA/UEFA při všech světových fotbalových podnicích, která je v současné době podepsaná až do roku 2014.





Nabídka vozidel na prodej

Zobrazit více vozidel

Fotogalerie

Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o.

Mohlo by vás zajímat


Nejnovější články


Nejčtenější články měsíce

Top
Peugeot 3008 má české ceny. Hybrid koupíte za cenu základního Karoqu
Chcete novou Škodu Octavii s dobrou výbavou výhodně? Právě teď máte šanci Neplaťte za elektronickou dálniční známku víc, než musíte Test: MG5 Electric – kombi z Činy, které nahání hrůzu evropským automobilkám Test: Mazda 3 e-SKYACTIV X 186 - řidičsky zajímavý hatchback napěchovaný elektronikou

Tipy z autobazarů

Peugeot 308

Rok výroby 2024

567 999 Kč

BMW Řada 5

Rok výroby 2020

849 000 Kč

Citroën C3

Rok výroby 2016

145 000 Kč

Mercedes-Benz Třídy S

Rok výroby 2017

999 000 Kč